Diskuze

Kodiaq má kompletní ceník. Nejdražší je skoro za milion a půl

Škoda právě spouští příjem objednávek na svůj nový model. První kusy dorazí za zákazníky v únoru příštího roku. Ceny startují na 678 tisících, nejdražší provedení s maximální výbavou a všemi doplňkovými službami stojí přes 1,4 milionu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tady je zase auto expertů.:-P

Já nevím...

Mám snížené parkovací místo v domě a vyšší auto (SUV) se mi tam nevejde. Tak jsem si jako druhé auto koupil Z4 (ještě jsem to stihnul než ukončili výrobu) a jsem spokojený. Takové autíčko pro radost. V

Každý, ať si pořídí, co chce, co mu udělá radost a podle toho, na co má. :-)

0 0
možnosti

Každé zboží má svého kupce.

Mně stačí auto, které je:

1) Spolehlivé a v 99,999% případů dopraví bez problému z A do B.

2) Dostatečně výkonné s rozumnými jízdními vlastnostmi.

3) Bezpečné.

3) Vejde se do něj spousta věcí (kombik).

4) Má rozumnou spotřebu.

6) Má topení, rádio a - pravda, zvykl jsem si - v létě klimatizuje.

Všechna ostatní výbava je už jen z matematického hlediska nástroj pro častější návštěvu servisu a ventilaci obsahu peněženky. Dokonce se dá žít i bez takové věci, jako je posilovač řízení! Jen si člověk musí vzpomenout, jak s takovým autem manévrovat, aby se nesedřel. Překvapivě to pak jde docela snadno.

Když vezmu těch 6 bodů a porozhlédnu se po "jetém" autu od Škodovky, tak cena 260 tis. (populární model s trošku lepší než základní výbavou). Když se porozhlédnu po jiných značkách, "to samé auto" existuje za 160 tis. a dokonce má některé parametry/vlastnosti lepší... Je to logické, konkurence musí srazit na českém trhu cenu dolů, protože prostě Češi nic jiného než nejpopulárnější model nejpopulárnější místní automobilky nekoupí... Z principu má u mě Škodovka stopku, ale rád se podívám, co nabízí. Je to každopádně krása a už se dá i říct světová kvalita.

0 1
možnosti

Jedné věci úplně nerozumím....proč dělali takové tajnosti okolo maskování a představování, když po silnicích už nějakou dobu jezdí Seat Ateca? :-)

2 0
možnosti

P53e87t16r 10B34á35č25a

6. 10. 2016 20:23

Protoze malomestaci z Boleslavi a jejich stejny druh zakazniku.

2 0
možnosti

Škodofilové prominou, ale když jsem to viděl poprvé na silnici, tak jsem myslel že se někomu v automyčce srazil Superb :) Uvidíme jestli je to jezditelný.

2 1
možnosti

P18e34t19r 70M41i54c94h96a13l

6. 10. 2016 17:02

Doporučuji silnější brýle. ;-)

1 2
možnosti
Foto

No jo, jenže ve výbavě novinky není přední radar, zabraňující srážce (trapný Jeep Renegate alias Fiat 500x, který jsem teď měl rok to má) a nejen kvůli této položce jsem chtěl objednat BMW X1. A pro ty, co mi budou psát, že je to naprd, a že důležitá je kůže, výkon a další pí, tak se podívjte, kolik lidí dnes za jízdy čumí do mobilu. A tatro věc Vám dost reálně může zachránít život. U mě zkušenost za ten rok s Jeepem využito asi 20x (následně krizové brzdění a vyváznul jsem bez problémů). A podobných bezpečnostních prvku asi VW group chybí více. Objednávku na X1 zdržuju, Kodiak jsme chtěl, ale toto mi jej začíná rozmlouvat...

0 0
možnosti

20x za rok zabránil váš přední radar srážce s vozidlem před vámi? místo radaru poradím 2 věci zadarmo:

1) dodržovat odstup

2) koukat před sebe

6 0
možnosti

Je to jedno z nejlepších německých aut pro střední třídu vyráběné mimo NěmeckoR^

1 0
možnosti

no, němci mají dost rádi i čínská auta vyráběná ve švédsku nebo indická vyráběná v anglii;-)

1 0
možnosti

Připadá mi to jako v diskuzi k drahotě telefonních operátorů. Všichni jsme hlupáci, trotlové ... že platíme normální (tzn. drahé) tarify, protože všichni diskutující mají levný a výhodný tarif, neplatí skoro nic a operátoři jim za to ještě poskytují modré z nebe. Když žádám, ať uvedou co je to za tarif, tak mlčí, případně z nich vyleze, že jde o nějaký zaměstnanecký benefit velké korporace, na který běžný občan nemá nárok.

Tady je řada lidí, co mají vyjednané obrovské slevy, tak prosím uveďte co nejkonkrétněji, jak má postupovat normální smrtelník, aby na výraznou slevu dosáhl.

Co já vím, tak u "nových" vozů dostanete slevu na tzv. skladové vozy, které nikdo nechce a jsou rok i více na dešti, slunci, sněhu...

2 0
možnosti
Foto

Slevy umíme levou zadní.... Není to nic těžkého

0 0
možnosti

M46i48r80e98k 37G37a66j55e96r

5. 10. 2016 23:45

Adaptivní tempomat za 17 200 korun si snad nemuze nikdo koupit. Obzvlaste ne pro ceske silnice.

2 0
možnosti

M87a65r13e58k 20M58a71l11ý

6. 10. 2016 8:43

Už jste s adaptivním tempomatem někdy jel? Podle vaší reakce tipuji, že ne, ale možná se pletu. Já s tím jezdím pravidelně a kupodivu i v ČR. Hlavně na dálnicích, alei na lepších silnicích mimo dálnice. Udržuje rychlost a bezpečný odstup od vozu, automaticky brzdí, když auto přede mnou zpomalí, pak zase zrychlí na nastavenou rychlost... jezdí se s tím velmi dobře a pohodlně.

Co máte proti?

1 0
možnosti

Skodovka za cenu noveho BMW X5, to si koupi leda.... velky srdcar :-D

3 0
možnosti

X5 na těch 1,5 mega začínají, tady je to nejvyšší možná cena.

0 0
možnosti

P13e79t19r 84M73i93c65h43a33l

5. 10. 2016 22:42

Takže cena dle očekávání. Počítám, že si to kupce najde. Každopádně pro Škodovku celkem výrazný krok, snad bude i úspěšný.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....