Diskuze
Tip bazarového šmejdila je Citroën C5: za málo peněz, hodně muziky
Děkujeme za pochopení.
R14i79c66h54a92r82d 33M20i94c98h75a86l60o61w74s30k35i
Článek se měl jmenovat Tip bazarového šmejda.
M46i88c17h95a31l 54T65o18m96á88n79e98k
a nove jsou tkay tak dobre nebo uz se ani nedelaji?ja bazarovkam neverim, hlavne ne tem od acek ci esa co jsou sama reklama viz tento clanek
M75a30r80e18k 24J97a48n67e65č17k92a
No vidíte a u jiných je to zase koncern
F73r10a43n87t82i34š10e45k 94K92o52c21o94u79r10e71k
Kdysi sem měl také předsudky vůči Citroenům...ale není Citroen, jako Citroen. Třeba srovnání C5 se stejně starým Passatem, je to nebe a dudy. Jak v pohodlí, komfortu, tak ve spolehlivosti. Bavím o srovnatelném motoru 2.0 nafta. Ve firmě jich máme několik a jeden mám i já. Jak jednou okusíte hydropneumatické pérování, nechcete jinak.
M67a84r87e21k 12K28l24u41f75a
V tom článku je vyjmenována taková hromada potenciálních problémů, že vydávání auta za tip na koupi snad nemůže být myšleno ani jako vtip.
F49r46a51n20t57i31š24e90k 16K54o74c79o15u92r61e17k
Naučte se číst. Problémový je 1,6 Hdi. 2.0 HDI je spolehlivější, než srovnatelné koncernové vozy. A to je fakt.
O85n32d79ř33e18j 84B37u23r35e80š
Auto pěkný, nicméně s Accordem, Avensisem nesrovnatelný.
F81r76a94n89t54i84š12e22k 42K86o57c35o47u71r38e30k
Jak v čem. Jel jste někdy C5?
K88a35r35e91l 62R91e35j14h25o94n
Hodně muziky, ale také hodně výdajů. Sere se vše, kolega ho má. Ale auto supr, jen ty náklady budou vyšší, než se zdá. Asi ten článek proto, že jich je v bazarech plno....
J44a17n 66N64o19v38á83k
Mám kombíka z roku 2006 (1.6HDI), jezdím denně do práce a žádný děs to není - auto mám 7 let najeto 150 tisíc km a pouze jednou jsem dojížděl na laně (utržený dvouhmotový setrvačník), jinak na cestách nikdy žádný vážný problém.
K76a48r46e94l 25M98a88z76a91č
Teda nevím kdo tyhle texty píše, ale měl by alespoň o autech něco vědět. Třeba tohle je fakt zajímavé a příjemné auto, ale bývá spíš pravidlem než výjimkou, že svého majitele sežere. Je to opravdu velmi poruchové. Horší byly snad jen Laguny.
F59r74a59n59t83i17š93e87k 95K12o87c43o28u89r50e90k
Nesmysl. Ve firmě jsme měli několik C5 s 2.0 HDI a i jiné Citroeny s tímto motorem a žádné problémy. Jen pravidelný servis. Pokud autu dáváte, co potřebuje a umíte s turbodieslem jezdit, nekazí se a vydrží velký nájezd km.
L73a59d50i93s54l77a77v 29K51v70a33s90n34i73č36k45a
Zase ta kufroobjemová úchylka. I podle autora článku je kufr objemově dostatečný, ale, ..... konkurence má větší ! No a co jako má být ? Pro uživatele je snad podstatné , jestli mu tehlten objem postačuje podle vlastního názoru, ne že soused, pravděpodobně z Boleslavi,nebo sousedův taťka v Německu, ho mají většího.
P24e69t42r 60P53e65t21r
soused z Boleslavi má v kufru úplně nesmyslně vysoký hrb, takže nakládat objemnější náklad je fakt utrpení než u auta s rovnou ložnou plochou.
O36n23d78ř67e17j 50S49t57a58r95o13c50h
Takže tip na bazarové auto v nadpisu, a v článku je popis asi největšího průšvihu, který lze v bazaru pořídit. Od malého prostoru s nepohodlnými sedadly, přes podvozek až k únikům oleje všechno naprosto špatně, jen s jedním motorem je to jenom dost špatný. Tak jo, běžím pro něj.
J49o48s82e47f 80N96o40v17a23k
Je prima předvést, jak nerozumíte psanému textu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...