Diskuze
Budoucnost podle šéfů automobilek: potíže s nabíjením, prodej on-line
Děkujeme za pochopení.
E59r37i44k 36S81a52n21e12t10r15i84k
Najlepšia voľba pre alternatívne palivá aj najekologickejšia je CNG, najbližších 30 rokov sa pravdepodobnejšie nič lepšie nevymyslí.
J77i53n18d34ř34i59c16h 64Š92k47o75p79e72k
Sdílet ano, ale v rámci známých, rodiny. Jinak ne. Někteří lidi jsou prasata a proč bych měl jezdit autem, který používal asociál ?
D14a59n64i40e18l 43D89r66n79e24c
U sdílení aut je problém s tím, že k cizímu majetku se lidi dost často chovají jako prasata. Chování uživatelů k interiéru nezachrání ani autnomní řízení. Kromě toho je možné ve vlastním autě nechávat různé věci.
Myslím si, že pokud k tomu někdo lidi nedonutí (zákaz soukromého vlastnictví, vysoké daně, požadavek strašně drahé technologie apod.), tak vlastnictví auta neskončí. To ovšem neznamená, že sdílení nemá budoucnost, naopak, pokud někdo auto moc nevyužívá, tak to pro něj může být atraktivní, zvláště má-li jen nějakou starou ojetinu, jestli jet za stejné peníze autem starým 3 roky nebo 20 let je rozdíl. V souvislosti se zlepšující se veřejnou dopravou (kde by mohlo dost pomoci autonomní řízení) bude lidí, kteří se obejdou bez auta, přibývat, ale i tak si myslím, že sdílených aut nebude více než 30 %, nicméně záleží na technickém i politickém vývoji. Problém podle mého nebudou mít výrobci (aut bude méně, ale bude rychlejší obměna vozového parku), ale spíše autobazary.
Jinak vlastnění auta se může zdát nelogické, když auto přes 23 hod denně stojí bez využití, ale podobné nebo i nižší denní využití má hromada věcí, třeba prakticky všechny kuchyňské spotřebiče, tiskárna, lyže, většina knih, nářadí, jízdní kolo, tramvajenka, některé místnosti v bytu apod.
J12i22n84d61ř91i36c78h 30Š43k39o31p20e21k
přesně tak, vem si, jak vypadají služebáky, bývalé leasingy. Pokud to nebylo služební auto ředitele, ale střídali se na něm řidiči, je to pomalu pološrot.
P35e13t84r 30B27á58č72a
Sdilet auto muze jen naprosty, no radsi nic..
G36e30o41r80g 26K66o59m60b11e38r85e96c
Za hlavní trend blízké budoucnosti šéfové automobilek pokládají rozvoj vodíkových technologií.
uz jim zrejme docvaklo ze spousta lidi proste auto na baterky nechce. Napr. v Nemecku lezi dotace na nakup auta ladem. Zajem minimalni a to je pritom Nemecko zeme s velkou kupni silou.
D49a51v92i47d 89K15n15a58p68e48k
potíže s nabíjením - to mají pravdu. Ale v prodej aut on-line nevěřím. Vždyť auto není tričko, co si mohu koupit on-line a když je malé nebo velké, mohu vyhodit. Do auta je potřeba posadit se a vyzkoušet jeho jízdní vlastnosti, než ho koupím.
Stejně jako nekupuji byt on-line, aniž bych v něm byl a prohlídl si ho.
J30o51s75e90f 52Š80o75l69t29e68s
Já v potíže s nabíjením nevěřím. Elektromobil bez možnosti nabíjení ve vlastní garáži si koupí jen blázen, zvlášť když bude mít alternativy v podobě hybridu apod.
J10a45k22u82b 67H23á63j86e16k
Nejsem posedlý vlastněním auta. Ale pořád nikde nikdo v podobných sdílecích vizích nevysvětluje, v čem bude pro mě vyšší komfort. Dobře, nebudu se muset o auto starat, platit pojištění apod. Ale teď mám auto kdykoli k dispozici. Nemusím čekat a zavolat si ho. Vím, kdo v autě jezdí (já a moje rodina). Vím, že tam nejel přede mnou člověk s žloutenkou, narkoman s jehlou. Nekouří se tam. Pokud by tam byl někde flek, vím, od čeho je. Mám tam autosedačku pro dítě. Budou mít sdílená auta autosedačky? Kolik? Na jak velké děti? Bude se ve sdílených autech smět kouřit nebo jíst? V mém se to nedělá. Bude auta někdo po každé jízdě čistit? Pochybuji.
M88a45r55t93i79n 89K86o77v76á53ř
Je to vidět i u služebních aut. Rozdíl mezi auty "referentsky řízenými" skupinou řidičů a auty přidělenými jednomu řidiči je zpravidla viditelný na první pohled.
M54a52r69e46k 76J86a39n30e95č26k48a
Sdílení aut je leda tak pro dochvilné masochisty. Ostatní stejně budou mít raději vlastní auto, ideál pak služební, které bude mít kdykoliv k dispozici, bez toho aby se tomu sdílení časově přizpůsoboval, nebo ho to omezovalo.
R67o92b57e98r49t 16M79a64t31u90l51a
Auto je dost drahá hračka na to, aby jsem si ji koupil aniž bych do ní aspoň sedl, sedačku si taky nekupujete podle obrázku nebo jo?
Společnosti, které budou ty sdílecí auta vlastnit nejsou charita, navíc pokud si toho někdo náhodou nevšiml tak v noci je na silnicích prázdno, ale ráno a odpoledne poněkud narváno takže těch aut bude potřeba skoro stejně a kdo to bude platit? Firma určitě ne
Vodík má spoustu nevýhod, ale pokud někdo přijde na způsob jak ho efektivně vyrobit což je mnohem pravděpodobnější než, že někdo zázračně po 150 letech přijde s baterkou vážící 100kg a mající energii na 1000km tak proč ne
P74a24v88e40l 97J45e95ř37á92b67e69k
Teoreticky asi správně - nevím, jak bude sdílení fungovat, ve chvíli, kdy na stejný čas a dobu se sejde víc zájemců o auto. Ale to se vyřeší.
problém vidím víc ve vodíku. I když ho vyrobíme, budeme potřebovat na jeho výrobu energii - ale i to se dá.
Větší otázkou bude, čím se nahradí ropa a uhlí pro výrobu maziv, plastů, výrobu kovů apod.
G66e31o51r97g 93K39o83m17b23e54r62e13c
ropy a uhliho je hafo a pokud ubude aut na naftu a benzin a hlavne nakladnich tak zbude ropy jeste vic.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej, byt 3+1, 63 m2, Havířov-Podlesí
17. listopadu, Havířov - Podlesí, okres Karviná
2 310 000 Kč