Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kodiaq má kompletní ceník. Nejdražší je skoro za milion a půl

  10:42aktualizováno  10:42
Škoda právě spouští příjem objednávek na svůj nový model. První kusy dorazí za zákazníky v únoru příštího roku. Ceny startují na 678 tisících, nejdražší provedení s maximální výbavou a všemi doplňkovými službami stojí přes 1,4 milionu.

Dnešním dnem škoda zveřejňuje kompletní ceníky nového modelu kodiaq, spouští on-line konfigurátor a zahajuje předprodej.

Základní výbava Active se startovací cenovkou 677 900 Kč obsahuje automatickou dvouzónovou klimatizaci, infotainment 6,5palcovým barevným dotykovým displejem a osmi reproduktory, elektrickou parkovací brzdu s asistentem rozjezdu do kopce, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu a bočních zpětných zrcátek, sedm airbagů (lichý je kolenní řidiče), systém Front Assist s funkcí automatického brzdění nebo velký palubní počítač Maxi Dot, tónovaná skla a zadní opěradlo dělené a sklopné (poměr 40:20:40) s možností posuvu a polohovatelnými opěradly. Nejzákladnější kodiaq má sedmnáctipalcová hliníková kola, střešní nosič, funkci ochrany před natankováním špatného paliva. Součástí povinně montovaného systému ESP je elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+.

K výbavě Active lze za 15 000 Kč objednat paket, který obsahuje tempomat s omezovačem rychlosti, přední mlhové světlomety a parkovací asistent vzadu.

Výbavový stupeň Ambition od 730 900 Kč má větší dotykový displej, bezklíčkové startování, tempomat, ochranu hran bočních dveří, integrované mlhové světlomety, deštníky ve dveřích řidiče i spolujezdce, vyjímatelnou LED svítilnu v kufru a zadní loketní opěrku s průchodem do zavazadlového prostoru, dešťový senzor a automatické ovládání světel.

Výbavu Ambition lze za 20 tisíc doplnit o full LED hlavní světlomety, vyhřívání předních sedadel a zatmavená skla.

Podívejte se, jak kodiaqa představuje jeho designér:

Vrcholný výbavový stupeň Style s cenou od 795 990 Kč má navíc kompletně LED hlavní světlomety (včetně mlhových), elektricky nastavitelné sedadlo řidiče nebo bezklíčkové odemykání, zamykání a startování a zadní parkovací kameru, 18palcová litá kola nebo chromované lišty oken, vyhřívání předních i zadních sedadel, USB přípojkou pro zadní pasažéry, zásuvkou na 230 a audiosoustavu s výstupním výkonem 575 W.

Pro výbavu Style jsou určeny tři pakety: Style PLUS za 20 000 Kč vylepší interiér o Alcantaru a kůži, vyhřívané čelní sklo a virtuální pedál (bezdotykové otvírání a zavírání pátých dveří). V Paketu Style Safety je za 25 000 Kč systém udržování v pruhu, hlídání mrtvého úhlu, automatické přepínání potkávacích a dálkových světel, proaktivní ochrana cestujících a boční airbagy vzadu. Paket Style Comfort za 25 000 Kč nabídne parkovacího asistenta s funkcí robotizovaného parkování, systém volby jízdních režimů, vyhřívaný volant a automatickou třízónovou klimatizaci.

Fotogalerie

Kodiaq dostává také výbavu zaměřenou na děti. Kromě ochrany hran dveří při parkování v úzkých prostorech je za příplatek k mání elektrická dětská bezpečnostní pojistka pro zadní dveře v balíčku s clonami zadních oken. Novinkou je také interní palubní komunikační systém, který mikrofonem handsfree zachytává, co říkají řidič se spolujezdcem, a zvuk přenáší do reproduktorů v zadní části vozu.

Pod kapotu je na výběr ze dvou naftových a dvou benzinových motorů. Všechny mají čtyři válce, turbodmychadlo, přímé vstřikování paliva, systém Start-Stop a rekuperací brzdné energie. Všechny dieselové motory jsou vybaveny systémem SCR a využívají redukční činidlo AdBlue.

