Diskuze
Čína chce zasáhnout proti „bezhlavému“ rozvoji elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
H24o15n86z80a 88T37a95r
ADAC: Elektromobil Hyundai Ioniq Electric je nejvíc šetrné auto
Hyundai Ioniq Electric dosáhl průměrné spotřeby elektrické energie 14,7 kWh na 100 kilometrů, což odpovídá hodnotě emisí CO2 85 g na kilometr – a to je vynikající výsledek v segmentu elektromobilů. Výsledky byly potvrzeny měřeními emisí v reálném provozu.
Odborníci, pracující pro ADAC, použili za základ svého hodnocení německý energetický mix s hodnotou emisí CO2 579 g/kWh.
http://www.hybrid.cz/adac-elektromobil-hyundai-ionioq-electric-je-nejvic-setrne-auto
J61a79n 98V76e10s89e34l38ý
Jen dodám, že ten údaj 579 gCO2/kWh už je pro Německo zastaralý, už je to někde mezi 500-520 gCO2/kWh.
R43o94b60e98r72t 83M58a94c64h59a14l21a
Ten pohon v současné podobě není ani náhodou ekologický.
J56i76ř11í 81S68c92h80w17a70c93h
máš pravdu, to že ekologický je, není náhoda.
J75i57ř97í 84D40v39o86ř87á38k
64% el. energie v Číně pochází s fosilních paliv.
Kolik emisí CO2 vypouštějí elektromobily? Klidně i 370 g/km ,
https://www.autorevue.cz/kolik-emisi-co2-vypousteji-elektromobily-klidne-i-370-g/kmVíce na: https://www.autorevue.cz/kolik-emisi-co2-vypousteji-elektromobily-klidne-i-370-g/km
M38i54r16o41s23l24a57v 36K40u55c90e25r39a
Jenže ta elektrina se vyrabi tak či onak, ať už je použita pro elektromobily nebo ne...
T33o83m72á84š 78K27u18c16h19a26ř
Jediná konkrétní informace z článku je, že Čína zrušila daňové úlevy pro téměř 2000 projektů elektromobilů.
V30í75t 66O49ž44a86n67a
To jsou vozítka, která na evropském trhu nemají šanci projít homologaci.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...