Diskuze
Češi neumějí jezdit, potvrdila Autoškola národa
Děkujeme za pochopení.
mararan
z Rakouska
je fakt hrozne potkat na dalnici, silnici nebo silnicce ceske auto. Kde se v Cesku lidi uci ridit????? Asi v Plzni. Jinak takova neschopnost neni mozna.....
dArtagnan z Plzně
Učení zvládat smyk
Je hezké, že si autor článku posteskl, že většina národa neumí zvládnout smyk, ale proč si též neposteskne nad skutečností, že je u nás velmi málo ploch, kde je možno bezpečně vyzkoušet chování auta na sněhu a když už pracně nějaké zasněžené opuštěné parkoviště objevím, za pár minut se objeví hlídka PČR a rozhodně mi nechce poděkovat za to, že jsem příkladný řidič, který si snaží osahat své auto a vylepšit své schopnosti
Antonín, topič
Re: Učení zvládat smyk
Tak já osobně s tím moc zkušeností nemám, ale parkoviště je "místo ležící mimo komunikaci." Takže nevím o předpisu, který by vám zapovídal zkoušet smyk...
jesterkasploutvema
zařazován do pruhů
také vžy rostu z toho, jak se jakékoliv nenáklandí vozidlo odmítá zařadit do pravého pruhu na dálnících, včetně těch 3 proudových, s pocitem, že ten je jen pro kamióny. Pak mnohdy musíme zbytečně dobržďovat, protože toho pána jedoucího prpostředním pruhem 110 km/h, předjíždí v levém pruhu teta, co jede 115 km/h....a pravý pruh je volný.
superkutil
Re: zařazován do pruhů
Souhlasím, to ale není jen problém kamiónů, to je problém většiny řidičů. Nesnáším podjíždění zprava, ale někdy je to jediné řešení. Jednou jsem takto předjel v pravém pruhu na dálnici 50 aut. Ani jeli 90km/h za nějakým vidlákem v levém pruhu, já jel 120km/h v pruhu pravém.
Osobně se ještě často setkávám s kamiónem v levém pruhu na dálnici i když je to tam značkou zakázané. Totéž platí i pro různé sjezdy a nájezdy, kdy mají kamióny vyhrazený pouze pravý pruh a oni jsou v levém.
fukis
mam dva problemy
Každý nějak jezdíme a nemá cenu to pitvat. Jediné co me opravdu vytaci je: 1) lidi NEUMI pouzivat mlhovky 2) zakon o zipu tu skoro NIKOMU NIC NEŘÍKÁ (nedávno jsem opravdu pěnil, když borec v koloně tvořenou kamiony, mi hodil myšku do levého pruhu a zastavil a jel vedle kamionu a na mě ukazoval fuckáče a jel si pomalinku. Co na tom, že vytvořil další kolonu cca 1km a zvětšovala se... většina zamnou to asi chápala a troubila, leč menší mozek předemnou to asi nepobral).
tygr.karlos
Pořad...
Z mého pohledu byl pořad co se týče otázek o něco lepší než minule, co se týče náplně, tak zas naopak nudnější... Každopádně by se pro příště spíš měli rozhodnout, o co jim vlastně jde. Jestli chtějí testovat postřeh diváků, znalost pravidel silničního provozu nebo znalosti v ovládání auta. Míchat to všechno dohromady a z výsledků dělat společné závěry je blbost. A ten instruktor na polygonu byl dost napřesdržku...
Jinak mě fakt bavilo, jak všechny osobní auta v otázkách byly Fordy, až na jednu šedivou audinku, kterou si tam očividně domodelovali pro pestrost a prohnali ji každou druhou otázkou :)) Stejně tak logo DNES na každém rohu, sem tam řidič během otázky zaslechl i znělku českého rozhlasu či co... klasicky český okatý product placement, jako když si v Rafťácích házeli Kinder Bueno a karbovali Spritem
HrubesaMares
Test v CT
prokazal akorat to, ze malo lidi sleduje tyhle koniny v HD rozliseni.
honza76
mozna uz jste to videli
Test tentokrat z realu na youtube http://www.youtube.com/watch?v=9q6aLxxsoqU . Sice je to z Italie¨, ale asi mame holt jizanskou krev.
mogul666
Češi uměj jezdit-Idnes je ten slabej článek!
IDNES taky pomalu nikdo nečte! Poněvač tam píšou samaj blábol!
Return
Jediné co se mi potvrdilo
Je že teoretici vymysleli testík,který je hodně odtržen od reality.Zkušenosti z polygonu kde se jezdí po folii na rovině,jsou úplně vytržené z praxe.Třeba na náledí se musí jezdit jinak z kopce,jinak do kopce atd. Chápu že pro tvůrce pořadu je to dobrý job. Mám ŘP 40let denně za volantem,bez nehody a se všemy body ! Každý řidič se musí "vyjezdit",žádný test ho jezdit nenaučí a zkušenosti z polygonů z "laboratorních" podminek jsou také skoro na nic ! Co chybí českým řidičům je pokora a úcta k dalším šoférům,takřka vymizelo gentlemanství,nebo třeba vzdání se přednosti v jízdě a jiné kdysy běžné zvyky profesionálů
MartinB
Re: Jediné co se mi potvrdilo
Dobry den,
jestli jezdite porad, kazdy den 100 200 300 500km, tak bychchtel videt jak mae vsechny body. Jezdim 3roky kazdy den a neaky ten bodik uz me vzali... celkem za tu dobu 5 bodu. Bohuzel
MartinB
Muj nazor
Nevidel jsem cely porad. Videl jsem poslednich 8 otazek a mel jsem je dobre. Nadruhou stranu. Otazka stim smykem je dost relativni. Moderni auto pokud jde do smyku, tak ma spoustu elektroniky a zaroven ABS. Uprimne reakce, kdyz clovek zacina jit do nepridvydaneho smyku, tak vzdy slapne na brzdu. Spravne je ubrat plyn, ale zalezi na okolnostech atd... Jezdim sluzebne autem 3rok, a tech poslednich 8 otazek mi prislo uplne jasnych. Ale obcas za volantem neakou botu taky udelam to udela kazdej.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.