Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Čínský dělník, který střeží prezidenta, má i vlastní nápady

Rozvoj motocyklových značek v Číně začíná připomínat japonský příběh před desítkami let, kdy se začalo s kopírováním evropských modelů. Časem však japonské stroje začaly dominovat na světových trzích a postupně ovládly i Evropu. Zjišťovali jsme, jestli čínský CFMoto 650TK čeká podobně světlá budoucnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Se pos..ali v kině, asiaté

0 0
možnosti

Za tu cenu nemá smysl nekoupit japonce.

3 0
možnosti

tvl to je zase nadpis. Novinarske bahno hadr..

0 1
možnosti

Nový a léty prověřený Suzuki V-Strom 650 je o jen 40 tis. dražší. Yamaha MT-07 (ano, je to trochu jiný segment) stojí stejně, nevidím jediný důvod proč kupovat čínu, možná kdyby byla za 100 tis...

8 0
možnosti

Nu doufejme, že Jawa a ČZ po roce 1990 půjdou svojí cestou a nebudou nikoho kopírovat. Je pardon, Československé stroje, jež se i licenčně vyráběly i v Indii, jsou bohužel historií a minulostí, podobně jako LIAZky!!

0 0
možnosti
Foto

Tak pokud se budu rozhodovat mezi Hondou (jednu mám doma dva roky) a Čínou přičemž rozdíl v ceně bude 25 procent, tak bych musel být úplně mimo, abych zkoušel něco nového, když mám zaručenou spolehlivost za 25 procent.

7 0
možnosti

Nevypadá to špatně (podle článku) a cena je o cca čtvrtinu nižší než u konkurence.

Jen je otázka jak to bude spolehlivé.....

0 0
možnosti

Tu druhou větu do kamene tesat. R^

0 0
možnosti
Foto

Komunisty zplundrovaná Jawa může jen závidět! :-P

4 0
možnosti

Vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby měli v záloze i šlapací verzi. Jako záložní zdroj by sloužil spolujezdec na tandemu.

0 0
možnosti

Mám okopčenou Hondu motor v mopedu (4-takt 50ccm) a ten motor je nesmrtelnej. A to na údržbu celkem kašlu (hlavně, že je tam nějaký olej).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...