Caddy nabízí osobní i užitkovou verzi

  14:47aktualizováno  14:47
Na český trh vstupuje nový Volkswagen Caddy, který bude k dispozici jako skříňová dodávka nebo až sedmimístné Kombi. Vůz je postaven na platformě vycházející z nového golfu a touranu z čehož plyne, že oproti svému předchůdci povyrostl. Obě karosářské varianty budou k dispozici i s odpočtem DPH.

Skříňová dodávka bude standardně dodávána se zadními dvoukřídlými dveřmi, které jsou asymetricky dělené a bočními posuvnými dveřmi. Na přání mohou být zadní dveře výklopné a přiobjednat se dají i druhé posuvné dveře na opačnou stranu automobilu. Provedení Kombi má jedny boční dveře a zadní výklopné dveře, které lze na přání nahradit dveřmi křídlovými.

Přístrojová deska je přehledná, všechny ovladače jsou v dosahu řidiče a už po krátkém seznámení je lze obsluhovat intuitivně. Prostorný interiér nového caddy je však především praktický. Svědčí o tom velké množství odkládacích ploch a přihrádek, jako je například velká schránka před místem spolujezdce, stropní police, držáky nápojů či velké kapsy ve dveřních výplních, do kterých se vejdou lahve s nápoji o objemu 1,5 litru.

Nový Caddy je 4405 mm dlouhý, 1802 mm široký a 1833 mm vysoký. Nabízí ložnou plochu dlohou 1781 mm a širokou 1172 mm. Maximální šířka vnitřního profilu skříně je 1340 mm.
Caddy v provedení Kombi nabízí až sedm sedadel. Všechna místa jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy. Poslední, třetí řada se dá zcela vyjmout (opěradla sedadel však můžeme pouze sklopit), čímž se zvětší objem zavazadelníku. Není-li to dost, je možné opěradlo druhé řady sedadel sklopit nebo je také vyjmout.

Nákladový prostor skříňové dodávky Caddy nabídne objem 3,2 m3 a je tedy o 300 litrů větší oproti předchůdci. Vnitřní profil skříně má maximální šířku 1340 mm. Ložná plocha je mezi podběhy kol široká 1172 mm a dlouhá 1781 mm, což umožňuje přepravu zboží na standardních Europaletách.

Základní pohonnou jednotkou nového caddy je agregát o objemu 1,4 litru s výkonem 55 kW (75 k). Později bude nabídka obohacena o další zážehový čtyřválec – „jedna-šestku“ o výkonu 75 kW (102 k). Vůz bude v prodeji i s dieselovým motorem 2.0 SDI, který nabídne výkon 51 kW (69 k) a později i s devatenáctistovkou TDI o výkonu 77 kW (105 k).

Automobil má v základní výbavě kotoučové brzdy na všech kolech, kterým vypomáhá ABS. Pro modely Caddy Kombi lze na přání objednat i elektronický stabilizační systém ESP. Součástí standardní výbavy je také airbag na místě řidiče, u varianty Kombi pak i na místě spolujezdce s možností deaktivace. Později bude vůz uveden na trh i v provedení Life.

Ceny nového Volkswagenu Caddy

motor a provedení cena v Kč bez DPH cena v Kč s DPH
1.4 skříň 349 190 426 012
1.6 skříň 374 900 457 378
2.0 SDI skříň 374 340 456 695
1.9 TDI skříň 422 070 514 925
1.4 Kombi N1 384 860 469 529
1.6 Kombi N1 410 090 500 310
2.0 SDI Kombi N1 409 700 499 834
1.9 TDI Kombi N1 456 380 556 784
1.4 Life N1 421 450 514 169
1.6 Life N1 446 680 544 950
2.0 SDI Life N1 446 290 544 474
1.9 TDI Life N1 492 970 601 423
1.4 Kombi 360 020 439 224
1.6 Kombi 385 240 469 993
2.0 SDI Kombi 384 860 469529
1.9 TDI Kombi 431 540 526 479
1.4 Life 396 600 483 852
1.6 Life 421 830 514 633
2.0 SDI Life 421 450 514 169
1.9 TDI Life 468 130 571 119

Vůz je postaven na platformě vycházející z nového golfu a touranu z čehož plyne, že oproti svému předchůdci povyrostl.

I Kombi lze objednat se zadními dvoukřídlými dveřmi.

Obě karosářské varianty (Kombi i skříňová verze) budou k dispozici i s odpočtem DPH.

