Diskuze
Češi se budou učit jezdit na naftu
Děkujeme za pochopení.
Tam za vodou v rakosi
Češi se budou učit jezdit na naftu
Protoze se ostatni naucili, jak ji okamzite zdrazit
mirek
diesely
Diesely jsou svou hlučností srovnatelné s benzínem.Nesmí to ovšem být motor VW nebo podobný německý výtvor.Rovněž vlivem vyššího spalného tepla nafty je i o dost nižší spotřeba.Navíc má většina moderních naftových motorů vyrovnaný průběh kroutícího momentu a táhnou od spodních otáček.Ohledně ekologie tak motory HDI s filtrem FAP jsou nepřekonatelné a emisemi na ně nemají ani benzínové motory.
Performer
Re: diesely
ovšem pouze v autech, kde je odhlučnění dieselu velice pečlivé a odhlučnění benziňáku takřka nulové. Pak může být hlučnost dieselu dokonce i nižší. Třeba u Focusu I 1.8 TDCi opravdu platilo, že je diesel tišší než benziňáky......
ruda straka
emise
navrh euro 5 v nafte ma horsi emise nez euro 3 v benzinu
Tom
Benzin
No jízda s nafťákem je daleko příjemnější ALE litr nafty stojí stehně jako litr benzínu, benzínový motor je o dost levnější, lehčí, jednodušší, spolehlivější, bezproblémový v zimě. Úspora na palivu padne na drahé opravy. V Rakousku je kupní síla někde jinde, proto si užívají pohodlné nafťáčky.
Performer
Re: Benzin
litr nafty stojí jako litr benzinu jenom díky tomu, že zdanění nafty je nesmyslně nízké a zdanění benzinu nesmyslně vysoké.
Premek
Pokud to stoji stejne, pak je nafta OK
Po hodne benzinech jsem koupil naftu a jsem hodne spokojeny. Za prve auto stoji v Nemecku skoro stejne pokud beres stejny vykon motoru. A hlavne to nesmi byt Schade TDI, ale Common Rail! Urcite to neni hlucne. A spotreba je neuveritelne nizka - to se z benzinem neda vubec srovnat.
No nejsem si jisty jestli Bosch dela taky Common Rail - oni vzdy propagovali slepou cestu TDI
pepa
Re: Pokud to stoji stejne, pak je nafta OK
Spotreba neuveritelne nizka ... ale ale. Soucasne disely, ktere uz nemohou smrdet jak se jim zachce a zamorovat okoli cernym dymem, berou asi o jen 20% mene. Uspora jen 1,5 az 2 litry a zacnou se vyplacet az pokud najedes vic nez 120.000Km. Pritom cisty, tichy maloobjemovy benzinak bude mit spotrebu do 6 litru take.
KROKODLY
Naucte se na naftu a soudruh ministr
vam na ni uvali vetsi dan nez na benzin. Tsranu a socialni smir si rozvracet nedame a kde na to mame porad brat. Vudce s nami.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...