Diskuze
Autofotka týdne: Rychlostní rekord 432 km/h odolával osmdesát let
Děkujeme za pochopení.
M41i50r53e60k 90G31a69j33e46r
Čeština se zdá být obtížná pro mnohé autory článků. V tomto je docíleno opačného významu, než mělo být, ve větě: "Nadlehčování přídě pomohlo její snížení a zúžení." Správně je "Nenadlehčování přídě..."
J66i83ř51í 90S52c18h25w23a44c40h
lépe by asi vyznělo: Nadlehčování přídě bylo omezeno jejím snížením a zúžením....
J24i59ř25í 10B21a69r96t52u73š
Tento vůz se dlouhá léta nacházel na našem území a poté byl za směšné penize prodán do Německa
http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin&menu=5&pos=monopost
K80a29r69e46l 82N21o62v86o26t19n55y
Kolik teda te vody a ledu to auto melo? V clanku se pise 48 litru a 5 kg, zatimco v popisu obrazku se pise 500 litru. To je dost velky rozdil...
J81a83n 87J11e74ž59e25k
500 litrů je nesmysl. Přece to nebylo hasičské auto, co si veze půl tuny vody ;-)
J50i42ř90í 93P78o94k23o25r18n51ý
obdivuji tehdejší jezdce , nejen Caracciolu,ale i Rosemeyera,Stucka, Nuvolariho, Chirona,Fagioliho... jezdili na plno v autech s dnešním výkonem a rychlostí ( na tehdejších silnicích) ale zbytek techniky byl úplně jinde listová pera, bubnové brzdy,pneumatiky......kolik dnešních pilotů by dnes do tohoto sedlo.....
J23a27n 39B96u73c64h62a21r
A žádný pásy, sedačky jak křesla, kožené hemy... respekt!
A53d23a42m 88Ž57í81d79e42k
Zajímavé je že naprosto běžná silniční Tatra 77 z roku 1935 měla koeficient 0.212 ..... dnešní auta mívají se vším tím vybavením pro vývoji 0.3-0.4 ..... v roce 35 měli jen intuici a zkušenosti
V27á36c46l69a39v 62K24o96p69t17a
No taky ta auta měla mnohem menší přítlak a tudíž lépe lítala. Nízký odpor není všechno.
R66o86b49e73r32t 66M12á20s72l98o
Při tý 450 se ty čáry na silnici míhají docela rychle . Pohled zevnitř vozu:
J79a57n 18H28o35r89a31k
V 360ti zaradit dalsi rychlost, hmmm :))) a jak pak jede delsi dobu kolem tech 240km/h tak to uz vypada jak kdyby nejel :)
R46o81b60e83r18t 24M46a77t85u78l47a
Zajímavé, že v roce 1938 vyrobili takovou karoserii, že jim na to stačilo pouhých 541 kW a dneska jich potřebují výrobci 1000 tedy skoro 2x tolik a to mají k dispozici výkonné počítače, které jim pomáhají udělat lepší tvar, kdyby si vzali tužku a papír tak by z toho možná dostali 600km/h
D22a60n12i41e37l 65D96r75n70e78c
Tak tohle auto bylo speciálně upravené pro rychlostní rekordy, ne pro běžné použití. Koenigsegg je auto pro běžnou jízdu, musí být dobře řiditelné, nesmí se nadlehčovat, musí být schopné trvale chladit motor atd. Auta postavená čistě na rekordy už překonala i rychlost zvuku, akorát už to nezkouší na dálnici, ale v poušti. Tím nezpochybňuji, že je ten Mercedes z 38 úctyhodné dílo.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 3+1 s nízkými náklady, Loučná nad Desnou
Loučná nad Desnou, okres Šumperk
3 199 000 Kč