Diskuze
Číňané koupili podíl v Daimleru, brousí si zuby na elektromercedesy
Děkujeme za pochopení.
P94e46t55r 97M13i60c16h70a31l
Aneb Čína opět hledá co ukrást a okopírovat.
S55t40a57n97i49s84l61a88v 40S87r74b71a
ach ten Stuttgart a celé Bádensko...to by se v Bavorsku nemohlo stát.
M88i83l85a31n 11W34e46l93s23e38r
Automobilky se navzajem vlastni prostrednictvim vselijakych fondu a nastrcenych firem......
O85d63s49t45r79a50n79ě95n10ý 51U62ž64i92v43a89t68e15l
J89a97n 27M84a59c30h15á16č
Já si pamatuju reklamu z televize-To je mántfíld ! Žádná Čína !
M61a69r76i12a35n 69K76a18r27a53b92a
Nemci a aj Európa poslednú dobu vypredáva domáce striebro a je až podivuhodné, že v akom merítku. Číňania skúpili technologické firmy ako KUKA, KRAUSS-MAFFEI a pod., strojárske firmy, a teraz aj automobilky. Ak si trúfajú na Daimler, tak padla posledná bašta. Doteraz sa mnohí opíjali tvrdením, že ako Európania máme výhodu v tradíciách, hi-tech, a v luxusných výrobkov. A že čína je masovka. Je jasné ako by dopadol Daimler pod značkou Geely, - rovnako ako volvo. Vykuchaný, a výroba elektromobilov presunutá do Číny, alá Polestar. V EU sa dotuje každá blbosť, na všetko sú Eurofondy, aj na nezmyselné startup projekty. Prečo si štáty nenechajú kontrolu nad svojimy doležitými firmamy, to nechápem.
J58i14ř14í 20S19c44h86w33a19c33h
co je na tom k nechápání? Státy nad těmi firmami žádnou kontrolu nemají. To by ty velké firmy musel stát za pár stovek miliard nejdříve koupit, aby ty firmy patřily státům, protože jinak patří majitelům - akcionářům....
P43a38v27e80l 12J93e73ř80á84b56e74k
Tak to vidíš "Velký" Mao.
Už jsi v Evropě.
Jen o trochu později, ale prakticky bez krve.
J88i95ř20í 10T85e86p18r
....Akcie koncernu dopoledne v reakci oslabily o dvě procenta.....
Tak se dává najevo nesouhlas s čínským skupováním Evropy
J50i71ř96í 95S82c70h27w45a68c16h
aby si ji (tu Evropu) mohli (ti Číňani) skoupit laciněji.....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha