Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Fronta na auto: Hyundai bude hned, Volkswagen až za půl roku

Buddhisté tvrdí, že touha po věcech je příčinou utrpení. Pak jsou na tom někteří klienti Volkswagenu násobně hůře než třeba zájemci o japonský vůz - občas musí trpět i celý rok, než touhu po novém autě uspokojí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Za vše může naprosto nepochopitelný boom stupidního vozidla jménem MĚSTSKÉ SUV ,jehož jedinou předností a důvodem obliby je,že se do něj pohodlně nalézá,nemusíte se ohýbat.Degradace a lenost evropanů,potažmo obézních čechů nezná mezi.Ostatně už samo spojení městské SUV je oxymoron a blábol neskutečného kalibru.

PS:Osobně nechápu co na Tiguanu konkrétně kdo vidí...

4 1
možnosti

Nepochopitelný jak jste sám správně napsal není - nabízí prostě něco jiného (pro někoho lepší nastupování, pro jiného lepší rozhled), lépe se s nimi parkuje protože zaberou méně místa než jejich výchozí “normální” model atd. Ve spojení městské SUV pak žádný problém není.

1 0
možnosti
DM

Rozhled ,jako že čumim 20cm výš???

Aha vám připadá City Sport utility Vehicle výraz jako normální?

Přeloženo městské sportovní užitkové vozidlo???

Jaký význam má sportovní vozidlo ve městě,které je prosto jak terénních nerovností,tak využití sportovního stylu jízdy.

Ostatně s městkým SUV ani do reáoného terému stejně nemůžete,páč je to pekáč jen a jen na silnici,jízdní vlastnosti stejné jako běžný sedan,jediné je opravdu to, že chudinka záda netrpí při nastupování.Většině čechů už totiž dělá problém se i předklonit a že to je VELKÝ,VELKÝ OBROVSKÝ A MOC VELKÝ AUTO,i když v reálu vlastně taky není,ale opticky tak vypadá..

Tomuto typu vozidla jsem nikdy neřišel na chuť je to prdu,pro rodinu kombík lepší a druhé auto sedan s pořádným motorem..

2 0
možnosti

Ano přesně ten rozhled.

A co by pak tedy konkrétné na tom slovním spojení nemělo být normální?:-)

O terénu se tam nijak nemluví, suv nejsou terénní auta (byť mají o něco lepší schopnosti v terénu než klasické modely), ve městě pak je naopak spousta překážek, samý kanál, obrubník, retardér atd.

Se sportovním vyžitím problém není - sportovat neznamená závodit, tak jako na sportovní aktivitu tedy nepotřebuju závodní dráhu ale obyč park v centru města, tak bez problemu můžu jet sportovně v suv ve městě. R^

Vaše osobní preference Vám zajisté nikdo nebere, jen jsem reagoval na to co jak je. ;-)

1 0
možnosti
TV

Tady každý kecá o rozhledu a přitom SUV mají nejhorší rozhled všemi směry. Jo když se koukáte pouze dopředu, tak se nedivím. Vždyť malé samonosné SUV je pouze hatchback posazený malinko výše. Nebudu brát v potaz Range (Land) Rover nebo Toyota Land Cruiser apod. To jsou koráby. Ale jinak SUV jsou povysazené plechovky do kterých nestrčím ani psa.

1 1
možnosti

Ano keců je tu hodně, to že z podstaty mají SUV lepší rozhled to však nijak nemění, právě kvůli té výšce R^

Defik ani lanďák s tím skutečně nesouvisí, to skutečně není suv.

1 0
možnosti
MH

Rozhled je vyssi o par cm, prakticky to nema vyznam.

A reci o snadnejsim parkovani? V dobe automatickych parkovacich asistentu?;-)

1 0
možnosti

Význam to právě velký, asi jako dívat se na ulici z přízemí nebo z patra ;-)

Snadnější parkování pak nijak nesouvisí s asistentama, ty může mít SUV také, ale pořád zůstává ten rozdíl v potřebné ploše ;-)

0 0
možnosti
TV

Ale pouze dopředu, což není nejlepší vlastnost. Už v odborných kruzích zdůrazněno, že rozhled ve všech směrech je horší. Crossover to pak jen podtrhuje svou ještě klesající střechou. :-) a děkuji za námitku od odborníka.;-)

0 0
možnosti

Nikoliv, do všech stran díky lepší výchozí pozici. To jestli jí umí nebo neumí využít je pak jiná věc a záleží ryze na konkrétním zpracování karoserie - z golfu se širokým zadním sloupkem je vidět hůř než z t- rocu, u jiné dvojice to může být zase jinak. ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...