Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Český žebrák touží po Škodě Octavii Combi

  13:05aktualizováno  26. října 10:14
Žebrání na internetu má tradici. Skotský milovník ferrari zjistil, že prací v počítačové firmě na rudého koně z Maranella nevydělá a rozhodl se přijít k penězům jinak. O stejně bezpracnou cestu ke skromnější Škodě Octavii Combi se pokouší jeden český podnikavec.
Škoda Octavia II Combi

Škoda Octavia II Combi

Čtěte: Nemáte na ferrari? Vyžebrejte si na něj

Za rok fungování žebravého ferrariwebu si jeho majitel prozatím přišel na 675 liber. Za předpokladu, že bude stejným tempem pokračovat, je vysněné Ferrari F430 jeho za 176let.

Český podnikavec se inspiroval a rozhodl se, že k nové Škodě Octavii Combi přijde stejnou cestou. Pravda, jeho cíl je skromnější, za týden fungování jeho webu se ale nezdá, že by se k němu blížil. Na virtuálním počítadle nastřádané částky se prozatím skví velká nula.

Skromnější přání jde ruku v ruce se skromnějšími prostředky použitými k žebrání. Ferrarista nabízí maximální komfort, příspěvky mu je možné posílat systémem plateb po internetu paypal.

Přečtěte si: Test Škody Octavia Combi

Škoda Octavia vždy oslovovala zákazníky tvrzením, že nabízí "kus auta navíc". U první generace to platilo především o jejím kufru. V případě nové octavie nutno přiznat, že nabízí o "kus více" než konkurence, a to ve všech ohledech ...VÍCE
Kdo bude chtít naopak pomoci bližnímu k octavii, bude mít práce o poznání více. Jediný způsob, jak na kombík z Mladé Boleslavi přispět, je poukázat peníze na účet v bance.

Autor stránek ale slibuje, že časem přidá i další způsoby.

Internetový žebrák neprozrazuje, jakou octavii kombi by si přál mít ve své garáži. Nejlevnější verze ve výbavě classic s 55 kilowattovou čtrnáctistovkou pod kapotou stojí 464 900 korun. 

Na vrcholu ceníku pak stojí sportovní RSo s přeplňovaným benzinovým dvoulitrem TFSI, která vyjde na 794 900 korun. Autor stránek slibuje, že všechny peníze, které po nákupu auta zbydou, daruje na veřejně prospěšné účely.

Autoři: ,




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.