Diskuze
Starý vs. nový Citroën C3: překvapivé rozdíly, nečekané podobnosti
Děkujeme za pochopení.
J11a22n 11D96l25o53u69h32ý
Stejna spotreba a jina norma pro euro hujery.... opravdu realne potrebujeme mit a aute tri valce nebo oturbeny litry?! Rekl bych ze tri-valec se tvari jako dynamictejsi ale ve skutecnosti vytoceny 4valec prvni generace tuhle novou c3 zaslape do zeme.
M86i45c80h85a16l 58N43a10j21m96a37n
Nezadupe. Ta ten třívalec je kultivovanější a má lepší využití otáček.
Jen je otázka jeho životnosti.
P27a70v75e70l 91L19á53n15í36k
Auto je to pěkný o tom prostě žádná diskuse. Oni design umí líbí se mi právě ten neotřelej a né klasickej nudnej typu koncern a korejci. Francouzi jsou v tomhle někde jinde a jejich auta na silnici prostě vynikají.
U týhle C3 spíš vidím klasický problém s motory, kde by mohli být prostě lepší a ty jízdní vlastnosti do města asi ideál ale na ty delší trasy bych klidně věřil, že první generace bude lepší. Ale rád bych si tohle auto projel. Snad se u faceliftu poučí a auto vylepší.
Jinak v česku sem snad neviděl ještě ani jedno a to sem čekal že to bude hit :D, přitom v Evropě to prý podle statistik hit je celkem slušnej a Slováci to vůbec nestíhají vyrábět, kdo jezdí po D1 musí každou chvíli potkávat plný kamióny těhle krasavců co jedou na západ.
M59a39r83t65i26n 94P81l34z29á77k
V Karline jedna C3 v presne tehle barve stoji kazdy den
R52i84c71h37a22r37d 32M48i65c41h13a71l64o44w80s94k40i
Hloupý reklamní článek neschopného pisálka!
T46o39m14á16š 98K63u95c67h57a61ř
Soutěž o nejzrůdnější masku pokračuje.
M24a68r20e75k 19K80l42u54f52a
Pro mne je hlavní rozdíl mezi těmito dvěma vozy v designu. Zatímco předchozí generace měla v tomto ohledu docela šmrnc, to nové je hnusné "až na půdu".
K55a42r63e42l 69V69a86c72h32u87t
Já vidím auto s "bradavicí"... ...= další automobilka, která přestala dělat pěkná auta a přešla na škaredá.
P30e74t69r 64T75. 18D79v54o64ř93á89k
A v kterém autě by jste si přál havarovat?
M32a89r38e48k 96M81a96l43ý
"...třeba i 700 kilometrů do Belgie zvládla ve své C3 v pohodlí."
No... ty poslední dvě slovíčka bych z toho raději vynechal
M46i22c89h73a78l 82F22r39ý47d55a
Možná to "v pohodě" znamená, že jí to dovezlo bez poruchy.
A40l24e65š 71P11l31e79s71k98o66t
Tak abychom to vyvážili... C3 2007, 1.1i 40 kW... najeto 150 tisíc, jediný závažnější problém byl ucpaný vstřik po cca 145 tis km. Jinak běžné věci, jednou ložisko, dvakrát měněny kotouče, jednou výfuk. Jednou mi přestal fungovat posilovač, stačilo odpojit baterku a resetovat, zase naskočil. Olej mi neubejvá vůbec, ten pouze měnim, sem tam doplnim chladicí kapalinu. Jo, podvozek je houpací, řazení předpotopní a v zatáčce se držim volantu, aby nevyskočil okýnkem, protože sedačky fakt nemaj vedení. Ale to mě tak nějak netrápí.
M61a89r41e18k 37H96r51u58b55y
Focus 2007, najeto 165 tisic, meneny kotouce podle servisniho planu, jinak nikdy nic.
Poruchy pri takovemhle najezdu by jeste nemely byt neco normalniho.
R81i66c62h96a80r34d 40M40r11a89z80e63k
Jediny duvod proc Citrona je podle meho nazoru hydr. podvozek. A ten uz prestali delat.
Az dojdou C5ky (ta moje v nafte ma uz 240 000 - bezproblemove auto), tak pro nejen pro me zmizi kouzlo tehle znacky.
M77a41r98t34i79n 33K59a87r16á68s34e82k
No nevim, ja si kupoval pred 5 lety C4 - duvody byly jendoduche, cena nizsi nez u konkurence, pohodlne mekky podvozek aa sedacky (ve srovnani s Octavii, Focusem, i30 nebe a dudy)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč