Pětkové "Zoom-zoom"
Dynamický design, kterým oplývají Mazdy poslední doby, je vlastní i velkoprostorové novince. Mazda 5 tak doplňuje číselnou (a modelovou) řadu: 2...3...6...(RX)8.
6+jedna
Do šesti až sedmimístného MPV - konfigurace interiéru je závislá na jednotlivém trhu - se posádka na zadní sedadla dostane párem posuvných dveří. Šest plnohodnotných míst bude doplněno buď jedním "nouzovým", nebo zůstane více prostoru pro zavazadla.
Dva + dva
V nabídce dva zážehové a dva vznětové motory vybavené technologií common-rail. Mazda o nich prozatím neprozradila žádné bližší údaje. Podle nepotvrzených zpráv by se mělo jednat v obou případech o motory s objemy 1,6 a 2,0 litru.
Bližší informace se dozvíme až v průběhu autosalonu. Prozatím alespoň míry ženevské studie MX-Flexa, ze které "pětka" vychází:
Rozměry | |
Délka x šířka x výška (mm) |
4470 x 1745 x 1650 |
Rozvor (mm) |
2750 |
Rozchod vpředu/vzadu (mm) |
1540/1525 |
Podvozek | |
Přední náprava |
MCPherson |
Zadní náprava |
víceprvková |
Brzdy |
vpředu i vzadu vzduchem chlazené kotoučové |
Pneumatiky |
235/50 R18 |
Mazda MX-Flexa měla pod kapotou šestnáctiventilový čtyřválec 2,3 litru s maximálním výkonem 126 kW (při 6 500 ot./min) a maximem kroutícím momentu 214 Nm (při 4 000 ot./min). Motor spolupracoval se čtyřstupňovou automatickou převodovkou.
Do šesti až sedmimístného MPV - konfigurace interiéru je závislá na jednotlivém trhu - se posádka na zadní sedadla dostane párem posuvných dveří. |
V Ženvě představená studie měla pod kapotou šestnáctiventilový čtyřválec 2,3 litru s maximálním výkonem 126 kW (při 6 500 ot./min) a maximálním kroutícím momentu 214 Nm (při 4 000 ot./min). |
Mazda MX-Flexa: ženevská studie MPV měla čtyřstupňovou automatiskou převodovku |
Mazda MX-Flexa: studie představené na autosalonu v Ženevě v březnu 2003 |
Mazda MX-Flexa: studie představená v Ženevě v roce 2003 |
Mazda MX-Flexa |