Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čínské rodinné auto jen za 300 tisíc korun?

  9:56aktualizováno  9:56
Frankfurt - Čínská automobilka Geely existuje pouhých sedm let. Z jejích čtyř továren vyjíždí sedm typů pod značkami Geely a Maple. Evropský zástupce společnosti Jerry Gao však říká, že firma může každý rok přinést dva nové modely.

Čínská automobilka Geely existuje pouhých sedm let. Z jejích čtyř továren vyjíždí sedm typů pod značkami Geely a Maple. Evropský zástupce společnosti Jerry Gao však říká, že firma může každý rok přinést dva nové modely.

Kdy chce automobilka Geely nabídnout Evropanům svá auta?

Zatím nás brzdí emisní norma Euro 4, naše modely splňují normu Euro 3. Jakmile vyřešíme tento problém a budeme mít spolehlivého a silného partnera, který nám ve vstupu do Evropy pomůže, nabídneme Evropě svá auta. Prozatím vše směřuje k roku 2007. Nyní plánujeme vstup na bulharský a polský trh, ve hře jsou samozřejmě i další země.

A co Česko?

Je jednou z variant. Plánujeme spolupráci s českými firmami. Hledáme takové partnery, kteří nám umějí pomoci se vstupem a orientací pro nás na neznámém trhu. Kteří mají zázemí a zkušenosti s prodejem aut. Druhým velkým problémem, který musíme vyřešit, je prodejní síť a servisní zázemí. Evropský zákazník vyžaduje kvalitu v poprodejním servisu. Nechceme vstupovat na trh, dokud nemáme tyto věci vyřešené. Prozatím spolupracujeme s korejskými výrobci, například s Hyundai, v elektronice nám pomáhá Bosch, design svěřujeme italským designérům.

Jaké auto by chtělo Geely nabídnout Evropanům?

Dobré auto pro normální lidi. Klasický rodinný vůz. Za cenu pod hladinou korejských aut. Prozatím nevíme, jaký model za tři roky nabídneme na evropském trhu. Jsme schopni uvést na trh každý rok dva nové modely. Náš čtyřapůlmetrový sedan Maple Marindo by dnes na evropském trhu mohl stát lehce nad deset tisíc eur (zhruba 293 tisíc korun).

Pět aut do tří let - šéf Škodovky prozrazuje plány ...čtěte rozhovor

Autoři: ,




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.