Diskuze
Číňané koupili podíl v Daimleru, brousí si zuby na elektromercedesy
Děkujeme za pochopení.
P44e43t90r 95M56i76c15h79a32l
Aneb Čína opět hledá co ukrást a okopírovat.
S55t31a78n50i67s66l50a62v 69S73r94b84a
ach ten Stuttgart a celé Bádensko...to by se v Bavorsku nemohlo stát.
M36i51l40a42n 10W67e14l28s17e82r
Automobilky se navzajem vlastni prostrednictvim vselijakych fondu a nastrcenych firem......
O13d47s29t26r80a83n98ě95n74ý 21U78ž53i51v44a11t57e79l
J86a55n 22M79a97c71h78á38č
Já si pamatuju reklamu z televize-To je mántfíld ! Žádná Čína !
M90a22r31i21a46n 49K58a67r41a66b35a
Nemci a aj Európa poslednú dobu vypredáva domáce striebro a je až podivuhodné, že v akom merítku. Číňania skúpili technologické firmy ako KUKA, KRAUSS-MAFFEI a pod., strojárske firmy, a teraz aj automobilky. Ak si trúfajú na Daimler, tak padla posledná bašta. Doteraz sa mnohí opíjali tvrdením, že ako Európania máme výhodu v tradíciách, hi-tech, a v luxusných výrobkov. A že čína je masovka. Je jasné ako by dopadol Daimler pod značkou Geely, - rovnako ako volvo. Vykuchaný, a výroba elektromobilov presunutá do Číny, alá Polestar. V EU sa dotuje každá blbosť, na všetko sú Eurofondy, aj na nezmyselné startup projekty. Prečo si štáty nenechajú kontrolu nad svojimy doležitými firmamy, to nechápem.
J75i68ř75í 12S78c29h82w92a56c97h
co je na tom k nechápání? Státy nad těmi firmami žádnou kontrolu nemají. To by ty velké firmy musel stát za pár stovek miliard nejdříve koupit, aby ty firmy patřily státům, protože jinak patří majitelům - akcionářům....
P75a50v87e89l 71J77e83ř38á71b29e84k
Tak to vidíš "Velký" Mao.
Už jsi v Evropě.
Jen o trochu později, ale prakticky bez krve.
J20i76ř75í 81T21e21p52r
....Akcie koncernu dopoledne v reakci oslabily o dvě procenta.....
Tak se dává najevo nesouhlas s čínským skupováním Evropy
J42i59ř25í 77S31c40h12w24a32c11h
aby si ji (tu Evropu) mohli (ti Číňani) skoupit laciněji.....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...