Diskuze
Přelomové vozy 1918 až 2018: Češi mohou být na svá auta právem hrdi
Děkujeme za pochopení.
R84o45b69e15r90t 52H72e93l23e31m60b22a91i
Skoda Octavia 1959 bola cesky vuz, Octavia 1996 uz bola VW, takze nemecka, takisto aj dalsie novsie modely.
J53a83r68o16s30l22a56v 67B25i55r61n43e61r
Favorit byl posledním českým autem.Pro svou poruchovost opravdu nezapomenutelný vůz.Nevím,proč se v článku objevují koncernová auta,neboli pouze přestrojené VW.....skvělá práce,budme hrdi na VW s jinou karoserií ))))
P73e27t72r 84Č67e47r40m47á67k
Protože tu techniku VW dnes vyvíjí a vyrábí i ta Škodovka Takže by se stejně tak dobře dalo tvrdit že VW je jen Škoda s jinou karoserií, a v případě Seatu by to bylo dokonce skoro i pravda
J56a75n 46B74e36n80h74á94k
Škoda připravovaných modelů 720 a 760. To byly české originály, žádné kopie. Mohly škodovku vrátit k evropské špičce, kde škodovka mezi válkami nesporně byla.
M29i45c81h69a75l 22J88a68r32o41š
Přátelé, kdo mi prozradí tajenku, co nesedí na obrázku č. 30 ? Na nic jsem nepřišel.
Google mapa pro porovnání:
L46i24b81o28r 90M74o24u10č39k38a
no a Kaipan, kdyz uz je tam Superb 1 a Kodiaq ?
J73a71n 54D95l12o85u36h92ý
Chybi tam MTX favorit v cabriu. Na tu dobu stylove auto. Kdo ho mel, byl u skodovkaru “pan buh” ;-)
M69a55r85e75k 91K29l35u25f61a
Tak to by tam mohla být i Felicia FUN. To bylo také stylové auto.
M91a97r15e83k 26C44e15r93n32y
Bez váhání, T-603 a Felicie jsou proste krásný..
V85a38š83e70k 60Ř36í50h46a
Po druhé sv válce nebylo přelomové vůbec nic. Jen jsme s velkými obtížemi stíhali ostatní automobilky.
J31i56ř90í 85E66r88b85e94n
Tlakové lití hliníku pro motory a převodovky v AZNP nebylo podle vás přelomové?
M97i76l54a70n 31K61e91b74l23ů32š11e33k
Mě by docela zajímalo, kdyby škodovka zůstala samostatnou značkou, jaké auta by dnes vyráběla, bo ted je to všechno sestavené z dílů VW, bez těchto dílů a zázemí by to tak jednoduché nebylo, dneska bych škodovky nazýval spíše VW fabia, VW superb, atd.
P54ř56e36m48y11s78l 98Č96e18j98p
Dost stejných dílů se dává do Mercedesu, Audi, BMW, Seatu, ale cpou se i do jiných značek. Jenže motor, design, stavba vozu vznikne v mateřské fi ... i proto mezi těmi typy najdete dost rozdílů.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...