Diskuze
Cadillac veze své silniční bestie do Evropy, obě jedou tři sta
Děkujeme za pochopení.
M45a43r66t82i52n 97L72ž81i13č30a51ř
Cadillac za poslední roky opravdu udělal kus práce a nabízí úžasné vozy. Skloubil evropský styl, výbavu podvozek s americkou klasickou
J34a12n 17K97o13n58v90a79l53i93n54k91a
Krásný auta s motorem, který má charisma. Oproti evropským mají méně atraktivní interiér, ale to by se vzhledem k té bouři pod kapotou dalo oželet. Oproti M5 je to fakt kus železa. V tomto případě bych jasně sáhl po Cadillacu.
J33i98ř42í 21S95c97h80w69a79c26h
A už jsem tu zase, tedy jestli mi dovolíš jiný názor.
Moje "teoretická" volba by byla nejspíše jiná.
Cenu tohoto Cadillacu (650 koní) odhaduji na cca 2,3 milionu, M5 má "jen" 560 koní ale stojí 2,8 milionu a to se i mně zdá poněkud mnoho. Ale je tu ještě M3 s "pouhými" 430 koníky ale "jen" za 1,9 milionu přičemž je téměř o tři metráky lehčí jak oba předešlí konkurenti. A to by asi byla moje volba. Ten Cadillac ohromuje tím opravdu brutálním výkonem, ale vzhledem k ceně tipuji, že vše ostatní tedy hlavně podvozek bude silně zaostávat. O umístění převodovky se nic nepíše, takže bude asi vepředu u motoru, takže auto nebude zdaleka tak dobře vyvážené, jako ta Báwa. Podle mne, čím má auto auto silnější motor tím více je důležitější, aby ostatní komponenty s ním držely krok. U toho Cadillacu vzhledem k ceně tomu prostě nějak nevěřím, že ten zbytek bude stíhat. Dřív to bude opět taková NASCAR kára. M5 je super, ale jeví se mi hodně drahá. Cadillac ohromí jen výkonem vzhledem k ceně a M3 je auto s "dostatečným výkonem pro každého" s se zdatně sekundujícím podvozkem a dobrým poměrem cena/výkon auta jako celku, podle mne tedy nejlepším z těchto tří možností.
J90i71ř42í 84S67c20h37w18a35c69h
Tak jsem zabrousil na stránky cadillac.com abych zjistil, co ten nabušený sedan CTS-V asi tak žere. To tam tedy mají velmi dovedně ukryto, takže jsem to nenašel a přivítám info od někoho, kdo tam spotřebu najde. Zato třetina stránky je věnována impozantnímu srovnávání parametrů s M5, samozřejmě jen těch parametrů, kde CTC-V vede a to se musí uznat, vede opravdu drtivě. Takže ta spotřeba i z tohoto důvodu tam prostě není.
Co mě ale zaujalo jsou údaje z konfigurátoru stadardního sedanu CTS, tedy klasické pětimetrové "ameriky". Z mládí před "hodně a hodně jary" mi utkvělo v paměti, že "amerika" má motor 4-6 litrů, minimálně V6, většinou V8 a "kadylak" a velká "amerika" jedno jsou, prostě synonymum pro obrovské americké auto s velkým motorem. Nijak nesleduji, co se vlastně v Americe nabízí. Z vyjádření místních kritiků evropských poměrů jsem tak nějak žil v domnění, že Amerika a downsizing nemají vůbec nic společného, jakže prý tam mají "rozum" a podobně. Ale to co jsem tam nyní viděl, tak při tom těm výše uvedeným kritikům musí vstávat hrůzou vlasy na hlavě a jejich spánek musí být velmi neklidný. A proč?
Do amerického sedanu jsou nabízeny celkem tři motory, z toho je jen jeden atmosférický! Jeden má turbo a jeden dokonce dvě!
Základní motorizace má 2.0 čtyřválec! V Cadillacu!
3.6 je maximální objem.
Žádná V8 se ve standardu nekoná.
A mě tady "bijou" za to, že hájím to, že téměř o 4 metráky lehčí Superb si dovolí začínat na 1.4.
L39a43d60i10s19l90a14v 37M22i31k90a
Obojí je zhovadělost, jak Cadillac 2,0, tak Superb 1,4.
J51a42n 83K19o86t75l83í31n
Ukažte interiér těch luder, jestli je to tradičně ekl, nebo už poevropštěné, abychom to při naší zhýčkanosti zkousli...protože stejně budeme spíše sedět za volantem, než to dlouze obcházet a vzdychat u každého naleštěného cinkrlete, co jste na to přilepili. Ale abych nehanil, amík by se mi v garáži líbil, třeba takovému Chevy Camaro SS 69´ s big blockem 396ci bych milerád dal domov.
T71o17m50á25š 36J70u72r32e68č25k84a
302 Cu in do Z/28 má hezčí zvuk
O28d31s49t69r97a60n95ě88n89ý 65U51ž14i39v10a29t98e11l
M57a33r60t34i13n 19K22ř31í92ž
Tisíc lidí tisíc chutí, proto se snažím design obvykle nekritizovat, ale tady si to odpustit těžko můžu - zepředu nic moc a zezadu hnusný jak pr...
J73i47ř27í 80Š67e95j45n71o29h92a
Ještě, že má deaktivaci válců.
Tak to bude úsporné auto
T21o36m79á93š 40H93a29a13s
Ten design přední masky mi hodně připomíná Ford Scorpio II. generace, tzn. minimálně dost diskutabilní pro evropského zákazníka. A škoda že není jediná fotečka z interiéru, to vás dovnitř nepustili?
S21v24a16t70o70p74l45u64k 60S25i22l36n47ý
Mno Američani tedy umí mnohem lepší design než tohle.
R25a32d50i71m 84H82o17r92č38i10č16k86a
Je to pěkné, ale to je asi vše. Nevím, čím ale chtětí zatopit. Designem? Barvou? Cenou? Rozežraným motorem? Sorry, ale BMW s Mercedesem ohrozit nemohou ani náhodou
R45o95m80a40n 71K24u91b28a81l29a
Jenom tak na okraj, CTS-V je zhruba o $30,000.00 levnější než E63AMG nebo M5, samozřejmě že je nemůžeme dávat na stejnou úroveň, teda kromě výkonu, ale i tak Cadillac je poměrně "hodně muziky za málo peněz" a když si vezmeme která skupina lidí (příjem) je terčem v tomto segmentu, tak $30K může hrát při rozhodování roli a to dost zásadní ...;)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.