Provedení Kombi má jedny boční dveře a zadní výklopné dveře, které lze na přání nahradit dveřmi křídlovými.

Skříňová dodávka bude standardně dodávána se zadními dvoukřídlými dveřmi, které jsou asymetricky dělené a bočními posuvnými dveřmi. Na přání mohou být zadní dveře výklopné a přiobjednat se dají i druhé posuvné dveře na opačnou stranu automobilu.

Nákladový prostor skříňové dodávky Caddy nabídne objem 3,2 m3 a je tedy o 300 litrů větší oproti předchůdci.

Vnitřní profil skříně má maximální šířku 1340 mm.

Caddy v provedení Kombi nabízí až sedm sedadel. Všechna místa jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy.

Prostorný interiér nového Caddy je především praktický. Svědčí o tom velké množství odkládacích ploch a přihrádek jako je například velká schránka před místem spolujezdce

Pouze lépe vybavené varianty mají ukazatel teploty chladící kapaliny. U ostatních verzí je tento budík zaslepen a na případé přehřátí motoru upozorní řidiče kontrolka.

Přístrojová deska je přehledná, všechny ovladače jsou v dosahu řidiče a už po krátkém seznámení je lze obsluhovat intuitivně.

V základní výbavě je klasická ventilace a topení. Lépe vybavené modely mohou mít klimatizaci i vyhřívání sedadel.

Zadní dveře jsou asymetricky dělené a mají stěrač.

Ložná plocha je mezi podběhy kol široká 1172 mm a dlouhá 1781 mm, což umožňuje přepravu zboží na standardních Europaletách.

Poslední, třetí řada sedadel se dá z Kombi zcela vyjmout (opěradla sedadel však můžeme pouze sklopit), čímž se zvětší objem zavazadelníku. Není-li to dost, je možné opěradlo druhé řady sedadel sklopit nebo ji také vyjmout.

Do velkých kapes ve dveřních výplních se vejdou lahve s nápoji o objemu 1,5 litru.

Nad první řadou sedadel je prostorná stropní police.

Volkswagen Caddy nabízí velké množství odkládacích ploch a přihrádek.

Autoři:

Nejčtenější

Evropa si schválila elektrická nákladní auta, výrobci jsou zděšeni

Prototyp elektrického tahače Tesla Semi

Evropský parlament schválil výrazné snížení emisních limitů pro nákladní vozidla. Postup je podobně agresivní jako v...

Německé továrny VW přejdou na elektro, Passat vyrobí Škoda v Kvasinách

Volkswagen I.D. Vision

Po roce 2020 se budou v německých továrnách Volkswagenu vyrábět statisíce elektroaut. První bude model ze Cvikova. Z...

Ford hledá partnery pro cestu z mizérie. Jedná s Volkswagenem

Dav návštěvníků a novinářů na autosalonu Auto China v Pekingu během show...

Americký Ford a německý koncern VW s tím mají zkušenosti. Sdílení techniky, platformy a motorů si vyzkoušely desítky...

Autofotka týdne: Nákladní vůz bez řidiče nastoupil do práce

Autonomní elektrický nákladní vůz T-pod v akci na překladišti v Jönköpingu

Einride je švédský, jen dva roky mladý start-up, který postavil elektrický robotický nákladní vůz T-Pod. Futuristický...

Nové dvoukolové Formule 1 mají křídla a přes 215 koní

Novinka Ducati Panigale V4R

Vývoj materiálů, technologií a elektroniky stále posouvá hranice dnešních sportovních motocyklů. Za půl milionu si...

Další z rubriky

Evropa si schválila elektrická nákladní auta, výrobci jsou zděšeni

Prototyp elektrického tahače Tesla Semi

Evropský parlament schválil výrazné snížení emisních limitů pro nákladní vozidla. Postup je podobně agresivní jako v...

Velikán zatčen, zatajil prý miliardu. Spíš však odnesl boj o moc v Nissanu

Carlos Ghosn

Francouzská automobilka Renault jmenovala dočasnou správu firmy. Správní rada se zdržela odvolání zadrženého Carlose...

Do zimního už máte mít přezuto. Víte, jak zimní gumy poznáte?

Ilustrační snímek

Doba přezouvání do zimního obutí je v plném proudu. Od začátku listopadu platí povinnost mít na autě zimní pneumatiky v...

Najdete na iDNES.cz