Z nabídky automobilů mohou vybírat čeští, slovenští a němečtí zákazníci, postupně pak zákazníci z dalších zemí, jako Francie, země Beneluxu, Švédsko, Španělsko, Itálie a Rakousko. Carvago se plánuje rozšířit do 17 zemí Evropy.
Vedle prodeje koncovým zákazníkům bude Carvago i nadále rozšiřovat tržiště pro velkoobchodní partnery. „Chceme se stát technologickým a logistickým leaderem a naši platformu postupně nabídnout i dalším hráčům na trhu. Do pěti let bychom chtěli dosáhnout obratu miliardy eur a prodeje 150 000 aut ročně napříč celou Evropou,“ uvedl provozní ředitel Carvaga Jan Kranát.
Carvago se zaměřuje na vozy do deseti let stáří a 160 000 najetých km. V rámci konceptu prodeje online vedle dodání až do domu nabízí kompletní financování i na vozy ze zahraničí, pojištění, prodlouženou záruku a garanci doručení vozu maximálně do 15 pracovních dnů. Každý automobil prochází kontrolou složenou z 270 revizních kroků, na jejímž konci zákazník obdrží detailní certifikovaný popis technického stavu vozu.
Online prodej aut v Česku jen naokoProti jsou rizika a příšerná byrokracie Koupit auto v e-shopu stejně jako mobil nebo potraviny v Česku nejde. Fyzicky vám auto prodejce třeba i doručí, papírování, které v dnešní době internetové v Česku jednoduše online realizovat nelze, už bude muset někdo fyzicky oběhat. Prodejce nových aut navíc po právu děsí specialita online prodeje v podobě práva vrácení zboží bez udání důvodů. Více čtěte zde. |
Vozy před finálním prodejem koncovému zákazníkovi Carvago vykupuje do svého vlastnictví, proto na ně může poskytovat záruku. Nabízí i další služby včetně přihlášení, mytí, STK, drobného servisu nebo leštění.
„Ve spolupráci s našimi partnery z řad certifikovaných prodejců a dealerů poskytujeme zákazníkům napříč Evropou prakticky neomezené možnosti ve výběru vozu, který již nebude limitován pouze lokální nabídkou. Kompletní online prodej včetně doručení do domu dosud nikdo v Evropě nespustil a jedná se tak o největší inovativní disrupci (změnu technologie) v oboru automotive za posledních 30 let. Máme za sebou přes rok testování, pilotní fázi z období koronakrize, zkušenosti z B2B programů,“ dodal výkonný ředitel Jakub Šulta.
V Česku se ročně prodá přes 700 000 ojetin, což je asi trojnásobek prodeje nových aut. Cena ojetých vozů na českém trhu letos vzrostla o tři až pět procent zejména kvůli omezenější nabídce vozů způsobené epidemií koronaviru. Největším prodejcem ojetin na českém trhu je nyní skupina AAA Auto, která rovněž nabízí online prodej a dodání auta zákazníkovi.