Diskuze
Citigo v akci: první kilometry s novou škodovkou, která sama zabrzdí
Děkujeme za pochopení.
politicky nekorektní trolejbus
Což o to auto to je pěkné, svezení v něm může být super
ale ta cena je šílená. Sama Škodovka prodává nejlevnější Fabii za lehce přes 190 tisíc, octávia Tour se dá nová sehnat za čtvrt milionu. Rok, dva stará akorát zajetá Tour bude pod cenou nového CityGo.
Včera jsem viděl reklamu na novou Thaliu za 119 000, podobně malá Fiat Panda ( ovšem se 4 dveřma ) se prodává za 130.000, viděl jsem ho v akci za 99.Podstatně větší Sandero se prodává od 159000.
200.000 za kapesní škodovku je cena šílená, uvidíme, jak rychle půjdou s cenou dolů
minipegy
Re: Což o to auto to je pěkné, svezení v něm může být super
To víš, v Česku to je po Jaguaru a Mercedesu třetí nejprestižnější značka, takže ta cena tomu odpovídá.
okurky v nalevu
??
To je hruza.Nez jezdit v necem takovym tak radsi chodit pesky
Modrý a zelený blesk
Re: ??
Ale tak no no no!!!
Nikdo ti to nenutí.
minipegy
Jako nic proti
ale není až moc osekaný?
Strnisko
Chci ho!!! A chci a chci a chci a chci!
Prosím vás, dají se vymontovat zadní sedadla případně sedadlo spolujezdce? Jsem důchodce a chci něco na ježdění na zahrádku. Do tohodle kufru se mi ale nevejde současně jezevčík a přepravky se sklizní. Psa bych mohl vozit i jako spolujezdce ale jemu se tam nelíbí a často bleje :(
A taky jestli ta střecha unese mou starou "zahrádku" ze žigula abych se mohl cestou stavit v supermarketu koupit pár rohlíků, chleba a krabicový mlíko v akci po deseti?
Jinak je to prostě ideální auto a musím ho mít. Je to prostě Škoda! Celý život jsem šetřil na něco takového a konečně jsem se dočkal! Snad mě ale samou radostí neraní mrtvice dřív než mi ho přivezou do autosalonu.
Prý Slováci nestíhají pokrývat poptávku, Češi po tom úplně šílej!
A prosím vás nechte si ty závistivé a nepřejícné reakce. Děkuji.
radik
Re: Chci ho!!! A chci a chci a chci a chci!
vymontovat se dá všechno... na rohlíky a mlíko neni třeba zahrádka, ty se tam vlezou
mak1_re
Auto, které bude brzdit za mě
opravdu nechci - když mi na dálnici někdo vjede před čumák, tak mi auto samo zabrzdí a smete mě ten za mnou, který to nečeká ......
radik
Re: Auto, které bude brzdit za mě
to fakt ne... on totiž když vjede před tebe, tak má pořád nějakou rychlost a auto pozná, že máš ještě dost času než by se něco semlelo... ono by to začlo brzdit, až když počítač spočítá, že nehoda je nevyhnutelná (zastaví to jen v nízkejch rychlostech, ve vyšších jen zpomalí před nárazem, zastavit nestihne)...
Mimochodem... už to funguje pár let a podobná nehoda kterou popisuješ se ještě nestala... oni to sakra dlouho testovali s různejma scénářema než to pustili do provozu.
cenzore_zdar
Pujde do toho plyn ?
Vzhledem k tomu ze to nema rezervu tak jsem zvedavej kam pujde nacpat lpg nadrz.
Modrý a zelený blesk
Re: Pujde do toho plyn ?
Že by místo benzinové nádrže?
cenzore_zdar
Splash nebo agila je lepsi
Ma Silnejsi motor, ma 5 dveri! sednou si tam bez problemu 4 lidi, ma to rezervu!, podlaha kufru ve vysce narazniku. Cena plus minus 10k stejna
BondraP
Auto pro maminky?
Moc se mi líbí, jak tady hodně lidí píše, že je to ideálne auto pro maminky, a na odvoz dětí do školy. Jen nějak netuším, jak tá maminka to dítě usadí vzadu do autosedačky, když to má 3 dveře. A už vůbec ne, jak tu autosedačku pak vyndá, a šup na nákup. Vozit dítě vepředu na místě spolujezdce může pouze blázen. A mezi námi, i v 5 dveřovém provedení bude radost manipulovat s autosedačkou, když je to auto tak malé.
Škubi
Ač fanda Škodovek
nemůžu si odpustit vtip:
Jaký je rozdíl mezi Škodou a tampónem?
K tampónu dodávají tažné lano už v základu!
xxx! - verze 1.1
klasika VW koncernu, který nikdy nevyrobil dobré malé auto..
Než jít do takové 3 dveřové plechovky, to už si raději koupit levnější pětidveřovou Pandu, která byla tuším že loni 3. nejspolehlivější auto v Německu. A za cenu Citiga s výbavou se dá koupit Yarris a to je úplně jiná liga.. takže škoda může s tímto škaredým a drahým prdítkem jít do háje
radik
Re: klasika VW koncernu, který nikdy nevyrobil dobré malé auto..
VW byl ikonou malých dobrých aut... nebo myslíte že Golf a Brouk nebyly na svou dobrý malý auta?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...