Diskuze

Fronta na auto: Hyundai bude hned, Volkswagen až za půl roku

Buddhisté tvrdí, že touha po věcech je příčinou utrpení. Pak jsou na tom někteří klienti Volkswagenu násobně hůře než třeba zájemci o japonský vůz - občas musí trpět i celý rok, než touhu po novém autě uspokojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Za vše může naprosto nepochopitelný boom stupidního vozidla jménem MĚSTSKÉ SUV ,jehož jedinou předností a důvodem obliby je,že se do něj pohodlně nalézá,nemusíte se ohýbat.Degradace a lenost evropanů,potažmo obézních čechů nezná mezi.Ostatně už samo spojení městské SUV je oxymoron a blábol neskutečného kalibru.

PS:Osobně nechápu co na Tiguanu konkrétně kdo vidí...

4 1
možnosti

Nepochopitelný jak jste sám správně napsal není - nabízí prostě něco jiného (pro někoho lepší nastupování, pro jiného lepší rozhled), lépe se s nimi parkuje protože zaberou méně místa než jejich výchozí “normální” model atd. Ve spojení městské SUV pak žádný problém není.

1 0
možnosti
DM

Rozhled ,jako že čumim 20cm výš???

Aha vám připadá City Sport utility Vehicle výraz jako normální?

Přeloženo městské sportovní užitkové vozidlo???

Jaký význam má sportovní vozidlo ve městě,které je prosto jak terénních nerovností,tak využití sportovního stylu jízdy.

Ostatně s městkým SUV ani do reáoného terému stejně nemůžete,páč je to pekáč jen a jen na silnici,jízdní vlastnosti stejné jako běžný sedan,jediné je opravdu to, že chudinka záda netrpí při nastupování.Většině čechů už totiž dělá problém se i předklonit a že to je VELKÝ,VELKÝ OBROVSKÝ A MOC VELKÝ AUTO,i když v reálu vlastně taky není,ale opticky tak vypadá..

Tomuto typu vozidla jsem nikdy neřišel na chuť je to prdu,pro rodinu kombík lepší a druhé auto sedan s pořádným motorem..

2 0
možnosti

Ano přesně ten rozhled.

A co by pak tedy konkrétné na tom slovním spojení nemělo být normální?:-)

O terénu se tam nijak nemluví, suv nejsou terénní auta (byť mají o něco lepší schopnosti v terénu než klasické modely), ve městě pak je naopak spousta překážek, samý kanál, obrubník, retardér atd.

Se sportovním vyžitím problém není - sportovat neznamená závodit, tak jako na sportovní aktivitu tedy nepotřebuju závodní dráhu ale obyč park v centru města, tak bez problemu můžu jet sportovně v suv ve městě. R^

Vaše osobní preference Vám zajisté nikdo nebere, jen jsem reagoval na to co jak je. ;-)

1 0
možnosti
TV

Tady každý kecá o rozhledu a přitom SUV mají nejhorší rozhled všemi směry. Jo když se koukáte pouze dopředu, tak se nedivím. Vždyť malé samonosné SUV je pouze hatchback posazený malinko výše. Nebudu brát v potaz Range (Land) Rover nebo Toyota Land Cruiser apod. To jsou koráby. Ale jinak SUV jsou povysazené plechovky do kterých nestrčím ani psa.

1 1
možnosti

Ano keců je tu hodně, to že z podstaty mají SUV lepší rozhled to však nijak nemění, právě kvůli té výšce R^

Defik ani lanďák s tím skutečně nesouvisí, to skutečně není suv.

1 0
možnosti
MH

Rozhled je vyssi o par cm, prakticky to nema vyznam.

A reci o snadnejsim parkovani? V dobe automatickych parkovacich asistentu?;-)

1 0
možnosti

Význam to právě velký, asi jako dívat se na ulici z přízemí nebo z patra ;-)

Snadnější parkování pak nijak nesouvisí s asistentama, ty může mít SUV také, ale pořád zůstává ten rozdíl v potřebné ploše ;-)

0 0
možnosti
TV

Ale pouze dopředu, což není nejlepší vlastnost. Už v odborných kruzích zdůrazněno, že rozhled ve všech směrech je horší. Crossover to pak jen podtrhuje svou ještě klesající střechou. :-) a děkuji za námitku od odborníka.;-)

0 0
možnosti

Nikoliv, do všech stran díky lepší výchozí pozici. To jestli jí umí nebo neumí využít je pak jiná věc a záleží ryze na konkrétním zpracování karoserie - z golfu se širokým zadním sloupkem je vidět hůř než z t- rocu, u jiné dvojice to může být zase jinak. ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!