Diskuze
Cestu u Zlína pokryl gumoasfalt. Bude tišší a bez výtluků, věří silničáři
Děkujeme za pochopení.
budějce
se probudili
tento asfalt je nabízen českým silničářským firmám již cca 10 let. Porovnání s normálním je opravdu o několik % dražší, ale životnost je o několik let delší. Argumenty cestářů byli ty, že, co by dělali potom, až vše opraví. No nic, doufejme, že zvítězil zdravý rozum a konečně se někdo této technologie chytne. A taky doufejme, že Uhersko-brodský areál zase nevyhoří.
pohrabáč
Re: se probudili
jenom jestli se ten úsek nevynechal z jiných důvodů - nebylo v té době na ŘSD ve Zlíně ani potuchy o tom co to je gumoasfat a tak se dnes hodí vynechaná díra která by se příští rok stejně opravila klasicky.Pochybuju že se to bude libitlt asfaltérské a protihlukové loby - budou se muset něco nového učit.A to bude bolet. Snad se to osvědčí a nebude třeba bráněno něčemu novému .Jinak zpět se vrátíme k potahům dobytkem a koněm.
Libra
asi tak
Zajeďte za kopečky do Německa a uvidíte, jak vypadá kvalitní silnice. A ne ty tankodromy u nás.
ravanir
Můj tata..
je z těch Zádveřic a máme tam aj kůsek chalupu, ale na tej cestě je problém, že leží na kopcu, kerý je dosť vlhký a teče po něm voda z kopců dolů. Takže povrchy možů byt, jaké chců, ale jak to čmáchne, tak to ujede spíš zespoda a celý povrch pojede aj se základama dolů do potoka
ntk_
základ je základ...
no hlavně jde o základy silnice, dále jak je vrstvený a až v poslední řadě je důležitá vrchní vrstva... tady se silnice nenaučí dělat nikdy.. pořád se řeší, opravují, frézují, doplňují, slátají, mění jen vrchní vrstvy... viz článek :-))... dokud budou špatné základy tak si tam můžete dávat i amarouny a bude to na nic... v česku silnici neumí dělat, tečka.
hit
Hlavně to dlouho testujte,když prý
Ve Skandinávii nebo Spojených státech se podobná metoda úspěšně používá desítky let.
broskvovyPRD
Re: Hlavně to dlouho testujte,když prý
To mě taky trochu zarazilo a pobavilo... :-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...