Diskuze

Čínský dělník, který střeží prezidenta, má i vlastní nápady

Rozvoj motocyklových značek v Číně začíná připomínat japonský příběh před desítkami let, kdy se začalo s kopírováním evropských modelů. Časem však japonské stroje začaly dominovat na světových trzích a postupně ovládly i Evropu. Zjišťovali jsme, jestli čínský CFMoto 650TK čeká podobně světlá budoucnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Se pos..ali v kině, asiaté

0 0
možnosti

Za tu cenu nemá smysl nekoupit japonce.

3 0
možnosti

tvl to je zase nadpis. Novinarske bahno hadr..

0 1
možnosti

Nový a léty prověřený Suzuki V-Strom 650 je o jen 40 tis. dražší. Yamaha MT-07 (ano, je to trochu jiný segment) stojí stejně, nevidím jediný důvod proč kupovat čínu, možná kdyby byla za 100 tis...

8 0
možnosti

Nu doufejme, že Jawa a ČZ po roce 1990 půjdou svojí cestou a nebudou nikoho kopírovat. Je pardon, Československé stroje, jež se i licenčně vyráběly i v Indii, jsou bohužel historií a minulostí, podobně jako LIAZky!!

0 0
možnosti
Foto

Tak pokud se budu rozhodovat mezi Hondou (jednu mám doma dva roky) a Čínou přičemž rozdíl v ceně bude 25 procent, tak bych musel být úplně mimo, abych zkoušel něco nového, když mám zaručenou spolehlivost za 25 procent.

7 0
možnosti

Nevypadá to špatně (podle článku) a cena je o cca čtvrtinu nižší než u konkurence.

Jen je otázka jak to bude spolehlivé.....

0 0
možnosti

Tu druhou větu do kamene tesat. R^

0 0
možnosti
Foto

Komunisty zplundrovaná Jawa může jen závidět! :-P

4 0
možnosti

Vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby měli v záloze i šlapací verzi. Jako záložní zdroj by sloužil spolujezdec na tandemu.

0 0
možnosti

Mám okopčenou Hondu motor v mopedu (4-takt 50ccm) a ten motor je nesmrtelnej. A to na údržbu celkem kašlu (hlavně, že je tam nějaký olej).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...