Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

České Budějovice: plné centrum, zbytek zeje prázdnotou

aktualizováno 
-
Jihočeská metropole hlásí nerovnoměrné využití parkovišť. Zatímco historické centrum a okolí náměstí Přemysla Otakara II. je přeplněné, bývají parkoviště vzdálená jen pár minut chůze poloprázdná.

Parkovací automaty

U parkovacích hodin je k dispozici na 600 míst. Nejvíc automatů je kolem zimního stadionu, na Zátkově nábřeží a na hlavním náměstí. Blíž centru je první hodina stání za 20 korun a další za dvojnásobek. Na ostatních plochách stojí první hodina pět korun. Platí se ve všedních dnech od 8 do 18 hodin a v sobotu jen do 13 hodin.

Šance v centru

V historické části Českých Budějovic jsou také hlídané plochy v pronájmu firem. Je to například parkoviště na Mariánském náměstí, vlevo na konci Pražské třídy při vjezdu do centra nebo u sokolovny na Sokolském ostrově. Možnosti parkování za poplatek poměrně blízko středu města jsou také u obchodních domů Družba a Prior. Zdarma se parkuje u sportovního stadionu naproti výstavišti (kromě času výstavních akcí) nebo u Všesportovní haly. Nová bezplatná parkoviště jsou u supermarketů Kaufland na Dlouhé louce asi kilometr od centra a u Intersparu a Terna při Strakonické ulici.

Garáže

Českým Budějovicím chybějí veřejné nadzemní nebo podzemní garáže. "Projekty jsou v přípravách, stavba je ale otázkou deseti let," informuje Věra Doležalová z českobudějovické radnice.

Pro řidiče odjinud České Budějovice nabízí hlavně povrchová parkoviště

1. NA MARIÁNSKÉM NÁMĚSTĺ
2. NA SOKOLSKÉM OSTROVĚ
3. U OD DRUŽBA
4. U OD PRIOR
5. U SPORTOVNĺHO STADIONU
6. U VŠESPORTOVNĺ HALY
7. U KAUFLANDU NA DLOUHÉ TŘĺDĚ
8. U HOTELU GOMELU

Autor:


Témata: Kaufland


Nejčtenější

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Řidiči od ledna zaplatí „pokutu“ za každý den bez povinného ručení

Na nepojištěné řidiče se od ledna znovu chystá bič. Česká kancelář pojistitelů od nich bude vymáhat příspěvek za každý den bez povinného ručení. Poslanci toto...  celý článek

Bentley Continental GT
Bentley zanevřel na fotbalisty a míří na čínského zákazníka

Frankfurt (Od zpravodaje iDNES.cz) Čína je pro mnohé automobilky největším odbytištěm a to se projevuje i na nabídce modelů. Zdá se, že se tím teď začala řídit i značka Bentley, která ve...  celý článek

Škoda Vision E na autosalonu ve Frankfurtu
Škoda pro koncern VW vymýšlí, jak vyrábět levná auta pro rozvojové trhy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost. Koncept elektrického SUV Vision E ukazuje, jak bude vypadat sériový elektromobil, který dorazí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.