Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

České silnice se blíží kolapsu

Blížící se konec roku je ideální příležitostí k nejrůznějším bilancím. Jaká je "kondice" české silniční a dálniční sítě?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

xble

27. 12. 2006 23:44
je to o lidech...

Až někdy redaktoři dostanou zaplaceno a vyrazí do jiných zemí v Evropě i v zámoří, tak zjistí, že u nás žádný kolaps nehrozí. Pořádné zácpy tady vlastně ani neznáme.

0 0
možnosti

moderate

28. 12. 2006 0:02
Re: je to o lidech...

Ale to, že zatížení D1-čky chce reálně tři pruhy (a před Prahou 4) a že je potřeba vybudovat paralelní R-ko přes HK, to vidí úplně každý, kdo jezdí.

0 0
možnosti

jirka

27. 12. 2006 22:49
ne jen silnicni sit v CR

stavba dalnic silnic ... :

http://jaknatoo.blogspot.com/2006/12/dalnice-motorway-dlnice-d11-praha.html !

rychlost stavby, cena stavby ...  R^

0 0
možnosti

kája

27. 12. 2006 22:36
kolaps s desetinou aut ?!

na našich silnicích je denně jen desetina registrovaných vozů a už se mluví o kolapsu...;-D

0 0
možnosti

abrakadabra

27. 12. 2006 22:18
BEZPEČNĚ se starým autem

Když tak čtu o kolapsu,řikám si, že když je pak nějaká bouračka,kdo to nejvíc odnese-no přece řidiči ve starých plechových rakvích.A jedním z nich můžu být i já(mám š120).Nejsem žádná sociálka,ale na nové auto hned tak mít nebudu a asi hodně lidí v týhle zemi nemá chuť dát třeba za ubohou voholenou Fábku Junior 228 tis. No a kdo má věřit autobazarům,které zakrývají vady,přetáčí kilometry a podobně šidí.Je tedy normální způsob jak jezdit bezpečně? Kdyby s tím naše vláda chtěla něco dělat,tak nějak zvýhodní možnost dostat se k novému nebo zkrátka BEZPEČNÉMU autu pro větší část řidičů.Jediné co všichni dokáží,je bědovat nad přestárlým vozovým parkem.Ale každý nežije v Praze,aby si mohl vozit prdel v nových nebo zánovních autech.Tak proč někdo neumožní prodej samostatných skeletů např. Fabie nebo jiných bezpečných aut.Motor nebo převodovku a vše ostatní si tam pak může každý zabudovat třeba ze starý stodvacítky a jezdit neekologicky,ale aspoň bezpečně???

0 0
možnosti

no to je teda názor!

27. 12. 2006 23:44
Re: BEZPEČNĚ se starým autem

Příteli, proberte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti

Ufi

27. 12. 2006 21:16
to chce klid,

až dojde ke kolapsu, tak se holt část lidí co jezdí do práce autem přesune zpátky k hromadný dopravě, kterou maj někteří u nosu (že sídlišťáci v praze :o) ), páč jim těžko bude zaměstnavatel tolerovat každodenní pozdní příjezdy a holt si připustí že jsou stejný "socky" jako ty desetitisíce ostatních co hromadou jezdí a kterými momentálně opovrhují. no a nám co musíme autem, se konečně na silnic uleví. a já to přivítám, páč mám na starosti techniku na rozloze 150x200 km na 40 místech a uprostřed je bohužel praha, takže přeprava sem a tam je na pytel.

0 0
možnosti

J

27. 12. 2006 21:45
Re: to chce klid,

nj, jenze to by ta socka nesmela jezdit uplne stejne pozde a casto draz nez to auto. Napr lokalni presuny v Teplicich resim bud pesmo nebo autem, jelikoz oboji vyjde casove i financne lip, nez MHD. O Praze radsi nemluvim vubec, jelikoz navsteva prazke MHD je zazitek, na ktery se nezapomina. Ne kazdy si muze dovolit prijit do prace ovonen zvratky a potrisnen lidskymi exkrementy. A to ze se do prace chodi +- autobus, hodina zadna mira je celkem v Praze standard uplne vsude. V Praze se vcas proste chodit neda, to by clovek na miste musel stanovat den predem.

