Diskuze
Čínská auta se možná budou vyrábět v Evropě
Děkujeme za pochopení.
dejfik
A co LIFAN
LIFAN se sem taky chystá - http://www.lifan.cz
jirka
perfektni clanek o cinske ekonomice a take o ...
kouknete na http://jaknatoo.blogspot.com/2006/11/na-od-roku-2011-opt-symbolick-sted-svta.html
take tam je zajimavy clanek O stavbe dalnic inspirovany asi dostavbou D11 k HK
Dalnice - Motorway - Dálnice D11 Praha - Hradec Kálové
http://jaknatoo.blogspot.com/ dalnice by mohli stat mozna cca 1/2 a pritom byt postaveny mnohem rychleji !!! dokonce i za prvni republiky to slo asi rychleji nez dnes (skoro po 100 letech! jen skoda ze prisla valka)
vlado
skuste cinu navstivit
a uvidite, za aku cenu dosahuje tie nizsie naklady, zdevastovana krajina, nedychatelny vzduch, otravene rieky, nad pekingom je smog ovela horsi ako bol ten za socializmu v severnych cechach a v prahe, je len otazkou casu, kym sa tieto "moznosti" vycerpaju, rovnako maju nulovu starostlivost o bezpecnost pri praci, na tom sa predsa da tiez dost usetrit, dokedy budu cinski pracujuci ochotni pracovat v podnikoch, v ktorych umieraju pri pracovnych urazoch tisice ludi, cina sa tiez meni, uz to nie su ludia, s ktorymi sa da robit cokolvek a budu tlacit na vyssiu zivotnu uroven = vyssie naklady producentov, takze stay calm
syselpolni
Re: skuste cinu navstivit
To co píšete můžu jen potvrdit, jezdím tam často. Ale Čína je veliká a všechno to bude ještě nějakou dobu trvat. Zatím jsou před těma fabrikama zástupy zájemců o práci, kteří přijeli ze zaostalého zemědělského západu Číny. Zatímco se z toho bude Evropa vzpamatovávat (a při doposud předváděné (ne)aktivitě Bruselu si nedělám iluze) číňani doženou ztrátu, kterou teď mají a pak už bude pozdě. Své by o tom mohli vykládat například evropští výrobci jízdních kol a jejich komponentů, ti něco podobného zažívali a i přez prosazení andidumpingových opatření svůj boj v podstatě prohráli.
K..
číňani
Myslím že čínské auta mají perspektivu, zatím jsou to šmejdy, ale to oni časem zlepší a okopírujou. Však taky na korejce se hledělo s despektem a dneska mají zajimave auta viz Kia Ceed. Holt škoda bude mít ostrou konkurenci při svých poměrně vysokých cenách.
Petr
autorovi
Ja bych doporucil autorovi, at si zopakuje pravopis. Zejmena slovosled...
FastDriver
Já bych jim tu invazi klidně povolil
Pár lidí by si to koupilo místo Logana nebo Thalie, občas by se v tom někdo zabil a těch problémů by bylo do roka tolik, že by si reklamu udělali sami. Ostatně jako jakýkoli jiný čínský výrobek
Glumik
Re: Já bych jim tu invazi klidně povolil
"Ostatně jako jakýkoli jiný čínský výrobek"
Schválně, kolik součástek v tvým compu je made in China? Kdo vyslal do vesmíru družici s posádkou? Mysli! 1,25M lidí, to se už najde dost chytrejch a pracovitejch.
Nebo si myslíš, že vyrábějí auta proto, aby prodělali?
Milan
Číňani to okoukaj
Do 5 let číňani budou produkovat konkurenceschopné a kvalitní automobily. Pak si ho v klidu koupím.
jj
Re: Číňani to okoukaj
jenom abys za deset let mel na nejaky auto penize globalizaci nevyhraje ceskej honza, ale stovky milionu lidi v cine a indii
Dadly
Přirozená cesta
Evropa se (zaplaťpánbů) zatím brání, ale jak dlouho ?
Kdo ví, třeba pokud výsledky seatu ještě rok, dva budou vypadat jak vypadají a čínské automobilky budou mít šanci je koupit, jiné fabriky nemají peníze
ja
Re: Přirozená cesta
Ja osobne bych byl klidnejsi, kdyby ty sve napady Cinani realizovali v Evrope, za evropske platy a evropske pracovni podminky, s evropskou ochrannou zivotniho prostredi a s danema placenyma v Evrope.
Shark
ach jo
Nejprve píšete, že Čína buduje nové závody v Evropě a pak píšete, že se zajímá o továrnu určenou k zavření. zajděte do vrátnice ať Vám vysvětlí rozdíl.
Jinak jedna věc je si koupit tričko z Číny, druhá věc koupit si auto v němž je možno ztratit život. Navíc střední třída za 550.000 není žádná láce.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...