Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nové čínské tažení na Evropu. Chery bude vyvíjet auta u Frankfurtu

V září 2017 čekalo na autosalonu ve Frankfurtu návštěvníky velké překvapení. Bez ohlášení se tam představily čínské automobilky. Nejvýrazněji se chtěla ukázat světu značka Chery. Teď shání lidi do nového vývojového centra u Frankfurtu nad Mohanem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Design skvělý,zapojí do dalšího vývoje evropany z branže a ono to půjde

1 0
možnosti

Vypadá to dobře. Inspirace Jaguarem a Land Roverem je vidět. Asi je jen otázkou času, kdy bude i kvalita srovnatelná. Ale jinak ano, design parádní.

2 0
možnosti

Když si to auto sama vyvíjí a není to nějaký trapný plagiát, tak proč ne? otázkou je kvalita a spolehlivost, ale to si myslím u aut vyráběných v evropě pohlídají. Japoncům se taky všichni smáli a kde jsou dnes...

6 0
možnosti

Ano, máte pravdu. V Nošovicích také vyrábějí Hyundaie moravané a nikoli majitelé a vlastníci korejci. - Jistě i tam pracují a řídí moravští vzdělanci se středoa vysokoškolským vzděláním. Podobně jako v Mladoboleslavském VW fungují čeští vzdělanci placení VW .

0 0
možnosti

J81a44n 72C96i55h48e64l88n93a

29. 9. 2018 13:38

Čína byla vždycky lídrem světového pokroku.

0 0
možnosti

Ono by stačilo, aby se v servisech nechovali jako dobytci. Opravy a servis za nehorázné peníze . Ono totiž nejde jen o to koupit nějaké líbivé vozidlo. Ale koupit vozidlo, které moc servis nepotřebuje, a to minimum, co potřebuje, aby nebylo za majlant. Proto i varianta elektrovozidel je dost zajímavá, protože tam vyjma baterií není nic,co by mělo odejít. Dnešní vozidla jsou prošpikována kvantem čidel, servopohonů a dílů, které moc nevydrží.Nvíc, jak ukazuje čas. se výrobci potýkají s fatální korozí na podvozku, výfukovém potrubí apod. Platí pravidlo,že čím více komponent, tím je větší pravděpodobnost poruchy. A těch komponent, kvůli emisím, různým předpisům, bezpečnosti , komfortu, automatizaci, stále přibývá.

5 2
možnosti

To je pěkná hloupost, i elektroauto má stejná čidla, servopohony ap. Co nemá je výfuk a motor, ale zase má baterii, která je mnohonásobně dražší, než motor a výfuk.

1 0
možnosti

Auto které se jmenuje Chery si nikdy nekoupím.

0 2
možnosti

Raději si koupíte čínské Volvo.:-)

1 0
možnosti

Jen tak dál. Za chvilku si nás činský komouši koupí za kopějku....

1 0
možnosti

V Německu bude vývoj, v Česku se bude vyrábět (nebo jinde na východě) a do Ruska, Srbska, Albánie a na Ukrajinu se bude prodávat. Úplně učebnicový příklad toho, proč na tom jsou některé země lépe a jiné hůře.

10 2
možnosti
Foto

Globalizace pokračuje, Čína je velmoc. Udělat dnes auto není nic těžkého, ukázali to Korejci.

Číňané musí jenom trefit představy průměrného Evropana, t.j. něco mezi Range Roverem, hodně prodávaným Golfem nebo Tiguanem a Volvem. Asijský barok už představuje Hyundai a Kia, tudy už cesta nevede.

Nákupem tradičních evropských automobilek si tu cestu usnadnili.

2 1
možnosti

Volvo, majitel Čína. Range Rover, majitel Indie. Je otázka času, kdy koupí ten zbytek.:-)

2 0
možnosti

Číňania sa vo veľkom v Európe presadia asi až (alebo už?) s nástupom elektromobilov. U elektromobilov - aspoň na začiatku, nebude až tak dôležitá značka ako cena. Plus k tomu pridajú svoj originálny dizajn, ktorý už teraz u mnohých čínskych značiek vyzerá byť lepší ako u mnohých japoncov či francúzov.

Ohrňovať nos nad čínskymi už nebude v móde. Stačí si spomenúť, aké meno mali pred 10 rokmi čínske mobily. A dnes? Lenovo, Huawei, Xiaomi, Oppo atď. Stačí si pozrieť, ktoré sú u operátorov najpredávanejšie mobily.

6 0
možnosti
Foto

Elektromobily budou aktuální pro naše pravnuky. Současný stav techniky, zejména akumulátorů, není konkurenceschopný s moderními spalovacími motory.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...