Motor 2.0 TDI je k mání ve dvou výkonových verzích. První z nich má výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 340 Nm. Vrcholné provedení disponuje 140 kW (190 k) a točivým momentem 400 Nm. Agregát 2.0 TDI o výkonu 110 kW je k dispozici s pohonem všech kol a manuální převodovkou i pohonem předních kol v kombinaci s DSG shodně od 722 900 Kč, tatáž jednotka s pohonem 4x4 a DSG pak od 772 900 Kč.

Vrcholné provedení 2.0 TDI (140 kW) s pohonem všech kol a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG je v nabídce za cenu od 832 900 Kč.

Benzinové motory TSI mají objemy - 1,4 a 2 litry. Motor 1,4 TSI dává výkon 110 kW (150 k) a točivý moment 250 Nm. Jednotka s cenami od 677 900 Kč je ve verzích s pohonem předních kol a převodovkou DSG a pohonem všech kol s manuální převodovkou v nabídce se systémem ACT (Active Cylinder Technology), který odpojí při nízkém zatížení a otáčkách druhý a třetí válec. Pohon všech kol a automatické dvouspojková převodovka DSG jsou pro motor 1.4 TS k dispozici od 727 900 Kč.

Benzinová motorizace 2,0 TSI, o výkonu 132 kW (180 k) a točivém momentu 320 Nm je k dispozici výhradně s pohonem 4x4 a automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG za cenu od 767 900 Kč. Všechny vozy s DSG mají ve specifikaci pro český trh standardně páčky řazení pod volantem.

Pohon 4×4 je proveden elektronicky řízenou lamelovou spojkou. Kodiaq může v konfiguraci TDI + DSG + 4×4 táhnout přívěs o celkové hmotnosti až 2,5 tuny. V nabídce je i asistent pro couvání s přívěsem za 14 500 Kč.

V ceníku příplatkové je za 25 tisíc adaptivní podvozek s možnosti nastavení tuhosti odpružení. Třetí řada sedadel je za 21 500 Kč pro výbavu Active, pro vyšší výbavy za 18 000 Kč. Adaptivní tempomat je za 17 200 korun navíc.

Za 2000 Kč je prodloužená záruka na pět let (maximálně 100 000 km s možností prodloužení na 150 000 km). Pro kodiaq lze objednat od 18 490 Kč službu Předplacený Servis v trvání pěti let. Služba je v nabídce ve dvou variantách na 60 000 nebo 150 000 km).

Maximálně vybavené vrcholové provedení Style 2,0 TDU 140 kW 4x4 s automatem, veškerou doplňkovou výbavou z ceníku příplatků a předplaceným servisem na pět let dopředu přesahuje svou cenou 1,4 milionu korun.

Na rezervu potřebujete v kodiaqu speciální hmat:





Nejčtenější

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Projeli jsme s harvestorem na kácení stromů
VIDEO: Prozkoumali jsme monstrum, co kácí stromy jako párátka

Strom pokácí, odvětví a naporcuje. Říká se mu harvestor a vypadá jak stroj, který sem přivezli mimozemšťané. Monstrum, které stromy poráží jako párátka, jsme...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Další z rubriky

Acar - elektrický náklaďáček pro Afriku
Slovenský raketový inženýr chce postavit Afriku na kola

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Martin Šoltés, rodák ze Spišské Nové Vsi, chce motorizovat Afriku. Mizerné silnice, požadavky na maximální jednoduchost a hlavně přepravní schopnosti, s tím...  celý článek

Bentley Continental GT
Bentley zanevřel na fotbalisty a míří na čínského zákazníka

Frankfurt (Od zpravodaje iDNES.cz) Čína je pro mnohé automobilky největším odbytištěm a to se projevuje i na nabídce modelů. Zdá se, že se tím teď začala řídit i značka Bentley, která ve...  celý článek

Aktivisté Greenpeace protestovali před frankfurtským výstavištěm.
Nejhorší čas na autosalon. Automobilky peskují politici i ekologové

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Autosalon ve Frankfurtu je dnes výsostným polem německých značek. Ostatní, které dorazily, jsou tu chvílemi trochu do počtu. Překvapením jsou čínská auta, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.