0 0
možnosti

Ebo

27. 12. 2006 17:26
..huž aby to bylo

..když se mi tu ráno stěhuje pod okny sídliště z 20K obyvateli do města, a pak večer zase zpátky, tak si říkám, že by fakt stálo za to pro soukromé osoby zvednout cenu benzínu na pětikilčo za litr.. sám mám auto, ale jezdím s ním, jen s těžkým nákladem a nebo na vzdálenosti 20Km + 

0 0
možnosti

tom

27. 12. 2006 18:29
Re: ..huž aby to bylo

ty ses ale rozumbada!(Y)

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

27. 12. 2006 15:53
smesne

ptam se jaky kolaps - kdy kdo v ceskych pomerech neco podobneho zazil ? jezdim rocne

zirka 40 Tkm, z 2/3 po nemeckych dalnicich. Zazil jsem situace s nekolikahodinovou

zacpou diky naledi, byly i zpravy o tom, ze kvuli naledi v Poruri

museli lide na dalnici prenocovat a teprve druhy den se zacpa o delce vice nez 60 km rozjela. U Kolina n/R. jsou 2xdenne-rano a vecer- fronty trvajici 30-60 min. Takze nedelni fronty vikendaru z jiznich Cech na D1 a na benesovske jsou kolaps? Smesne!! Zkuste si pres den projet Milanem nebo Londynem. Prejde vas humor.....

0 0
možnosti

Mladá Fronta na banány

27. 12. 2006 16:03
Re: smesne

Prohnilou kapitalistickou cizinou nás nestraš.

Pražáci chtějí dokončit komunismus. Potřebují tedy dotace do městského okruhu i do hrobesky.

Česká verze kapitalismu s bolševickým ksichtem (promiňte pane prezidente, nemyslel jsem to osobně) je o tom, že ti vyvolení brečí a okrádají ty méně vyvolené.

0 0
možnosti

gogol

27. 12. 2006 15:48
Otazkou neni kolik pruhu pridame, ale jak to udelat aby jezdilo mene aut.

Hodne hrube vysvetleni. Snizim-li pocet kamionu a aut na polovinu, nemusim stavet dalnice za 100 miliard a usetrene penize mohu pouzit na dotaci verejne dopravy. Konecne - staveni dalnic pro vice aut je DE FACTO dotace tech co auta pouzivaji.

Pokud ale uz penize do silnic tecou, mely by jit do jejich kvality a to jak povrchu tak znaceni. Jiste kazdy vite, jak se pred vami pri prechodu hranic do Nemecka "rozsviti" cesta. Protoze vodorovne znaceni nejen existuje, ale je take obnovovano.

0 0
možnosti

Mladá Fronta na banány

27. 12. 2006 15:58
Re: Otazkou neni kolik pruhu pridame, ale jak to udelat aby jezdilo mene aut.

Jasně, osobní doprava na železnici, páteř komunistické politiky.

Ročně se na spotřební dani z PHM a části DPH připadající na tuto daň vybere cca 60 miliard.

Pro srovnání ČD mají tržby z osobní přepravy ročně 5 miliard, jen osobní náklady v osobní přepravě jsou cca 14 miliard. Energie a další provozní náklady budou víc než 10 miliard, investiční výdaje raději nepočítejme.

Než začnete žvanit o "dotacích těch, kdo auta používají" (patrně z peněz těch, kdo jezdí hromadnou? ;-))) uvědomte si, že 30 Kč za litr benzinu je 15 Kč daní.

0 0
možnosti

MekyCaba

27. 12. 2006 15:04
České silnice se blíží kolapsu

Kamiony nejezdí opravdu po silnicích pro nic za nic.Vozí na př.ty podělané jogurty od nás do Německa a jiné stejně podělané jogurty z Německa k nám.

0 0
možnosti
DG

datel.gambler

27. 12. 2006 15:50
Re: České silnice se blíží kolapsu

ale to je jen zlomek. Taky tady jezdi za*sraní rumuni, bulhaři a turci, kteří určitě nevozí jogurty ani od nás, ani pro nás a dělají tady největší bordel ;-O

0 0
možnosti

šarlatán

27. 12. 2006 13:38
příčiny jsou 2

První je příliš levný benzín. Druhá je po*raná Evropská unie, kvůli které si ani nesmíme zdražit krátkodobé dálniční známky pro kamiony a jsme nuceni kupovat portoublé a drahé "řešení" zvané elektronické mýto.

0 0
možnosti
FD

FastDriver

27. 12. 2006 13:46
Re: příčiny jsou 2

To první je nesmysl. Aut neubyde, i kdyby benzín stál 50 korun, spíš bych to viděl na moc levnou naftu, to způsobuje levnou kamionovou dopravu, která je ve většině případů příčinou kolapsu. Naftu zdražit na dvojnásobek a dotovat hromadnou dopravu, sanitky, hasiče atd. To se mi zdá lepší.

Z druhým bezvýhradný souhlas.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...

Pronájem venkovních skladových prostor 538 m2
Pronájem venkovních skladových prostor 538 m2

Areál Šroubáren, Libčice nad Vltavou, okres Praha-západ
17 950 Kč/měsíc