Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vlajková loď Citroënu se představuje Evropě. Je to SUV bez 4x4 s tříválcem

Citroën zcela překopal nabídku svých modelů. Naposled přišla řada na nejvyšší model C5. Tradiční sedan a kombi nahrazuje SUV. Čtyřkolka je však jen virtuální, chybí tradiční hydropneumatické pérování a místo až šestiválců u předchůdců má novinka maximálně čtyřválce. Základní agregát je tříválcový.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TR
VB

SUV kupuji výhradně s pohonem všech kol, který k tomuhle typu aut neodmyslitelně patří a výrazně přispívá k lepším jízdním vlastnostem hlavně ve velkých městech, kam taková auta patří a mají svoje výhody, koupit takové auto bez 4x4 postrádá jakoukoli logiku

1 0
možnosti
JB

SUV do města nepatří. To si jenom namlouváte. I když chápu, při stavu vozovek Českých měst a nutkání zkracovat si cestu přes obrubníky a trávu, parkovat kdekoli na chodníku a pro podobné účely je to určitě dobré. Jo a ještě 4x4 je super pro rychlý start na semaforech, v 50 km/h rychlosti ho jistě taky neoceníte, ale to není třeba dodržovat. Rv

1 0
možnosti
Foto

Jsem zvědav, kdy v rámci podbízení se nejméně majetnému zákaznictvu začne tato druhdy slavná - a díky neotřelému technologickému přístupu i úspěšná - značka u svých paskvilů snižovat počty kol a obhajovat to ekologičností provozu. Koneckonců, na co kovaná kola obutá do pneumatik, že? Vždyť si lze přece vystačit i s dřevěnými kulatinami ...

Aneb zpět k samotným prapočátkům historie motorizmu.

0 0
možnosti
JN

Citroeny jsem měl dva, Xantku a C5. Obojí skvělá auta. Před dvěma lety jsem při obměně vozového parku jako první šel do citroenu. A zklamaně odešel.

Bývala to pohodlná auta. Teď? Kostitřasy, ani opěrka hlavy se nedala naštelovat. Tímhle směrem u mě nezabodují. Rv

0 0
možnosti
JS

Jen málokterý trend moderního vývoje budí tolik rozpaků a vášnivých hádek jako současný rozmach přeplňovaných tříválců. Těžko se tomu divit. Lidová moudrost ráda zjednodušuje, a jakmile nějaká představa zapustí kořeny, vzdoruje praxi třeba celou dekádu.

Vzpomeňme na začátek devadesátých let, kdy ani v západním autě nikdo nechtěl pod kapotou třináctistovku, protože přece musí být líná jako škodovka s motorem vzadu. Skutečné výkony zejména japonských šestnáctiventilových motorů tehdy zůstaly většině českých řidičů utajeny.

Naopak razantnímu nástupu dieselu o pár let později všichni fandili. Stačila jim k tomu zkušenost, že vznětové motory v Mercedesu W123 „Piano“ nebo Peugeotu 505 vydržely věčně. Dlouho nikdo nechtěl slyšet, že moderní nafťáky dozrály k pekelné složitosti, po 150.000 km se dožadují oprav za desítky tisíc a jejich další provoz je podmíněn bezpečnou finanční rezervou. Mnozí takovému sýčkování nechtěli věřit, vyklopili v bazaru všechny úspory a pak si do servisů vodili plačící manželky, aby se domohli slevy.

Z obojího plyne jednoduché poučení, že příliš zobecněné historické zkušenosti neříkají nic o zítřku.

http://www.auto.cz/co-vydrzi-preplnovane-trivalce-amputovana-zivotnost-111033

0 0
možnosti
PM

A on už někdo vymyslel, jak vyrušit těch 120 stupňů mrtvého chodu?

0 0
možnosti
Foto

Nevim, tohle auto uz ztratilo vsechny, byt pseudoduvody, ho koupit...

0 0
možnosti
PM

Chtěl bych vidět ten tříválcový lodní motor. :-D

0 0
možnosti
JS

a který lodní motor vlajkové lodi se vejde do auta? ;-)

0 0
možnosti
JF

Tohle si může fakt koupit jen hlupákRv

2 0
možnosti
BK

Pak se neni co divit ze treba Dacia ma takovy prodeje protoze dosud dela obycejny auta pro lidi. Ne takovy zhovadilosti s pseudo SUV. Skodovka je taky uplne v riti...

2 2
možnosti

jo je strasně v riti, že na Karoqa se čeká 3/4 roku.;-D

1 0
možnosti
JS

Koukám, že dlouholetí "milovníci" Citroenů věrností moc neoplývají. Vyčítají mu "pád do průměrností konkurence" a sbohem, že prý půjdou nakupovat tu naprosto stejnou průměrnost u konkurence....;-D

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  16:11

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování

18. dubna 2024

Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...

Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku

18. dubna 2024

Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...