1927 Praga Grand 8
První sériově vyráběný československý osmiválec měl řadový motor 3,4 l o výkonu 60 k (44 kW) a klasicky stavěný podvozek s oběma tuhými nápravami. Čtyřstupňová převodovka byla opatřena synchronizací třetího a čtvrtého stupně, ve výbavě byl kompresor na huštění pneumatik.
Praga Grand 8 (1929) s uzavřenou sedmimístnou čtyřdveřovou karoserií s vnitřní mezistěnou. Osobní automobil s kapalinou chlazeným čtyřdobým osmiválcovým motorem SV umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol.
Auto mělo elektrický ukazatel jízdy a na palubce byly vedle rychloměru s denním i celkovým počítadlem ujetých km i palivoměr a ovladače elektrických zařízení. V dalších letech narostl objem až na 4,4 l (1931), přičemž výkon vzrostl na 90 k (66 kW).
Technické údaje: 8 válců, 3 392 cm³, 60 koní (44 kW), 100 km/h, 16–20 l/100 km, 120 000 Kč
1929 Aero 10 HP
Nejlevnějším autem na tuzemském trhu byl od podzimu 1929 třímetrový vozík Aero 10 HP s vodou chlazeným dvoudobým jednoválcem. Vpředu uložený motor byl trubkou spojen se skříní třístupňové převodovky. Dvířka mělo auto jen na levém boku, zato v oblé zádi bylo vyklápěcí třetí sedadlo.
Zatěžkávací zkouškou autíčka byla hvězdicová jízda z Prahy do Brestu přes Paříž a zpět před autosalonem v říjnu 1929. Aerovka uspěla a získala později velkou popularitu.
Technické údaje: 1 válec, 499 cm³, 10 koní (7,5 kW), 70 km/h, 6–7 l/100 km, 16 600 Kč
1930 Tatra 80
V roce 1930 představila Tatrovka svého premianta. Tatra 80 byl první český dvanáctiválec, největší a také nejdražší osobní auto v historii kopřivnické automobilky. Nabízelo se v provedení kabriolet, šestimístná limuzína nebo landaulet (luxusní typ karoserie podobný kabrioletu). Vůz byl postaven na tehdy už prověřené Ledwinkově koncepci.
Do roku 1935 vznikly jen dvě desítky kusů, od června 1935 jezdil v landauletu Tatra 80 prezident T. G. Masaryk (1850–1937).
Technické údaje: 12 válců, 5 990 cm³, 120 koní (88 kW), 135 km/h, 30–55 l/100 km, 195 000 Kč