Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čím jezdil herec Jaroslav Dušek jako desetiletý?

  19:10aktualizováno  19:10
Herec a moderátor Jaroslav Dušek si v prvním automobilu, který měla rodina zapůjčený, směl hrát v garáži. Ani dnes nebere auta smrtelně vážně. Při žádosti o rozhovor se hodně ošíval. Nakonec se uskutečnil po interentu.
Jakým vozem v současné době jezdíte?

Jezdím žlutozeleným vozem Fiat Multipla 1,9 JTD.

Kolik každoročně najedete?

Mám takový dojem, že jezdím průměrnou rychlostí okolo třiceti tisíc kilometrů

Jaký byl váš první automobil?

Můj úplně první automobil, v němž jsem jako dítě trávil mnoho krásných chvil, byl Mercedes Benz. Nepatřil však naší rodině, ale generálnímu tajemníkovi Světové odborové federace Francouzi Saillantovi, v jehož vile jsme do mých šesti let bydleli. Mohl jsem si v autě hrát, když bylo v garáži. První naše rodinné auto, v němž jsem pravidelně jezdil, byl Ford Taunus 12M, s nímž se nečekaně vrátil můj tatínek ze zájezdu do Německa. Jednou jsem ho jako asi desetiletý řídil, ale sešlápl jsem zároveň brzdu i plyn, a převrhl tak bandasku s mlékem. Od té doby vím, jak zaschlé mléko ve voze smrdí. První auto, které jsme měli s manželkou, byla Škoda 120L, kterou nám věnovali moji rodiče. Jednou nám za velkých mrazů zamrzla při návštěvě tchána v Německu.

Čím nejvíc trpíte na silnicích?

Já si na silnici moc nepotrpím.

Jsou podle vašeho názoru čeští řidiči horší, než jsou třeba šoféři v západní Evropě?

To nevím, nějak to nedovedu posoudit. Občas mi ti naši připadají horší. Ale v cizině mi zase někdy lezou na nervy tamti, tak nevím.

Nedávno jste se vrátil z dovolené v Chorvatsku. Jaká byla cesta?

Cesta byla poměrně plynulá jak tam, tak zpět. Nejhorší silnice byly u nás.

Máte nějaký automobilový sen? Například řídit formuli nebo mít v garáži osmilitrové bugatti?

Sníst hummera. (Jde o americký automobil, původem vojenské vozidlo - pozn. red.)

Herec Dušek se po silnicích prohání v dieselovém Fiatu Multipla.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.