Diskuze
Cestu u Zlína pokryl gumoasfalt. Bude tišší a bez výtluků, věří silničáři
Děkujeme za pochopení.
budějce
se probudili
tento asfalt je nabízen českým silničářským firmám již cca 10 let. Porovnání s normálním je opravdu o několik % dražší, ale životnost je o několik let delší. Argumenty cestářů byli ty, že, co by dělali potom, až vše opraví. No nic, doufejme, že zvítězil zdravý rozum a konečně se někdo této technologie chytne. A taky doufejme, že Uhersko-brodský areál zase nevyhoří.
pohrabáč
Re: se probudili
jenom jestli se ten úsek nevynechal z jiných důvodů - nebylo v té době na ŘSD ve Zlíně ani potuchy o tom co to je gumoasfat a tak se dnes hodí vynechaná díra která by se příští rok stejně opravila klasicky.Pochybuju že se to bude libitlt asfaltérské a protihlukové loby - budou se muset něco nového učit.A to bude bolet. Snad se to osvědčí a nebude třeba bráněno něčemu novému .Jinak zpět se vrátíme k potahům dobytkem a koněm.
Libra
asi tak
Zajeďte za kopečky do Německa a uvidíte, jak vypadá kvalitní silnice. A ne ty tankodromy u nás.
ravanir
Můj tata..
je z těch Zádveřic a máme tam aj kůsek chalupu, ale na tej cestě je problém, že leží na kopcu, kerý je dosť vlhký a teče po něm voda z kopců dolů. Takže povrchy možů byt, jaké chců, ale jak to čmáchne, tak to ujede spíš zespoda a celý povrch pojede aj se základama dolů do potoka
ntk_
základ je základ...
no hlavně jde o základy silnice, dále jak je vrstvený a až v poslední řadě je důležitá vrchní vrstva... tady se silnice nenaučí dělat nikdy.. pořád se řeší, opravují, frézují, doplňují, slátají, mění jen vrchní vrstvy... viz článek :-))... dokud budou špatné základy tak si tam můžete dávat i amarouny a bude to na nic... v česku silnici neumí dělat, tečka.
hit
Hlavně to dlouho testujte,když prý
Ve Skandinávii nebo Spojených státech se podobná metoda úspěšně používá desítky let.
broskvovyPRD
Re: Hlavně to dlouho testujte,když prý
To mě taky trochu zarazilo a pobavilo... :-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...