Diskuze

První jízda: Cactus mění disciplínu a veze nový komfort pro citroëny

Většina vnějších dílů je nová, přepracovaný podvozek z něj dělá mnohem pohodlnější a dospělejší auto. K uvolněné plavnosti jízdy Citroën C4 Cactus ještě přidává ticho na palubě. Až si člověk říká, proč tak odladěný nebyl ten francouzský excentrik od začátku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dovolím si trochu nesouhlasit, vlastnili jsme s přítelkyní Citroen C4 coupe, motor bohužel 1.4 90 koní a ano tam se zatáčky řezat nedali.

Přítelkyně má nyní C2 VTS 1.6 125 koní, váha 1040 kg a tlumiče jsou tvrdší než na mém Mini a s tím autem je radost řezat zatáčky, převodovka je přesnější než u běžných Citroenů a má krátké dráhy řízení, zátah od 3000 - 5 500 :-)

Původní Cactus se mi líbil více, ten hybrid co teď představili mě neoslovuje C3 a C5 Aircross jsou o level lepší

Tlumiče moc zázrak dle jiných testů nejsou...

0 0
možnosti

Skoda jen ten ceny - posledni C4 (na vetsim podvozku) jsem kupovat za 300, a to s 1,6 naftou, jestli soucasna generace bude na slabsim podvozku, s 1,2 bezinovou atmosferou zacinat na 350, tak je to dost... obecne ty startovaci motory u citroenu jsou bida v nizsi stredni - litrove truba co ma konkurence jsou nekde uplne jinde nez ty atmosfericke 1,2 (ktere jsou v pohode v malem aute)

0 0
možnosti

Citroeny jsou poslední dobou nějaké napálené. Líbí se mi celkem C3 Aircross ale ta cena je šílená. Zajímavé je že C4 Picasso má v základu vesměs vše, kdybych si to všechno navolil na C3 Aircross tak to bude o dost dražší. Navíc nabídka motorů je tragická. Za hranicemi je jako vloba i 1,2L se 130 koňmi.

0 0
možnosti

zda za tím, že Citroën nepostavil jeho nástupce, vězí nedostatek peněz, nebo opatrné vyčkávání

... jo vyckavani... kam bude citroen odsunut Opelem

0 0
možnosti

Úplne neplánovane som mal príležitosť sa na Slovensku zviesť týmto autom a môžem potvrdiť, že to je úplne iné auto než ostatné bežné, ktorými som mal česť sa zviesť. Komfort a interiér je akoby z auta strednej triedy. Doteraz som mal šoférske skúsenosti s Octáviou a Ceedom, ale moje ďalšie auto bude rozhodne Citroen, alebo podobne postavené auto. Je to jednoducho o pohodlí a komforte. O tichosti v interéri a pružnosti motora ani nehovoriac. Kia Ceed je naladená športovo (tvrdo) a Octavia je bez emócii a už totálne cenovo mimo realitu. Móde Crossoverov a pseudo SUV som nepodľahol, takže voľba na c-kategóriu typu Cactusu zostane.

3 2
možnosti

Asi tak, mam nedavno ukoncenou C4, a co se tyce pohodli pri jizde, tak ve tride nema konkurenci... jak s oblibou rikam - pokud s tim chce clovek rezat zatacky, tak at si citroen rozhodne nekupuje, mohl by skoncit v prvni prikope, ale pokud jde o pohodovou a pohodlnou jizdu, tak nema konkrenci (na delsi jizdy jezdim radsi C4 nez superbem....)

1 0
možnosti

Jeremy ale říkal, že nejlepší SUV je Alfa Romeo Stelvio ;-D

0 0
možnosti

tak tohle nikdy ma krevni skupina nebude.

3 0
možnosti

Já to taky nechápu, ten zájem o SUV.

Kdybch chtěl dražší prostorné auto, tak vemu spíše něco jako

Jaguar XF combi.

https://www.autoweb.cz/jaguar-xf-combi-v-zeneve-bmw-ma-problem/

Ono takové větší vybavené SUV taky stojí 800 tisíc.

SUV jsou děsné auta.

0 1
možnosti

"Některé změny by byly moc drahé, přiznávají u Citroënu: takže na displeji, který nahrazuje kapličku přístrojů, stále není otáčkoměr"

To jsou IMHO naprosté výmluvy. Ridici jednotka samozřejmě ví, kolik má motor otáček. A pokud je pro Citroen drahé tuto informaci graficky vizualizovat na LCD displej (IMHO naprosto triviální věc), pak opravdu nevím, co si mám o Citroenu myslet.

9 0
možnosti

A vypadá to že ta největší hloupost zůstala - okno v zadních dveřích pouze vyklápěcí na škvíru a né stahovací. . .

4 4
možnosti

ale konečně opravdový automat místo té robotizované šílenosti!

0 0
možnosti

Schéma zavěšení (vpředu McPherson a vzadu torzní příčka) zůstalo stejné, kompletně se ovšem měnilo nastavení, u

To znám. Takže auto už nebude poskakovat, ale bude se pohupovat a v zatáčce více náklánět. :-D

0 1
možnosti

U mne dobrýR^... jenom chybí informace nejdůležitější - jestli se dá snadno vyměnit žárovka a pod... a pak ceník servisních úkonů a jejich sled...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!