Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Český autosalon je o šest dní starší než ženevský

Letošní automobilový rok se v našich končinách nese ve znamení oslav století výroby škodovek. Stoleté narozeniny neslaví jen česká automobilka, ale také výstavy, na kterých se auta představují . První mezinárodní výstava automobilů v Praze dokonce o šest dní předběhla nejrenomovanější autosalon světa konaný v Ženevě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Frantisek Kada

9. 10. 2005 14:12
Tatra 603 slavi padesatiny
Francouzi slavi do konce rijna padesatiny Citroenu DS vystavou v Parizi.
Nase T603 ma stejne vyroci: 18.9.1955 prvne na verejnosti u prilezitosti rychlostni zkousky motocyklove sestidenni v Gottwaldove, rijen 1955 MSV v Brne a 13.10.1955 prvni clanek ve Svetu Motoru. Vyroci zavidenihodne jako nadcasovost T603.
Oslavy citroenu DS necht jsou nam inspiraci ...
0 0
možnosti

aiwan

13. 5. 2005 21:16
jo a nezapomeňte
všichni brečet jak to teď stojí za prd a že dřív to bylo něco, no jo 40 let izolace musí bejt někde znát, ale s tim ste měli něco dělat tenkrát vy, tak si teď nestežujte
0 0
možnosti

Viki

13. 5. 2005 22:11
Re: jo a nezapomeňte
Moje řeč ! Nebejt němců tak sme v p.r-d-l.i jak s výrobou tak s odbytem. Kde by byla česká Škodovka bez němců ? ? Odpověď je jasná - v KONKURZU ! Já nebrečím naopak jsem rád že český firmy vzali do ruky němci, amíci, frantíci a další zápaďáci protože samy by sme dokázali vyrobit auto tak pro korejce nebo na kubu a ty by nám zaplatili cukrem nebo banánama a to je kničemu. Aiwane jsou to hlupáci který si neváží majitelů ze západu. Já jen doufám že čistě českých firem zbyde co nejmíň. Protože český firmy umí jen kňučet , brečet a natahovat ruce pro dotace. Čím dřív skončí, tím líp pro nás pro všechny.      
0 0
možnosti

aiwan

13. 5. 2005 21:13
tatra už neni česká
71% vlastní americká společnost terex
0 0
možnosti

Viki

13. 5. 2005 21:59
Re: tatra už neni česká
To je dobře ! Doufám že už brzo bude Tatra německá a budou se tam montovat třeba Dafy nebo Many protože češi a moraváci auta už neumněj vyrábět. Škodovka to pochopila vyrábí pěkně VW hodí na to znak Škodovky a úspěch je zaručenej. To je jediná správná cesta k přežití dříve českých firem. Sám mám Fábii a s technologii VW jsem ve Fábii spokojený. Kdyby sme to vyráběli samy tak by to byl podobnej šunt jako Favorit.      Děkuji němcům že nás ve Škodovce zachránili. DANKE    
0 0
možnosti

postavaprokazdeho_cz

13. 5. 2005 20:59
No a kde jsme?
Kdysi kvalitní strojovna Škoda dnes je vidět pravá kvalita Fabií, Felicií nemluvě. Jediné co máme je hokej. Ten je pořád OK. :-)
0 0
možnosti

pepan

13. 5. 2005 19:03
to je k ničemu
Co bylo bylo. Teď sme národ montážníků kterej jen montuje a montuje a montuje cizí technologie až se z toho umontujeme. To je případ ŠKODOVKY, TPCA a dalších montážních závodů nejenom v autoprůmyslu. Českýho už tady není skoro nic. Vlastně jó ! Máme SEMTEX ten je jen a jen českej. jo a ještě TATRA ta je zatim taky česká ale zaroveň před krachem a osobáky nevyrábí. Je to smutný ale něco to o našem národu vypovídá......... To kdyby viděl T.G.M asi by se zhrozil !    
0 0
možnosti

Dan

13. 5. 2005 18:40
Hrdy
Tak to mame byt na co hrdi. Prvni auto v cechach vyrobila nemecka firma a motor melo od benze. Autosalon v Praze nebyl prvni ani v ramci monarchie a v dobe kdy zahranicni tovarny prodavali auto, cesi zvladli vyrobu motorek. Ja myslim ze je to v pohode, jen mi vadi ze ten clanek se tvari jako bychom byli mistri sveta technologicka spicka. Takovy pozustatek z doby minule a svedectvi zahledenosti za sebe.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...