Diskuze
První jízda: Cactus mění disciplínu a veze nový komfort pro citroëny
Děkujeme za pochopení.
M31a29r77t18i19n 85L13ž33i17č71a14ř
Dovolím si trochu nesouhlasit, vlastnili jsme s přítelkyní Citroen C4 coupe, motor bohužel 1.4 90 koní a ano tam se zatáčky řezat nedali.
Přítelkyně má nyní C2 VTS 1.6 125 koní, váha 1040 kg a tlumiče jsou tvrdší než na mém Mini a s tím autem je radost řezat zatáčky, převodovka je přesnější než u běžných Citroenů a má krátké dráhy řízení, zátah od 3000 - 5 500 :-)
Původní Cactus se mi líbil více, ten hybrid co teď představili mě neoslovuje C3 a C5 Aircross jsou o level lepší
Tlumiče moc zázrak dle jiných testů nejsou...
M31a95r42t45i68n 80K83a13r26á25s78e88k
Skoda jen ten ceny - posledni C4 (na vetsim podvozku) jsem kupovat za 300, a to s 1,6 naftou, jestli soucasna generace bude na slabsim podvozku, s 1,2 bezinovou atmosferou zacinat na 350, tak je to dost... obecne ty startovaci motory u citroenu jsou bida v nizsi stredni - litrove truba co ma konkurence jsou nekde uplne jinde nez ty atmosfericke 1,2 (ktere jsou v pohode v malem aute)
V71l76a59d58i43m46í75r 40F23i75b59i95g66e61r
Citroeny jsou poslední dobou nějaké napálené. Líbí se mi celkem C3 Aircross ale ta cena je šílená. Zajímavé je že C4 Picasso má v základu vesměs vše, kdybych si to všechno navolil na C3 Aircross tak to bude o dost dražší. Navíc nabídka motorů je tragická. Za hranicemi je jako vloba i 1,2L se 130 koňmi.
L90e46o23š 88N57a13v60r25á14t43i27l
zda za tím, že Citroën nepostavil jeho nástupce, vězí nedostatek peněz, nebo opatrné vyčkávání
... jo vyckavani... kam bude citroen odsunut Opelem
R95o12m11a97n 16S30m42a52t39a16n41a
Úplne neplánovane som mal príležitosť sa na Slovensku zviesť týmto autom a môžem potvrdiť, že to je úplne iné auto než ostatné bežné, ktorými som mal česť sa zviesť. Komfort a interiér je akoby z auta strednej triedy. Doteraz som mal šoférske skúsenosti s Octáviou a Ceedom, ale moje ďalšie auto bude rozhodne Citroen, alebo podobne postavené auto. Je to jednoducho o pohodlí a komforte. O tichosti v interéri a pružnosti motora ani nehovoriac. Kia Ceed je naladená športovo (tvrdo) a Octavia je bez emócii a už totálne cenovo mimo realitu. Móde Crossoverov a pseudo SUV som nepodľahol, takže voľba na c-kategóriu typu Cactusu zostane.
M59a36r69t85i40n 40K89a54r46á45s78e17k
Asi tak, mam nedavno ukoncenou C4, a co se tyce pohodli pri jizde, tak ve tride nema konkurenci... jak s oblibou rikam - pokud s tim chce clovek rezat zatacky, tak at si citroen rozhodne nekupuje, mohl by skoncit v prvni prikope, ale pokud jde o pohodovou a pohodlnou jizdu, tak nema konkrenci (na delsi jizdy jezdim radsi C4 nez superbem....)
A89n46t88o36n66í74n 38S55e72b25e41r46a
Jeremy ale říkal, že nejlepší SUV je Alfa Romeo Stelvio
G43e73o42r17g 55K26o53m36b55e59r86e85c
tak tohle nikdy ma krevni skupina nebude.
A29n70t71o29n34í59n 95S81e26b94e21r60a
Já to taky nechápu, ten zájem o SUV.
Kdybch chtěl dražší prostorné auto, tak vemu spíše něco jako
Jaguar XF combi.
https://www.autoweb.cz/jaguar-xf-combi-v-zeneve-bmw-ma-problem/
Ono takové větší vybavené SUV taky stojí 800 tisíc.
SUV jsou děsné auta.
M26i92r74o77s11l59a67v 43K94u33c52e66r97a
"Některé změny by byly moc drahé, přiznávají u Citroënu: takže na displeji, který nahrazuje kapličku přístrojů, stále není otáčkoměr"
To jsou IMHO naprosté výmluvy. Ridici jednotka samozřejmě ví, kolik má motor otáček. A pokud je pro Citroen drahé tuto informaci graficky vizualizovat na LCD displej (IMHO naprosto triviální věc), pak opravdu nevím, co si mám o Citroenu myslet.
L82a97d29i91s52l61a39v 59B12e17r95o12u18n31s23k29ý
A vypadá to že ta největší hloupost zůstala - okno v zadních dveřích pouze vyklápěcí na škvíru a né stahovací. . .
L61a80d89i62s51l74a35v 94B90e53r90o95u27n15s31k50ý
ale konečně opravdový automat místo té robotizované šílenosti!
A60n75t89o73n43í81n 11S23e84b77e74r91a
Schéma zavěšení (vpředu McPherson a vzadu torzní příčka) zůstalo stejné, kompletně se ovšem měnilo nastavení, u
To znám. Takže auto už nebude poskakovat, ale bude se pohupovat a v zatáčce více náklánět. :-D
J14a27r92o45s77l26a27v 65K47a15d21l21e78c
U mne dobrý... jenom chybí informace nejdůležitější - jestli se dá snadno vyměnit žárovka a pod... a pak ceník servisních úkonů a jejich sled...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!