Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neuměli mu opravit lamborghini, nechal ho rozbít kladivem

  13:34aktualizováno  13:34
Čína je jedním z nejdůležitějších trhů pro většinu světových automobilek. Lamborghini tam ale už o jednoho zákazníka přišlo. Nespokojený milionář nechal vůz demonstrativně zničit.

Prodej aut v Číně roste raketovým tempem. V Pekingu ho musí dokonce uměle tlumit úřady (zde čtěte podrobnosti). Servis ale vázne.

Na vlastní kůži se o tom přesvědčil bohatý Číňan Han Nan z města Čching-tao. Minulý rok si koupil černé gallardo z druhé ruky a pak s ním měl neuvěřitelné problémy.

Nejdřív mu přestalo startovat. Odvezl proto svůj vůz do značkového servisu, kde ale technici poškodili nárazník a podvozek. Nikdo se k poškození nehlásil, a aby toho nebylo málo, problém se startováním zůstal.

Majitel menšího ze dvou modelů lamborghini se opakovaně pokoušel vyřešit problém s generálním ředitelem servisu, a když neuspěl, napsal přímo do Sant' Agaty Bolognese Stephanu Winkelmannovi, šéfovi automobilky. Ani u něj nepochodil. A tak padlo rozhodnutí, že se auto rozbije kladivy na protest proti obchodním praktikám prestižních značek v Číně.

Její obyvatelé si totiž stále víc stěžují na firmy, které sice stačí uspokojovat obrovskou poptávku Číňanů po luxusním zboží, ale nejsou ochotné poskytovat stejný servis jako v Americe a v zemích Evropské unie.

Pro demolici auta v ceně asi čtyř milionů korun, která byla on-line vysílána na internetu, byl symbolicky vybrán 15. březen, který je od roku 1983 mezinárodním dnem spotřebitelských práv.

Lamborghini Gallardo
Autor:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.