Diskuze
Nové čínské tažení na Evropu. Chery bude vyvíjet auta u Frankfurtu
Děkujeme za pochopení.
J79i71ř43í 45B47r41u45t83o56v60s81k62ý
Design skvělý,zapojí do dalšího vývoje evropany z branže a ono to půjde
M90a80r10t91i80n 19K57o89d15a28t
Vypadá to dobře. Inspirace Jaguarem a Land Roverem je vidět. Asi je jen otázkou času, kdy bude i kvalita srovnatelná. Ale jinak ano, design parádní.
M84i27l45a80n 92P46o61k97o25r14a
Když si to auto sama vyvíjí a není to nějaký trapný plagiát, tak proč ne? otázkou je kvalita a spolehlivost, ale to si myslím u aut vyráběných v evropě pohlídají. Japoncům se taky všichni smáli a kde jsou dnes...
S60t39a21n28i71s42l67a61v 76K94r44e24j16c32a98r
Ano, máte pravdu. V Nošovicích také vyrábějí Hyundaie moravané a nikoli majitelé a vlastníci korejci. - Jistě i tam pracují a řídí moravští vzdělanci se středoa vysokoškolským vzděláním. Podobně jako v Mladoboleslavském VW fungují čeští vzdělanci placení VW .
J46a33n 60C92i11h20e85l65n60a
Čína byla vždycky lídrem světového pokroku.
L86a26d10i66s47l97a31v 57K45a76l11o60u68s
Ono by stačilo, aby se v servisech nechovali jako dobytci. Opravy a servis za nehorázné peníze . Ono totiž nejde jen o to koupit nějaké líbivé vozidlo. Ale koupit vozidlo, které moc servis nepotřebuje, a to minimum, co potřebuje, aby nebylo za majlant. Proto i varianta elektrovozidel je dost zajímavá, protože tam vyjma baterií není nic,co by mělo odejít. Dnešní vozidla jsou prošpikována kvantem čidel, servopohonů a dílů, které moc nevydrží.Nvíc, jak ukazuje čas. se výrobci potýkají s fatální korozí na podvozku, výfukovém potrubí apod. Platí pravidlo,že čím více komponent, tím je větší pravděpodobnost poruchy. A těch komponent, kvůli emisím, různým předpisům, bezpečnosti , komfortu, automatizaci, stále přibývá.
V80á29c48l50a95v 23M20a83l69ý
To je pěkná hloupost, i elektroauto má stejná čidla, servopohony ap. Co nemá je výfuk a motor, ale zase má baterii, která je mnohonásobně dražší, než motor a výfuk.
M21i22c80h56a23l 10R15a23j92d74l
Auto které se jmenuje Chery si nikdy nekoupím.
V41á11c23l77a72v 85M77a38l31ý
Raději si koupíte čínské Volvo.
J47a76k51u41b 53F59e24i71f55a75r
Jen tak dál. Za chvilku si nás činský komouši koupí za kopějku....
K26a14r86e84l 89S83t31r51ž31a82n35o86v17s49k72ý
V Německu bude vývoj, v Česku se bude vyrábět (nebo jinde na východě) a do Ruska, Srbska, Albánie a na Ukrajinu se bude prodávat. Úplně učebnicový příklad toho, proč na tom jsou některé země lépe a jiné hůře.
M16i49r81o45s46l96a91v 81S90t43e78i71n68e60r
Globalizace pokračuje, Čína je velmoc. Udělat dnes auto není nic těžkého, ukázali to Korejci.
Číňané musí jenom trefit představy průměrného Evropana, t.j. něco mezi Range Roverem, hodně prodávaným Golfem nebo Tiguanem a Volvem. Asijský barok už představuje Hyundai a Kia, tudy už cesta nevede.
Nákupem tradičních evropských automobilek si tu cestu usnadnili.
V63á78c13l27a83v 24M50a54l26ý
Volvo, majitel Čína. Range Rover, majitel Indie. Je otázka času, kdy koupí ten zbytek.
J92o50z44e56f 55K94o60s68t11e67l46a20n41s36k18ý
Číňania sa vo veľkom v Európe presadia asi až (alebo už?) s nástupom elektromobilov. U elektromobilov - aspoň na začiatku, nebude až tak dôležitá značka ako cena. Plus k tomu pridajú svoj originálny dizajn, ktorý už teraz u mnohých čínskych značiek vyzerá byť lepší ako u mnohých japoncov či francúzov.
Ohrňovať nos nad čínskymi už nebude v móde. Stačí si spomenúť, aké meno mali pred 10 rokmi čínske mobily. A dnes? Lenovo, Huawei, Xiaomi, Oppo atď. Stačí si pozrieť, ktoré sú u operátorov najpredávanejšie mobily.
M21i22r62o89s67l13a32v 68S33t34e31i61n33e59r
Elektromobily budou aktuální pro naše pravnuky. Současný stav techniky, zejména akumulátorů, není konkurenceschopný s moderními spalovacími motory.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...