Diskuze

Fronta na auto: Hyundai bude hned, Volkswagen až za půl roku

Buddhisté tvrdí, že touha po věcech je příčinou utrpení. Pak jsou na tom někteří klienti Volkswagenu násobně hůře než třeba zájemci o japonský vůz - občas musí trpět i celý rok, než touhu po novém autě uspokojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rok čekat na auto, to je celkem mazec když ho potřebujete co nejdřív..to nemají zrovna nejlíp řešený.

0 0
možnosti
TZ

Fronta na Hyundai bude hned, už z pár prostých důvodů. Za málo peněz, hodně výbavy. Kvalitní a levný servis, mohu jen potvrdit od kolegy z práce, má Tucsona a nemůže si vynachválit servis v Praze, ty garančky má za lidovku.

0 0
možnosti
RA

FAscinuje mě směšné prskání nad tím, "Jak jsou městská SUV špatná" ;-D Proboha, lidé to kupují, a o takový druh aut je enormní zájem, tak proč by je automobilky nevyráběly? Matlání nad tím jak je zde horší výhled, etc. prostě nedávají smysl, zákazník to chce, má to mít. OSobně dávám přednost buď klaiscké koncepci, nebo plnokrevnému moedrnímu offroadu, ale nikomu neberu jeho volbu...

0 0
možnosti
RA

Nerozumím čekání na Tiguana, když je možné koupit za stejnou cenu například skvělý Jeep

0 0
možnosti
MS

Rekl bych ze zakaznici koncernu VW pouzivaji vice emoce nez rozum. Jinak si neumim predstavit proc zakaznici akceptuji dlouhe dodaci lhuty, priplatek pomalu i za volant, vyssi cenu za beznou kvalitu a i podvodne jednani (dieselgate).

0 1
možnosti
MS

Pred 5 lety jsem kupova auto, Golf Variant cekacka 6 mesicu, Grand Scenic 1 mesic. Tak jsem sel do Scenicu (lepsi vybava, cena, termin dodani, vetsi prostor, mene se krade), zatim spokojenost, ale priste Renault uz nechci. Problem neni v aute ale velmi spatnem servisu jeho zastoupeni v CR - z 5 prohlidek 3 odflaknute az se musel v zaruce menit motor.

0 0
možnosti
RA

Zákazník, který si koupí auro s kosočtvercem ve znaku si nezaslouží žádnou emaptii.

2 0
možnosti
RS

Tak a konecne je to tu jak za komunismu, opravdicka fronta na auto ! A to bolo kecov o tom jak bude líp ! A to je problem zohnat v potravinach aj hermelin a plzen, no a ked pridem o 19/00 do billi tak chleba uz neni.

0 5
možnosti

jen bych opravil ateca je rok a půl. Protože nestíhají.

Nejkratší je Karoq které za 600 000 nikdo nechce.

0 0
možnosti
Foto

Karoq za rok (benzín), v dieselu teda expresně za 6 měsíců :-) Plné sklady Hjundaje jsem minul bez povšimnutí a podepsal Karoqa s dodáním leden 2019. Termín dodání mi nevadí, stávající Scenic slouží výborně. Je fajn, že si každý může vybrat v leké nabídky typů a upřednostnit co mu libo. Proti gustu ..

0 1
možnosti

Mě nabízeli v Klatovech Karoq za 4-6 měsíců za rok předváděčku.

Než to tak raději atecu ta je ale až rok a půl. Nakonec jsem úplně SUV nechal být a šel do insignie. Přeci jen sleva přes 22% na fungláče ani to nebyla skladovka je supr.

0 0
možnosti
DM

Za vše může naprosto nepochopitelný boom stupidního vozidla jménem MĚSTSKÉ SUV ,jehož jedinou předností a důvodem obliby je,že se do něj pohodlně nalézá,nemusíte se ohýbat.Degradace a lenost evropanů,potažmo obézních čechů nezná mezi.Ostatně už samo spojení městské SUV je oxymoron a blábol neskutečného kalibru.

PS:Osobně nechápu co na Tiguanu konkrétně kdo vidí...

4 1
možnosti

Nepochopitelný jak jste sám správně napsal není - nabízí prostě něco jiného (pro někoho lepší nastupování, pro jiného lepší rozhled), lépe se s nimi parkuje protože zaberou méně místa než jejich výchozí “normální” model atd. Ve spojení městské SUV pak žádný problém není.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč