Diskuze

Čína se dere na pozici technologického lídra autoprůmyslu

Čína se stala největším podporovatelem elektrických aut na světě a transformuje tím automobilový průmysl od Detroitu až po Jokohamu. Vláda pumpuje obrovské množství peněz do naplnění vize Číny jakožto vládce technologií zítřka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V Pekingu a Tianjinu skoro žádná jiné vozidla než elektrická nebo hybridy nejezdí, včetně autobusů (osobní poznatek starý 2 týdny).

0 0
možnosti
Foto

To auto je typicky čínské. Má pěkně šikmé oči.

0 0
možnosti

M83i48r57e29k 58G22a54j70e22r

8. 11. 2017 23:24

Nektera tvrzeni v clanku si protireci. Napriklad toto:

"Přesto zatím čínské firmy nedokázaly prorazit s vlastními modely, a to jak na domácím trhu, tak v zahraničí. ... právník ze Šanghaje Siung Ťiang-chuaj vlastní dva elektromobily čínské výroby a pochvaluje si nízké provozní náklady."

0 0
možnosti

P13e54t11r 20M35i61c56h11a54l

8. 11. 2017 16:54

"Čína na ně zároveň tlačí, aby své poznatky sdílely s místními společnostmi."

No jistě, aspoň to nebudou muset ukrást.

0 0
možnosti

H36o50n17z77a 18T98a36r

8. 11. 2017 15:36

Ty prodejní čísla mi nějak nesedí ? V roce 2016 prodalo přes 600 000 elektrických vozů.

https://www.garaz.cz/magazin/novinky/3002629-3-nejprodavanejsi-elektromobily-ktere-jeste-neznate

0 0
možnosti

Není divu, když jim třeba patří automobilka VOLVO, kde okopírují kde co a dostanou se k patentům. Podobně takto okopírovali naše krásné vánoční ozdoby, jejich jsou ale stejně příšerné, podobně jako čínská auta, která jsou krásná jen na první pohled, snad.

3 0
možnosti

Ano okopírovali, ale z úpravami a za cenu velkých úspor. Počítám. Nebude to nic extra.

0 0
možnosti

A čemu se kdo diví. Z Číny si mnohé firmy udělali svoji montovnu kvůli nízkým nákladům na výrobu a tím ji prakticky dali své technologie zcela zdarma. Navíc v Číně není snadné podnikat pro nečínskou firmu, ale za peníze je tam možné téměř cokoliv. Ale zdání klame, Číňané nejsou hlupáci a dokáži být velmi kreativní a stávající technologii vylepšit, nebo jí zcela přepracovat. Jako jedni z mála dokážou stavět i gigantické stavby. Takže se s ní pomalu, ale jistě stává technologická velmoc, která Evropu už brzo převálcuje, protože nabídne to, co lidé chtějí a hlavně svou nízkou cenou, na kterou lidé slyší čím dál více. Jo, kde jsou ty časy, že značka Made in byla celkem odlišná, než je tomu dnes. Zase tam, kde je obrovský tlak na cenu, tak Číňan sice dokáže přijít s mnohdy až neuvěřitelnou úsporou, vedoucí ale mnohdy až k neskutečné zmetkovosti a evropské normy by ji šmahem znemožnily, v Číně nikoliv. Nicméně Evropě stačí, aby se to líbilo oku Evropana a mělo velmi lákavou cenou a vydrželo aspoň několik let provozu a mnozí velmi rychle zapomenou na nějakou loajalitu ke značce a své přesvědčení ve stylu "čínské auto nikdy". Lidé prostě chtějí nakupovat levně a Čína jim to ve velkém umožňuje. Třeba trh s mobilními telefony to krásně ukazuje, jak všechnu konkurenci zde totálně převálcovali, bohužel a bude hůř.

3 0
možnosti

Máte pravdu,

nicméně až začne chtít čínský dělník peníze za práci, až se začne stranický sjezd zajímat i o pracovní podmínky, sociální systém či o ekologii a zároveň nebude značně dotovat některé výrobky (jako např. ocel), tak se vše srovná a nevím, čím Čína bude konkurovat světu.

0 0
možnosti

No jestli to je komplet čína, jako běžná dnešní elektronika. Tak to je auto tak na dva roky a pak do šrotu.....

4 0
možnosti

Tak dlouho západní státy přesouvali výrobu do Číny až jim Čína tuto službu oplatí.

0 0
možnosti

Jenže oni už dávno zaměstnávají lidi z celého světa, kteří právě tu invenci mají

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!