Diskuze

Češi neumějí jezdit, potvrdila Autoškola národa

Češi a Češky asi nejsou tak dobrými řidiči, jak si většina z nich o sobě myslí. Ukázalo to víkendová televizní Autoškola národa. Diváci v ní řešili různé situace ze silničního provozu ztvárněné animacemi. Řešení pak odesílali pomocí textových zpráv nebo hlasování na iDNES.cz.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mararan

5. 3. 2011 13:27
z Rakouska

je fakt hrozne potkat na dalnici, silnici nebo silnicce ceske auto. Kde se v Cesku lidi uci ridit????? Asi v Plzni. Jinak takova neschopnost neni mozna.....

0 0
možnosti

dArtagnan z Plzně

4. 3. 2011 13:49
Učení zvládat smyk

Je hezké, že si autor článku posteskl, že většina národa neumí zvládnout smyk, ale proč si též neposteskne nad skutečností, že je u nás velmi málo ploch, kde je možno bezpečně vyzkoušet chování auta na sněhu a když už pracně nějaké zasněžené opuštěné parkoviště objevím, za pár minut se objeví hlídka PČR a rozhodně mi nechce poděkovat za to, že jsem příkladný řidič, který si snaží osahat své auto a vylepšit své schopnosti Rv

0 0
možnosti

Antonín, topič

4. 3. 2011 14:18
Re: Učení zvládat smyk

Tak já osobně s tím moc zkušeností nemám, ale parkoviště je "místo ležící mimo komunikaci." Takže nevím o předpisu, který by vám zapovídal zkoušet smyk...

0 0
možnosti

jesterkasploutvema

1. 3. 2011 10:56
zařazován do pruhů

také vžy rostu z toho, jak se jakékoliv nenáklandí vozidlo odmítá zařadit do pravého pruhu na dálnících, včetně těch 3 proudových, s pocitem, že ten je jen pro kamióny. Pak mnohdy musíme zbytečně dobržďovat, protože toho pána jedoucího prpostředním pruhem 110 km/h, předjíždí v levém pruhu teta, co jede 115 km/h....a pravý pruh je volný.

0 0
možnosti

superkutil

1. 3. 2011 12:12
Re: zařazován do pruhů

Souhlasím, to ale není jen problém kamiónů, to je problém většiny řidičů. Nesnáším podjíždění zprava, ale někdy je to jediné řešení. Jednou jsem takto předjel v pravém pruhu na dálnici 50 aut. Ani jeli 90km/h za nějakým vidlákem v levém pruhu, já jel 120km/h v pruhu pravém.

Osobně se ještě často setkávám s kamiónem v levém pruhu na dálnici i když je to tam značkou zakázané. Totéž platí i pro různé sjezdy a nájezdy, kdy mají kamióny vyhrazený pouze pravý pruh a oni jsou v levém.

0 0
možnosti

fukis

1. 3. 2011 7:49
mam dva problemy

Každý nějak jezdíme a nemá cenu to pitvat. Jediné co me opravdu vytaci je: 1) lidi NEUMI pouzivat mlhovky 2) zakon o zipu tu skoro NIKOMU NIC NEŘÍKÁ (nedávno jsem opravdu pěnil, když borec v koloně tvořenou kamiony, mi hodil myšku do levého pruhu a zastavil a jel vedle kamionu a na mě ukazoval fuckáče a jel si pomalinku. Co na tom, že vytvořil další kolonu cca 1km a zvětšovala se... většina zamnou to asi chápala a troubila, leč menší mozek předemnou to asi nepobral).

0 0
možnosti

jesterkasploutvema

1. 3. 2011 10:56
Re: mam dva problemy

tak tak

0 0
možnosti

tygr.karlos

28. 2. 2011 23:57
Pořad...

Z mého pohledu byl pořad co se týče otázek o něco lepší než minule, co se týče náplně, tak zas naopak nudnější... Každopádně by se pro příště spíš měli rozhodnout, o co jim vlastně jde. Jestli chtějí testovat postřeh diváků, znalost pravidel silničního provozu nebo znalosti v ovládání auta. Míchat to všechno dohromady a z výsledků dělat společné závěry je blbost. A ten instruktor na polygonu byl dost napřesdržku...

Jinak mě fakt bavilo, jak všechny osobní auta v otázkách byly Fordy, až na jednu šedivou audinku, kterou si tam očividně domodelovali pro pestrost a prohnali ji každou druhou otázkou :)) Stejně tak logo DNES na každém rohu, sem tam řidič během otázky zaslechl i znělku českého rozhlasu či co... klasicky český okatý product placement, jako když si v Rafťácích házeli Kinder Bueno a karbovali Spritem ;-D

0 0
možnosti

HrubesaMares

28. 2. 2011 23:04
Test v CT

prokazal akorat to, ze malo lidi sleduje tyhle koniny v HD rozliseni. ;-)

0 0
možnosti

Leinad

4. 3. 2011 12:48
Re: Test v CT

TV pořad by měl simulovat i jízdu bez brýlý. ;-)

0 0
možnosti

honza76

28. 2. 2011 21:15
mozna uz jste to videli

Test tentokrat z realu na youtube http://www.youtube.com/watch?v=9q6aLxxsoqU . Sice je to z Italie¨, ale asi mame holt jizanskou krev.

0 0
možnosti

mogul666

28. 2. 2011 20:30
Češi uměj jezdit-Idnes je ten slabej článek!

IDNES taky pomalu nikdo nečte! Poněvač tam píšou samaj blábol! Rv

0 0
možnosti

Return

28. 2. 2011 19:36
Jediné co se mi potvrdilo

Je že teoretici vymysleli testík,který je hodně odtržen od reality.Zkušenosti z polygonu kde se jezdí po folii na rovině,jsou úplně vytržené z praxe.Třeba na náledí se musí jezdit jinak z kopce,jinak do kopce atd. Chápu že pro tvůrce pořadu je to dobrý job. Mám ŘP 40let denně za volantem,bez nehody a se všemy body ! Každý řidič se musí "vyjezdit",žádný test ho jezdit nenaučí a zkušenosti z polygonů z "laboratorních" podminek jsou také skoro na nic ! Co chybí českým řidičům je pokora a úcta k dalším šoférům,takřka vymizelo gentlemanství,nebo třeba vzdání se přednosti v jízdě a jiné kdysy běžné zvyky profesionálů :-P

0 0
možnosti

MartinB

28. 2. 2011 19:39
Re: Jediné co se mi potvrdilo

Dobry den,

jestli jezdite porad, kazdy den 100 200 300 500km, tak bychchtel videt jak mae vsechny body. Jezdim 3roky kazdy den a neaky ten bodik uz me vzali... celkem za tu dobu 5 bodu. Bohuzel

0 0
možnosti

MartinB

28. 2. 2011 19:34
Muj nazor

Nevidel jsem cely porad. Videl jsem poslednich 8 otazek a mel jsem je dobre. Nadruhou stranu. Otazka stim smykem je dost relativni. Moderni auto pokud jde do smyku, tak  ma spoustu elektroniky a zaroven ABS. Uprimne reakce, kdyz  clovek zacina jit do nepridvydaneho smyku, tak vzdy slapne na brzdu. Spravne je ubrat plyn, ale zalezi na okolnostech atd... Jezdim sluzebne autem 3rok, a tech poslednich 8 otazek mi prislo uplne jasnych. Ale obcas za volantem neakou botu taky udelam to udela kazdej.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...