Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Changfeng Cheetah C1 a Chana Yu Fen: SUVmánie po čínsku

  15:08aktualizováno  15:08
Zvěřinec světa aut se utěšeně rozrůstá. Na silnicích se už prohánějí jaguáři, lvi (Peugeot), hřebci (Ferrari), býci (Lamborghini), našim silnicím pak kralují slepice (škodovky) a z Číny vyráží gepard (Changfeng Cheetah), prozatím jako koncept. Druhý koncept SUV - Chana Yu Feng - má design od Italů.

V automobilkách, které myslely, že mají evropský trh zabraný na věčné časy, je poslední dobou pořádně rušno.

Výrobcům z Číny je domácí trh malý a plánují invazi i na starý kontinent.

Budoucím zákazníkům slibují auta o několik řádů levnější. Podle kusých informací, které přes hranice Evropy a Asie proniknou, se můžeme těšit na auta všech velikostí a kategorií.

Nejnověji se představuje auto mířící do segmentu, který roste nejvýrazněji. SUVčka sice vychází z aut, která se prohánějí po horách a prériích, Evropa plná měst si je ale zamilovala.

Changfeng Cheetah C1

cheeetah = anglicky gepard
Changfeng Cheetah C1 vyrábí automobilka, která spolupracuje s Mitsubishi. Legendární pajero, podle neoficiálních informací, cheetahu půjčilo mechanické části (podvozek a motor).

Bližší informace o tom co se pod extravagantním kabátem ukrývá se nepodařilo zjistit.

Chana Yu Feng

Nekonvenční tvary studie pětimístného SUV mají na svědomí designéři z italského designérského studia I-DEA. Podle všech dostupných informací se jedná pouze o stylistické cvičení, které neaspiruje na další výrobu.

Další fotky ZDE

Výrobce Chana se snaží proniknout na severoamerický trh. Prozatím prodává auta v Asii a severní Africe.

***

Čtěte: Slepice? To je znak Škody, tvrdí slovník

Changfeng Cheetah C1

Changfeng Cheetah C1

Changfeng Cheetah C1

Changfeng Cheetah C1

Autoři:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.