Diskuze

Prodejci aut nabízejí nové lákadlo, místo slevy peníze na ruku

"Tři měsíce jsme to vymýšleli, konzultovali s právníky, odborníky na daně, úřady, pojišťovnami," popisuje František Neuman z českého zastoupení Citroënu specialitu, se kterou doufá, že naláká zákazníky do prodejen. Nové akci říkají "cashback".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to zdražení v líbivém kabátu. Řekněme že si někdo koupil auto za 300t. na leasing dostal jakoby bonus 50t. takže dal třeba 100t. svých a měl úvěr na 150t. RPSN byla těch 19% vč pojištění. Dnes zaplatí za auto 300t. k tomu dostane 50t. a zaplatí 100t. za svého takžé úvěr bude 200t. s RPSN 19% víc dát nemůže protože předpokládám že ten cashback dostane až po složení první splátky, takže bude platit úvěr 50t. s 19% RPSN navíc to za rok dělá 9500 navíc:-)

0 0
možnosti

Nové auto jsou vyhozené peníze. Jak dlouho to auto je nové? Rok nebo dva? A pak máte zbývajících x let stejnou ojetou šunku jako ostatní. Jen ste za ní zaplatili 2x tolik než ostaní. Rv

1 3
možnosti

Jaké auto nekupovat? Ford, Fiat a Fšechny Francouzské ;-D

1 2
možnosti

Přesně, ještě chybí FolksFaken.

0 0
možnosti

On to až zase takovej vynález citroenů není, některé bazary to dělají už nejméně rok

1 0
možnosti

Dost dobrý. Takže prodejce dá "slevu" na auto. Ta je mu následně vyplacena leasingovou společností, za dohození klienta k oškubání. Leasingovka dostane klienta. A zákazník si myslí, že dostal něco navíc a vůbec mu nevadí, že si ty peníze řádně zaplatí.

0 1
možnosti

P30e96t15r 46T54y29č21k48a

4. 5. 2013 7:49

To se dnes běžně děje.

0 0
možnosti

1.9 TDi (66kW), Oktava, nalitano 720tkm , jedna GO, jinak beznej servis, oleje, filtry, brzdy... a porad to lita, sice ne jak novy,ale jezdi to luxusne. Takze jizda za par korun a 160km/h na Autobahnu v Reichu tale zvladame bez pazvuku a jinejch rusibejch jevu a na urovni 0-500tkm byla namerena pruerna spotreba 4,7l/100km

3 2
možnosti
Foto

;-Dsi prostě borec;-D

1 0
možnosti

Predpokladam spravne, ze jedinou motivaci pro tenhle program je, aby lide, co nakupuji auta pro stat nebo korporaci mohli prijit za Citroenem, koupit za statni/firemni penize auto a dostat de facto do kapsy uplatek?

3 0
možnosti

Přesně. O to tu právě jde.

0 0
možnosti

Stejně jim to nepomůže...

1 0
možnosti

Nepotřebuju auto vlastnit, takže pro mně je operativní leasing jasná volba.

Na začátku jsem složil kauci třicet tisíc,dostal na výběr třídu vozu a délku smlouvy a podle toho měsíčně platím.Jenom jezdím tankovat,jinak mně údržba a servis kolem auta nezajímá.

Teď mám dvoulitra Passata v nejvyšší verzi výbavy(cena kolem 3/4 milionu) za 9,000 měsíčně.Za Roomstra jsem před rokem platil 5.500,stačil by mi,vyhovoval mi automat ale strašně to žralo a poněvadž najezdím 5,000 km měsíčně připlatil jsem si na přece jen pohodlnějšího Passata.Ovšem na sněhu je ůplně na h...o

0 3
možnosti

Je v tom bordel. Jednak auta mají výrobní cenu směšnou takže je kam slevovat, snaží se vás pak natáhnout na servise třeba servis fiat mi doplnil kapalinu do ostřikovačů a naúčtoval 350,-- za litr, kdybych tušil, že to budou dolejvat tak si to doleju za deset korun sám. Další jsou slevy, v ceníku je auto za mega s DPH a když pak smlouváte, kouknete po netu tak se dostanete klidně na 550 litrů s DPH což mi příjde šílené, na co ty ceníky jsou když to pak ve skutečnosti prodají za půlku???? To mi hlava nebere.

1 2
možnosti

S tou kapalinou do ostřikovačů to znám, proto vždy když vezu auto do servisu doplním nádržku po okraj, ale se sazbou 350 za litr jsem se nesetkal většinou tak 60-70kč/l ale to se jimn povedlo jen poprvé. A stěrače to je taky síla, ty třeba až o tolik dražší být nemusí ale šokoval mě servisní poradce že mi ty stěrače vymění, řekl jsem si fajn služba navíc a na faktuře pak bylo 50kč za výměnu jednoho stěřače tedy 150 navíc(ě přední+zadní) To kdybych věděl tak si to vyměním sám i když to bylo na služební auto to je práce na minutu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...