Diskuze

Dieselgate začala konec aut. Budoucnost je autonomní, elektrická, čínská

Budoucnost bez aut je blíž, než si myslíme. Provokativně to tvrdí analytik Pierre-Yves Gauthier, který ve své domovské Francii rozpoutal velkou diskuzi. Z automobilového světa zní slova o levicovém blouznivci, Gauthier ale tvrdí, že jeho vizi už dlouho potvrzuje dění na globálním trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Věřím tomu, že pro stát by to bylo něco fantastického. Ty chceš jet v sobotu dopoledne za kamarádama na Moravu na grilovačku ? Ale počkat... podle komentářů na sociálních sítích tvoje názory nesouhlasí s oficiální politikou Eurosocialistické strany a ti, co se tam chystají s tebou mají názory podobné... OMLOUVÁME SE, ALE NA DANOU DOBU A TRASU NENÍ K DISPOZICI PŘEPRAVNÍ KAPACITA. NEJBLIŽŠÍ VOLNÝ SPOJ JE V PONDĚLÍ 3:55.

A může si to prase grilovat sám a protistátní řeči hučet třeba do dubu.

Jako taxík ve městě jsou ale ty pody skvělý nápad. Provoz 24 hodin denně, placení jak u Uberu, provoz nejspíš časem i levnější, protože to musí vydělávat jen na sebe, ne na řidiče.

0 0
možnosti

Autor vidí budoucnost ve společném majetku ? to mi něco připomíná !!zebi Lenin

0 0
možnosti
Foto

Ja to vidim tak, ze pro tyhle pody maxilne vzniknou dalsi vyhrazene pruhy, jako pro cyklisty a bude to pouzivat cast zen a typci, co si kvuli tomu nenajdou zenskou. :-D

0 0
možnosti

Autonomní řízení ano, sdílení ne. To by znamenalo naprostou změnu přístupu lidí k majetku, nejen u aut. A to se nestane, minimálně ne tak rychle. Dalo by se to rozebírat detailněji, tohle je můj závěr. Howgh.

0 0
možnosti

Kdysi jsem odebíral ábíčko a tam psali, že v roce 2000 budeme létat mezi planetami jak Ládínek ze Smolíkovic rodiny.

0 0
možnosti

neberte to tak doslova. Je to jen něčí vize. Realita ale je, že města jsou auty přeplněná, lidé tráví čas nesmyslne v kolonách a skoro v každém autě je jeden člověk. Co se radeji soustředit na to jezdit prostě auty méně? Zlepšit veřejnou dopravu........atd. Když jsem studoval učil jsem se hlavně v mhd, chodil jsem hlavně pěšky, byl jsem hubenejsi, zdravější ...... mohl jsem si dát pivo kdykoliv jsem chtěl 

0 0
možnosti

A hlavne, byl jste mladsi!

1 0
možnosti

J54a85n 59D10l77o70u92h56ý

2. 7. 2017 10:54

Ten clovek je absolutni blazen. Budoucnost je v osobni doprave. Staci se podivat jak lide z historickeho hlediska za poslednich 100 let presedlali kazdej do "sveho" auta a momentalne je nastartovany trend, kdy klesa poptavka po kombikach a roste SUV a segment malych aut. Hromadna doprava je utopie, jiz dnes to nefunguje ( stat to musi dotovat a jeste tech spoju jezdi naprosto nedostatecne ). Lide chteji byt nezavisli, takze sdileni aut prichazi v uvahu pouze v ramci rodiny a to se jiz dobrych 20 let deje! A posledni rade je tu asi tak 10 milionu lidi, kteri auto kupuji, protoze ho CHTEJi ridit. Ja osobne bych si koupil auto s autonomnim rozenim ( kvuli dalnici a kolonam ) ale chci mit moznost ho i sam ridit!

1 0
možnosti

když čína doposud jezdila na oslech-jaký div,že je trh nenasycený8-oRv

2 0
možnosti

V padesátých letech zase jeho předchůdci vizionáři očekávali velký rozvoj automobilů na jaderný pohon ;-).

Viz: http://auto.idnes.cz/v-cem-jsme-meli-jezdit-ford-na-jaderny-pohon-fkq-/auto_ojetiny.aspx?c=A070531_162547_auto_ojetiny_fdv

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...