Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První jízda: Cactus mění disciplínu a veze nový komfort pro citroëny

Většina vnějších dílů je nová, přepracovaný podvozek z něj dělá mnohem pohodlnější a dospělejší auto. K uvolněné plavnosti jízdy Citroën C4 Cactus ještě přidává ticho na palubě. Až si člověk říká, proč tak odladěný nebyl ten francouzský excentrik od začátku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovolím si trochu nesouhlasit, vlastnili jsme s přítelkyní Citroen C4 coupe, motor bohužel 1.4 90 koní a ano tam se zatáčky řezat nedali.

Přítelkyně má nyní C2 VTS 1.6 125 koní, váha 1040 kg a tlumiče jsou tvrdší než na mém Mini a s tím autem je radost řezat zatáčky, převodovka je přesnější než u běžných Citroenů a má krátké dráhy řízení, zátah od 3000 - 5 500 :-)

Původní Cactus se mi líbil více, ten hybrid co teď představili mě neoslovuje C3 a C5 Aircross jsou o level lepší

Tlumiče moc zázrak dle jiných testů nejsou...

0 0
možnosti

Skoda jen ten ceny - posledni C4 (na vetsim podvozku) jsem kupovat za 300, a to s 1,6 naftou, jestli soucasna generace bude na slabsim podvozku, s 1,2 bezinovou atmosferou zacinat na 350, tak je to dost... obecne ty startovaci motory u citroenu jsou bida v nizsi stredni - litrove truba co ma konkurence jsou nekde uplne jinde nez ty atmosfericke 1,2 (ktere jsou v pohode v malem aute)

0 0
možnosti

Citroeny jsou poslední dobou nějaké napálené. Líbí se mi celkem C3 Aircross ale ta cena je šílená. Zajímavé je že C4 Picasso má v základu vesměs vše, kdybych si to všechno navolil na C3 Aircross tak to bude o dost dražší. Navíc nabídka motorů je tragická. Za hranicemi je jako vloba i 1,2L se 130 koňmi.

0 0
možnosti

zda za tím, že Citroën nepostavil jeho nástupce, vězí nedostatek peněz, nebo opatrné vyčkávání

... jo vyckavani... kam bude citroen odsunut Opelem

0 0
možnosti

Úplne neplánovane som mal príležitosť sa na Slovensku zviesť týmto autom a môžem potvrdiť, že to je úplne iné auto než ostatné bežné, ktorými som mal česť sa zviesť. Komfort a interiér je akoby z auta strednej triedy. Doteraz som mal šoférske skúsenosti s Octáviou a Ceedom, ale moje ďalšie auto bude rozhodne Citroen, alebo podobne postavené auto. Je to jednoducho o pohodlí a komforte. O tichosti v interéri a pružnosti motora ani nehovoriac. Kia Ceed je naladená športovo (tvrdo) a Octavia je bez emócii a už totálne cenovo mimo realitu. Móde Crossoverov a pseudo SUV som nepodľahol, takže voľba na c-kategóriu typu Cactusu zostane.

3 2
možnosti

Asi tak, mam nedavno ukoncenou C4, a co se tyce pohodli pri jizde, tak ve tride nema konkurenci... jak s oblibou rikam - pokud s tim chce clovek rezat zatacky, tak at si citroen rozhodne nekupuje, mohl by skoncit v prvni prikope, ale pokud jde o pohodovou a pohodlnou jizdu, tak nema konkrenci (na delsi jizdy jezdim radsi C4 nez superbem....)

1 0
možnosti

Jeremy ale říkal, že nejlepší SUV je Alfa Romeo Stelvio ;-D

0 0
možnosti

tak tohle nikdy ma krevni skupina nebude.

3 0
možnosti

Já to taky nechápu, ten zájem o SUV.

Kdybch chtěl dražší prostorné auto, tak vemu spíše něco jako

Jaguar XF combi.

https://www.autoweb.cz/jaguar-xf-combi-v-zeneve-bmw-ma-problem/

Ono takové větší vybavené SUV taky stojí 800 tisíc.

SUV jsou děsné auta.

0 1
možnosti

"Některé změny by byly moc drahé, přiznávají u Citroënu: takže na displeji, který nahrazuje kapličku přístrojů, stále není otáčkoměr"

To jsou IMHO naprosté výmluvy. Ridici jednotka samozřejmě ví, kolik má motor otáček. A pokud je pro Citroen drahé tuto informaci graficky vizualizovat na LCD displej (IMHO naprosto triviální věc), pak opravdu nevím, co si mám o Citroenu myslet.

9 0
možnosti

A vypadá to že ta největší hloupost zůstala - okno v zadních dveřích pouze vyklápěcí na škvíru a né stahovací. . .

4 4
možnosti

ale konečně opravdový automat místo té robotizované šílenosti!

0 0
možnosti

Schéma zavěšení (vpředu McPherson a vzadu torzní příčka) zůstalo stejné, kompletně se ovšem měnilo nastavení, u

To znám. Takže auto už nebude poskakovat, ale bude se pohupovat a v zatáčce více náklánět. :-D

0 1
možnosti

U mne dobrýR^... jenom chybí informace nejdůležitější - jestli se dá snadno vyměnit žárovka a pod... a pak ceník servisních úkonů a jejich sled...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  11:46

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...