Diskuze
České silnice se blíží kolapsu
Děkujeme za pochopení.
xble
je to o lidech...
Až někdy redaktoři dostanou zaplaceno a vyrazí do jiných zemí v Evropě i v zámoří, tak zjistí, že u nás žádný kolaps nehrozí. Pořádné zácpy tady vlastně ani neznáme.
moderate
Re: je to o lidech...
Ale to, že zatížení D1-čky chce reálně tři pruhy (a před Prahou 4) a že je potřeba vybudovat paralelní R-ko přes HK, to vidí úplně každý, kdo jezdí.
jirka
ne jen silnicni sit v CR
stavba dalnic silnic ... :
http://jaknatoo.blogspot.com/2006/12/dalnice-motorway-dlnice-d11-praha.html
rychlost stavby, cena stavby ...
kája
kolaps s desetinou aut ?!
na našich silnicích je denně jen desetina registrovaných vozů a už se mluví o kolapsu...
abrakadabra
BEZPEČNĚ se starým autem
Když tak čtu o kolapsu,řikám si, že když je pak nějaká bouračka,kdo to nejvíc odnese-no přece řidiči ve starých plechových rakvích.A jedním z nich můžu být i já(mám š120).Nejsem žádná sociálka,ale na nové auto hned tak mít nebudu a asi hodně lidí v týhle zemi nemá chuť dát třeba za ubohou voholenou Fábku Junior 228 tis. No a kdo má věřit autobazarům,které zakrývají vady,přetáčí kilometry a podobně šidí.Je tedy normální způsob jak jezdit bezpečně? Kdyby s tím naše vláda chtěla něco dělat,tak nějak zvýhodní možnost dostat se k novému nebo zkrátka BEZPEČNÉMU autu pro větší část řidičů.Jediné co všichni dokáží,je bědovat nad přestárlým vozovým parkem.Ale každý nežije v Praze,aby si mohl vozit prdel v nových nebo zánovních autech.Tak proč někdo neumožní prodej samostatných skeletů např. Fabie nebo jiných bezpečných aut.Motor nebo převodovku a vše ostatní si tam pak může každý zabudovat třeba ze starý stodvacítky a jezdit neekologicky,ale aspoň bezpečně???
no to je teda názor!
Re: BEZPEČNĚ se starým autem
Příteli, proberte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ufi
to chce klid,
až dojde ke kolapsu, tak se holt část lidí co jezdí do práce autem přesune zpátky k hromadný dopravě, kterou maj někteří u nosu (že sídlišťáci v praze :o) ), páč jim těžko bude zaměstnavatel tolerovat každodenní pozdní příjezdy a holt si připustí že jsou stejný "socky" jako ty desetitisíce ostatních co hromadou jezdí a kterými momentálně opovrhují. no a nám co musíme autem, se konečně na silnic uleví. a já to přivítám, páč mám na starosti techniku na rozloze 150x200 km na 40 místech a uprostřed je bohužel praha, takže přeprava sem a tam je na pytel.
J
Re: to chce klid,
nj, jenze to by ta socka nesmela jezdit uplne stejne pozde a casto draz nez to auto. Napr lokalni presuny v Teplicich resim bud pesmo nebo autem, jelikoz oboji vyjde casove i financne lip, nez MHD. O Praze radsi nemluvim vubec, jelikoz navsteva prazke MHD je zazitek, na ktery se nezapomina. Ne kazdy si muze dovolit prijit do prace ovonen zvratky a potrisnen lidskymi exkrementy. A to ze se do prace chodi +- autobus, hodina zadna mira je celkem v Praze standard uplne vsude. V Praze se vcas proste chodit neda, to by clovek na miste musel stanovat den predem.
