Diskuze

Čínská elektroautomobilka BYD chce prodávat své kopie v Evropě

Čínská automobilka BYD, která se výrazně zaměřuje na elektromobily, chce od roku 2012 prodávat svá auta v Evropě, i proto se přijela ukázat na autosalon do Ženevy. Americký investor Warren Buffett ale možná začíná cítit, že jeho investice nebyla tou pravou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

falda

23. 3. 2011 8:54
Proč kopie?

Protože pocházejí z Číny? Ten Zeman měl před lety pravdu, že novináři jsou banda debilů!

0 0
možnosti
LR

radik

23. 3. 2011 10:32
Re: Proč kopie?

Asi proto, že 80% činských aut jsou kopie jiných aut ikdyž maji jiný logo.

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

22. 3. 2011 23:59
Když elektroautomobil, tak jedině Škoda Octavia EL-GREEN

Do jiného auta bych opravdu nešel

0 0
možnosti
KR

RADA11

22. 3. 2011 20:50
ČíŃANI nikdy nevyrobí dobré auto

jediní kdo umí auta, jsou Němci, za nimi se všichni vezou. Na na čínské šity by mělo být uvaleno min 100% clo, neboť je vyráběno v lidsky nedůstojných podmínkách. Jak to, že to evropským vládám nevadí, když něco jiného požadují po svých zaměstnavatelích? A když mi někdo řekne o asijské produktivitě, musím se smát. Tam 4 lidi (i děti) dělají práci jako 1 v Evropě. Nejsou vůbec kreativní, dělají jako otroci a ještě se pokrytecky usmívají jako blbci. Fakt. Ale Číňan je hrdý na Čínu a řekne mi že "mi evrópaňí hloupííí no´ ".

0 0
možnosti
DJ

superkutil

22. 3. 2011 21:22
Re: ČíŃANI nikdy nevyrobí dobré auto

Německá auta už nejsou co bývala. Dnes vládnou v kvalitě Korejci. Daewoo dává 5let záruku na vše, když se na autě objeví 3x stejná závada, dají nové auto. Tohle nikdy Němci neudělají, protože kvalitě svých aut nevěří. Měl jsem Ford, při koupi nového auta 25 závad, tak mi dali prodlouženou záruku na 4 roky a po celou dobu se snažili závady odstranit. Některé odstranili, jiné ne. Tak jsem ho prodal. 8-o

0 0
možnosti
;

;-)

22. 3. 2011 19:41
tupý článek o ničem

Zas jeden ze záplavy článků, který jen očerňuje čínské automobilky a z evropských dělá jejich oběti. A to dokonce i pokud evropská automobilka uzavře DOBROVOLNĚ smlouvu s čínskou. Je to trapné. Přiznejme si, že evropské automobilky jsou kvůli přebujelé státní zátěži obtížně konkurenceschopné a čínský trh je jedinou rozumnou cestou k růstu. Měly by byýt číně vděčné. Což na jednu stranu jsou, na druhou podporují novináře v takovýchto článcích.

0 0
možnosti
OK

you.can

22. 3. 2011 16:03
to na té fotce

vypadá jako fiat stilo wagon:-)

0 0
možnosti
KS

sochus

22. 3. 2011 15:39
Kdo to proboha kupuje?

To je šílenství kupovat elektrické auto. Ráno vyrazím z Prahy do Vídně, v Brně mi dojde šťáva, tak tam 8 hodin nabíjím a v noci možná dorazím do cíle. S dalšími 2 nabíjecími pauzami se pak možná vrátím zpět - výlet na 3 dny... Ale zato jsem ušetřil strašlivě moc CO2, teda až na tu elektřinu, co museli někde vyrobit, a taky nesmím hledět na to, že mám plný kufr baterií, které jsou trošičku neeko, ale jinak jsem zelenej a hrozně IN a zachránil jsem vesmír před rozpínáním (pardon, za to bude moci člověk až za pár let, chtěl jsem říct planetu před oteplováním).

0 0
možnosti
LR

radik

22. 3. 2011 15:45
Re: Kdo to proboha kupuje?

Mam pocit že bys ani do brna nedojel pokud nechceš jet 50 - 60 km/h ale trochu rychleji.

0 0
možnosti
V

Věnceslav-Kolo

22. 3. 2011 13:41
Divné

Nevím jak vy ostatní, ale já si raději koupím český elektromobil Škoda Octavia.

0 0
možnosti
L

Lobos

22. 3. 2011 13:26
jj

Neco na co se ceske socky, co si nemuzou dovolit "normalni" auto jiz tesi.... myslite ze ne? podivejte se kolik lidi stale nakupuje treba u vietcom.....

0 0
možnosti
MH

Martin667

22. 3. 2011 12:19
ať táhnou s těma šuplíkama do afriky

tady nemaj hoši sebemenší šanci

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...