Diskuze
Cestu u Zlína pokryl gumoasfalt. Bude tišší a bez výtluků, věří silničáři
Děkujeme za pochopení.
budějce
se probudili
tento asfalt je nabízen českým silničářským firmám již cca 10 let. Porovnání s normálním je opravdu o několik % dražší, ale životnost je o několik let delší. Argumenty cestářů byli ty, že, co by dělali potom, až vše opraví. No nic, doufejme, že zvítězil zdravý rozum a konečně se někdo této technologie chytne. A taky doufejme, že Uhersko-brodský areál zase nevyhoří.
pohrabáč
Re: se probudili
jenom jestli se ten úsek nevynechal z jiných důvodů - nebylo v té době na ŘSD ve Zlíně ani potuchy o tom co to je gumoasfat a tak se dnes hodí vynechaná díra která by se příští rok stejně opravila klasicky.Pochybuju že se to bude libitlt asfaltérské a protihlukové loby - budou se muset něco nového učit.A to bude bolet. Snad se to osvědčí a nebude třeba bráněno něčemu novému .Jinak zpět se vrátíme k potahům dobytkem a koněm.
Libra
asi tak
Zajeďte za kopečky do Německa a uvidíte, jak vypadá kvalitní silnice. A ne ty tankodromy u nás.
ravanir
Můj tata..
je z těch Zádveřic a máme tam aj kůsek chalupu, ale na tej cestě je problém, že leží na kopcu, kerý je dosť vlhký a teče po něm voda z kopců dolů. Takže povrchy možů byt, jaké chců, ale jak to čmáchne, tak to ujede spíš zespoda a celý povrch pojede aj se základama dolů do potoka
ntk_
základ je základ...
no hlavně jde o základy silnice, dále jak je vrstvený a až v poslední řadě je důležitá vrchní vrstva... tady se silnice nenaučí dělat nikdy.. pořád se řeší, opravují, frézují, doplňují, slátají, mění jen vrchní vrstvy... viz článek :-))... dokud budou špatné základy tak si tam můžete dávat i amarouny a bude to na nic... v česku silnici neumí dělat, tečka.
hit
Hlavně to dlouho testujte,když prý
Ve Skandinávii nebo Spojených státech se podobná metoda úspěšně používá desítky let.
broskvovyPRD
Re: Hlavně to dlouho testujte,když prý
To mě taky trochu zarazilo a pobavilo... :-)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...