Ebo
..huž aby to bylo
..když se mi tu ráno stěhuje pod okny sídliště z 20K obyvateli do města, a pak večer zase zpátky, tak si říkám, že by fakt stálo za to pro soukromé osoby zvednout cenu benzínu na pětikilčo za litr.. sám mám auto, ale jezdím s ním, jen s těžkým nákladem a nebo na vzdálenosti 20Km +
pavelthelong
smesne
ptam se jaky kolaps - kdy kdo v ceskych pomerech neco podobneho zazil ? jezdim rocne
zirka 40 Tkm, z 2/3 po nemeckych dalnicich. Zazil jsem situace s nekolikahodinovou
zacpou diky naledi, byly i zpravy o tom, ze kvuli naledi v Poruri
museli lide na dalnici prenocovat a teprve druhy den se zacpa o delce vice nez 60 km rozjela. U Kolina n/R. jsou 2xdenne-rano a vecer- fronty trvajici 30-60 min. Takze nedelni fronty vikendaru z jiznich Cech na D1 a na benesovske jsou kolaps? Smesne!! Zkuste si pres den projet Milanem nebo Londynem. Prejde vas humor.....
Mladá Fronta na banány
Re: smesne
Prohnilou kapitalistickou cizinou nás nestraš.
Pražáci chtějí dokončit komunismus. Potřebují tedy dotace do městského okruhu i do hrobesky.
Česká verze kapitalismu s bolševickým ksichtem (promiňte pane prezidente, nemyslel jsem to osobně) je o tom, že ti vyvolení brečí a okrádají ty méně vyvolené.
gogol
Otazkou neni kolik pruhu pridame, ale jak to udelat aby jezdilo mene aut.
Hodne hrube vysvetleni. Snizim-li pocet kamionu a aut na polovinu, nemusim stavet dalnice za 100 miliard a usetrene penize mohu pouzit na dotaci verejne dopravy. Konecne - staveni dalnic pro vice aut je DE FACTO dotace tech co auta pouzivaji.
Pokud ale uz penize do silnic tecou, mely by jit do jejich kvality a to jak povrchu tak znaceni. Jiste kazdy vite, jak se pred vami pri prechodu hranic do Nemecka "rozsviti" cesta. Protoze vodorovne znaceni nejen existuje, ale je take obnovovano.
Mladá Fronta na banány
Re: Otazkou neni kolik pruhu pridame, ale jak to udelat aby jezdilo mene aut.
Jasně, osobní doprava na železnici, páteř komunistické politiky.
Ročně se na spotřební dani z PHM a části DPH připadající na tuto daň vybere cca 60 miliard.
Pro srovnání ČD mají tržby z osobní přepravy ročně 5 miliard, jen osobní náklady v osobní přepravě jsou cca 14 miliard. Energie a další provozní náklady budou víc než 10 miliard, investiční výdaje raději nepočítejme.
Než začnete žvanit o "dotacích těch, kdo auta používají" (patrně z peněz těch, kdo jezdí hromadnou? ;-))) uvědomte si, že 30 Kč za litr benzinu je 15 Kč daní.
MekyCaba
České silnice se blíží kolapsu
Kamiony nejezdí opravdu po silnicích pro nic za nic.Vozí na př.ty podělané jogurty od nás do Německa a jiné stejně podělané jogurty z Německa k nám.
datel.gambler
Re: České silnice se blíží kolapsu
ale to je jen zlomek. Taky tady jezdi za*sraní rumuni, bulhaři a turci, kteří určitě nevozí jogurty ani od nás, ani pro nás a dělají tady největší bordel
šarlatán
příčiny jsou 2
První je příliš levný benzín. Druhá je po*raná Evropská unie, kvůli které si ani nesmíme zdražit krátkodobé dálniční známky pro kamiony a jsme nuceni kupovat portoublé a drahé "řešení" zvané elektronické mýto.
FastDriver
Re: příčiny jsou 2
To první je nesmysl. Aut neubyde, i kdyby benzín stál 50 korun, spíš bych to viděl na moc levnou naftu, to způsobuje levnou kamionovou dopravu, která je ve většině případů příčinou kolapsu. Naftu zdražit na dvojnásobek a dotovat hromadnou dopravu, sanitky, hasiče atd. To se mi zdá lepší.
Z druhým bezvýhradný souhlas.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Pronájem venkovních skladových prostor 538 m2
Areál Šroubáren, Libčice nad Vltavou, okres Praha-západ
17 950 Kč/měsíc