Diskuze
Číňané koupili podíl v Daimleru, brousí si zuby na elektromercedesy
Děkujeme za pochopení.
P94e46t55r 97M13i60c16h70a31l
Aneb Čína opět hledá co ukrást a okopírovat.
S55t40a57n97i49s84l61a88v 40S87r74b71a
ach ten Stuttgart a celé Bádensko...to by se v Bavorsku nemohlo stát.
M88i83l85a31n 11W34e46l93s23e38r
Automobilky se navzajem vlastni prostrednictvim vselijakych fondu a nastrcenych firem......
O85d63s49t45r79a50n79ě95n10ý 51U62ž64i92v43a89t68e15l
J89a97n 27M84a59c30h15á16č
Já si pamatuju reklamu z televize-To je mántfíld ! Žádná Čína !
M61a69r76i12a35n 69K76a18r27a53b92a
Nemci a aj Európa poslednú dobu vypredáva domáce striebro a je až podivuhodné, že v akom merítku. Číňania skúpili technologické firmy ako KUKA, KRAUSS-MAFFEI a pod., strojárske firmy, a teraz aj automobilky. Ak si trúfajú na Daimler, tak padla posledná bašta. Doteraz sa mnohí opíjali tvrdením, že ako Európania máme výhodu v tradíciách, hi-tech, a v luxusných výrobkov. A že čína je masovka. Je jasné ako by dopadol Daimler pod značkou Geely, - rovnako ako volvo. Vykuchaný, a výroba elektromobilov presunutá do Číny, alá Polestar. V EU sa dotuje každá blbosť, na všetko sú Eurofondy, aj na nezmyselné startup projekty. Prečo si štáty nenechajú kontrolu nad svojimy doležitými firmamy, to nechápem.
J58i14ř14í 20S19c44h86w33a19c33h
co je na tom k nechápání? Státy nad těmi firmami žádnou kontrolu nemají. To by ty velké firmy musel stát za pár stovek miliard nejdříve koupit, aby ty firmy patřily státům, protože jinak patří majitelům - akcionářům....
P43a38v27e80l 12J93e73ř80á84b56e74k
Tak to vidíš "Velký" Mao.
Už jsi v Evropě.
Jen o trochu později, ale prakticky bez krve.
J88i95ř20í 10T85e86p18r
....Akcie koncernu dopoledne v reakci oslabily o dvě procenta.....
Tak se dává najevo nesouhlas s čínským skupováním Evropy
J50i71ř96í 95S82c70h27w45a68c16h
aby si ji (tu Evropu) mohli (ti Číňani) skoupit laciněji.....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...