Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: „Tajemná“ octavia bude v Belgii chytat zloděje

aktualizováno 
Belgická policie získala tento týden do svého vozového parku zajímavý přírůstek. Nadupaná Octavia RS se zvláštní kapotou bude sledovat piráty silnic na místních silnicích. A moc nenápadná u toho nebude.

Černá Octavia RS se systémem ANPR bude pomáhat belgické policii odhalovat kradená a nepojištěná vozidla. | foto: lokalepolitie.be

Škoda Octavia RS bude v Belgii řádit v okolí měst Aalter a Knesselare. Zatímco většina policejních vozů na měření rychlosti a rozpoznávání vozidel se snaží být co nejméně nápadná, belgická verze v černém provedení nic zatajovat nehodlá.

Může se hodit

Hledáte nové auto a Škoda Octavia by byla přesně to pravé pro vás? Vyberte si svůj nový vůz na Automodul.cz.

Speciální výbava v přepočtu za více než dva miliony korun pomůže policistům kromě měření rychlosti také rozpoznávat značky okolo jedoucích vozidel a okamžitě je porovnat s databázemi. Díky tomu odhalí například ukradený automobil nebo auto bez zaplaceného pojištění.

Základem systému ANPR (Automatic NumberPlate Recognition) jsou čtyři kamery fungující i v režimu nočního vidění. Pod kapotu si belgičtí policisté zvolili benzinový dvoulitr TSI (162 kW), s kterým můžou dosáhnout maximální rychlosti 248 km/hod.

Mladoboleslavská automobilka nedávno zabodovala i u české dálniční policie, obvyklé passaty totiž nahradily nové superby. Přečtěte si: Nové policejní superby už hlídají dálnici.

Více informací o tom, jak poznat českou policejní stíhačku, najdete ZDE.

Podívejte se na superby české dálniční policie:

Autor:




Nejčtenější

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.