Diskuze

Byla lepší než ruský gazík. Neznámou škodu teď uvidíte jen v Lešanech

V socialistickém Československu byl boj o zrno hlavní událostí každého léta. Aby se zemědělcům s přírodou lépe válčilo, požádalo v roce 1958 ministerstvo zemědělství mladoboleslavskou automobilku, aby pro jeho potřeby vyvinula terénní vůz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fanda357

2. 9. 2011 8:47
ne, nevím, jestli udělal dobře

na tom tankovém dni se k tomu auto moc slušně nechovali .... celý den jezdilo, převáželo kupu lidí sem a tam ....

0 0
možnosti

newstagger

31. 8. 2011 22:19
A VŮBEC - CO NEBYLO LEPŠÍ NEŽ RUSKÝ GAZÍK???

pokud to bylo vyrobeno pro stejný účel - řekl bych, že jedině ta vojenská verze trabanta, jinak všechnoRv

0 0
možnosti

hňup

21. 9. 2011 19:06
Re: A VŮBEC - CO NEBYLO LEPŠÍ NEŽ RUSKÝ GAZÍK???

hm, asi jsi nikdy neviděl, kam a po jaký cestě gazík dokázal jet....

0 0
možnosti

Hnev lidu

31. 8. 2011 21:41
Už by ten nesmyslnej titulek mohli změnit

autor si patrně popletl terénní vozidlo Babeta, které dejme tomu mohlo s GAZ-69 být srovnáváno. Agromobil nelze s "džípem" srovnávat ani omylem, ani určením a patrně ani trvanlivostí. Tento kus plechu by se rozpadl v první díře :-/

0 0
možnosti

_Xeon_

31. 8. 2011 21:51
Re: Už by ten nesmyslnej titulek mohli změnit

Pre toho redaktora je to "tutút" ako každý iný... ;-D

0 0
možnosti

atakdále1

31. 8. 2011 19:37
zelená Š 1203 -)))))) hm do terénu hm tobych chtěl vidět

gazik bylo super auto lepší než jep ,R^

0 0
možnosti

fanda357

2. 9. 2011 8:47
Re: zelená Š 1203 -)))))) hm do terénu hm tobych chtěl vidět

gazík byl ukradený jeep, těžko mohl být lepší ...

0 0
možnosti

pepe1212

31. 8. 2011 19:22
asi by to nebolo vozidlo na safari ale urcite

by prekonalo defender. teda ten novy.

http://auto.sme.sk/c/6036314/land-rover-chysta-novy-defender-paci-sa-vam-tento-koncept.html

0 0
možnosti

Inzheim

31. 8. 2011 19:06
Samozřejmě

Rusové zakázali vyrábět Škoda-jeepy a povinně jsme 40 let odebírali GAZy, až s trojnásobnou spotřebou

Ruské ZILy a myslím ZIMy jsme den co den vytahovali z terénu našimi V-3-S-kami, balšája těchnika na baterky

0 0
možnosti

ivoš

31. 8. 2011 19:10
Re: Samozřejmě

Jaký Škoda-jeep máš na mysli? Odkaz, prosím. Jinak bych chtěl vidět V3S, jak tahá o polovinu těžšího Zila.

3 0
možnosti

krllo1

31. 8. 2011 18:58
Šikovné auto.

I dnes by mohli něco takového navrhnout a vyrábět.

0 0
možnosti

hafusak2

31. 8. 2011 19:43
Re: Šikovné auto.

U nás se to neschválilo a jako na potvoru se něco nemlich takového začalo ve stejnou dobu dělat v Rakousku jako Pitzgauer.

0 0
možnosti

pk203@klikni.cz

31. 8. 2011 18:21
A myslíte

že by k tomu výsadkáři fasovali láhec s vodou na polití přehřátého benzinového čerpadla ??? (Kdo někdy provozoval Š1203 ví o co se jedná)

No a s tou spolehlivostí...pamatuji jak jsem jeli fasovat 1203ku ...bylo nás asi 30 z bran závodu vyjelo jen 25 a dál než 10 km se jich dostalo 10 :-P

S tímhle že by chtěli konkurovat gazíku ??? ;-D

1 0
možnosti

hafusak2

31. 8. 2011 22:13
Re: A myslíte

také jsem si kdysi byl pro Š 1203. Sedačky nepřidělané, žádný šroub dotažený, vevnitř nápis:"Český k-k-t dorob si to". Praticky se nedalo ujet 10 km bez nějaké závad. Teprve po příjezdu musel auťák do dílny a tři dny se na něm tvrdě dělalo, nežli byl provozuschopný. Jenže to nebyla chyba auta, ale těch pitomců z TAZ Trnava, kterých schopnosti sahaly tak nanejvýš k pasení ovcí,

1 0
možnosti

Ardan

31. 8. 2011 13:35
Ani omylem.

Napsail, to už tady jiní ale rozhodně tohle autíčko na "gazika" nemělo. Ukázku v Lešanech bych opravdu nebral za nijak směrodatnou.

0 0
možnosti

venda44

31. 8. 2011 12:58
Opět píšete nesmysly

Ukazatele na přístrojové desce pocházejí z traktoru Zetor a volant byl poprvé použit u škody 1000MB.

0 0
možnosti

NovoCZ

31. 8. 2011 13:51
Re: Opět píšete nesmysly

No není to spíš zjednodušení si života restaurátora?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...