Diskuze
Fronta na auto: Hyundai bude hned, Volkswagen až za půl roku
Děkujeme za pochopení.
M76a82r31e19k 43Z39b10o43ř15i24l
Rok čekat na auto, to je celkem mazec když ho potřebujete co nejdřív..to nemají zrovna nejlíp řešený.
T58o48m23á40š 73Z20á67m17e64č88n38í30k
Fronta na Hyundai bude hned, už z pár prostých důvodů. Za málo peněz, hodně výbavy. Kvalitní a levný servis, mohu jen potvrdit od kolegy z práce, má Tucsona a nemůže si vynachválit servis v Praze, ty garančky má za lidovku.
R80o72l16a77n97d58o 45A29r37i51a92s
FAscinuje mě směšné prskání nad tím, "Jak jsou městská SUV špatná" Proboha, lidé to kupují, a o takový druh aut je enormní zájem, tak proč by je automobilky nevyráběly? Matlání nad tím jak je zde horší výhled, etc. prostě nedávají smysl, zákazník to chce, má to mít. OSobně dávám přednost buď klaiscké koncepci, nebo plnokrevnému moedrnímu offroadu, ale nikomu neberu jeho volbu...
R26o61l17a23n77d89o 43A93r87i96a97s
Nerozumím čekání na Tiguana, když je možné koupit za stejnou cenu například skvělý Jeep
M16a81r47t48i29n 62S49e28d78o11n57a
Rekl bych ze zakaznici koncernu VW pouzivaji vice emoce nez rozum. Jinak si neumim predstavit proc zakaznici akceptuji dlouhe dodaci lhuty, priplatek pomalu i za volant, vyssi cenu za beznou kvalitu a i podvodne jednani (dieselgate).
M66a96r88t26i31n 93S49e32d98o17n46a
Pred 5 lety jsem kupova auto, Golf Variant cekacka 6 mesicu, Grand Scenic 1 mesic. Tak jsem sel do Scenicu (lepsi vybava, cena, termin dodani, vetsi prostor, mene se krade), zatim spokojenost, ale priste Renault uz nechci. Problem neni v aute ale velmi spatnem servisu jeho zastoupeni v CR - z 5 prohlidek 3 odflaknute az se musel v zaruce menit motor.
R98o95l59a19n26d66o 87A33r23i24a13s
Zákazník, který si koupí auro s kosočtvercem ve znaku si nezaslouží žádnou emaptii.
R57u46d47o45l18f 11S89a52b75o
Tak a konecne je to tu jak za komunismu, opravdicka fronta na auto ! A to bolo kecov o tom jak bude líp ! A to je problem zohnat v potravinach aj hermelin a plzen, no a ked pridem o 19/00 do billi tak chleba uz neni.
V57a49š84e57k 31Ř97í67h98a
jen bych opravil ateca je rok a půl. Protože nestíhají.
Nejkratší je Karoq které za 600 000 nikdo nechce.
P79e93t21r 14V68a80c42e80n27o97v82s41k82ý
Karoq za rok (benzín), v dieselu teda expresně za 6 měsíců :-) Plné sklady Hjundaje jsem minul bez povšimnutí a podepsal Karoqa s dodáním leden 2019. Termín dodání mi nevadí, stávající Scenic slouží výborně. Je fajn, že si každý může vybrat v leké nabídky typů a upřednostnit co mu libo. Proti gustu ..
V62a48š52e77k 84Ř85í48h41a
Mě nabízeli v Klatovech Karoq za 4-6 měsíců za rok předváděčku.
Než to tak raději atecu ta je ale až rok a půl. Nakonec jsem úplně SUV nechal být a šel do insignie. Přeci jen sleva přes 22% na fungláče ani to nebyla skladovka je supr.
D40u87š58a21n 11M86a28t97o88u37š43e30k
Za vše může naprosto nepochopitelný boom stupidního vozidla jménem MĚSTSKÉ SUV ,jehož jedinou předností a důvodem obliby je,že se do něj pohodlně nalézá,nemusíte se ohýbat.Degradace a lenost evropanů,potažmo obézních čechů nezná mezi.Ostatně už samo spojení městské SUV je oxymoron a blábol neskutečného kalibru.
PS:Osobně nechápu co na Tiguanu konkrétně kdo vidí...
P87e64t15r 64Č89e12r17m20á92k
Nepochopitelný jak jste sám správně napsal není - nabízí prostě něco jiného (pro někoho lepší nastupování, pro jiného lepší rozhled), lépe se s nimi parkuje protože zaberou méně místa než jejich výchozí “normální” model atd. Ve spojení městské SUV pak žádný problém není.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Přípravář staveb/rozpočtář
PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč