Diskuze
Prodejci aut nabízejí nové lákadlo, místo slevy peníze na ruku
Děkujeme za pochopení.
V88l84a49d29i67m14í32r 90F29i96b10i10g42e75r
Je to zdražení v líbivém kabátu. Řekněme že si někdo koupil auto za 300t. na leasing dostal jakoby bonus 50t. takže dal třeba 100t. svých a měl úvěr na 150t. RPSN byla těch 19% vč pojištění. Dnes zaplatí za auto 300t. k tomu dostane 50t. a zaplatí 100t. za svého takžé úvěr bude 200t. s RPSN 19% víc dát nemůže protože předpokládám že ten cashback dostane až po složení první splátky, takže bude platit úvěr 50t. s 19% RPSN navíc to za rok dělá 9500 navíc
A83n30t37o46n19í68n 53S43e61b19e54r69a
Nové auto jsou vyhozené peníze. Jak dlouho to auto je nové? Rok nebo dva? A pak máte zbývajících x let stejnou ojetou šunku jako ostatní. Jen ste za ní zaplatili 2x tolik než ostaní.
V71á58c97l93a44v 38P67c20h15á87l48e61k
Jaké auto nekupovat? Ford, Fiat a Fšechny Francouzské
S26l37a61v50o33m74í55r 33Š39t73ě97p41á73n
On to až zase takovej vynález citroenů není, některé bazary to dělají už nejméně rok
A91l35e61x70a42n31d69r 94K80o75s64t43k97a
Dost dobrý. Takže prodejce dá "slevu" na auto. Ta je mu následně vyplacena leasingovou společností, za dohození klienta k oškubání. Leasingovka dostane klienta. A zákazník si myslí, že dostal něco navíc a vůbec mu nevadí, že si ty peníze řádně zaplatí.
P81e65t82r 87B44e45z59s64t19a87r82o43s95t40i
1.9 TDi (66kW), Oktava, nalitano 720tkm , jedna GO, jinak beznej servis, oleje, filtry, brzdy... a porad to lita, sice ne jak novy,ale jezdi to luxusne. Takze jizda za par korun a 160km/h na Autobahnu v Reichu tale zvladame bez pazvuku a jinejch rusibejch jevu a na urovni 0-500tkm byla namerena pruerna spotreba 4,7l/100km
L17u35k53á58š 27M92a28c77h
Predpokladam spravne, ze jedinou motivaci pro tenhle program je, aby lide, co nakupuji auta pro stat nebo korporaci mohli prijit za Citroenem, koupit za statni/firemni penize auto a dostat de facto do kapsy uplatek?
P86a10v31e35l 47M14a85r79e18š
Nepotřebuju auto vlastnit, takže pro mně je operativní leasing jasná volba.
Na začátku jsem složil kauci třicet tisíc,dostal na výběr třídu vozu a délku smlouvy a podle toho měsíčně platím.Jenom jezdím tankovat,jinak mně údržba a servis kolem auta nezajímá.
Teď mám dvoulitra Passata v nejvyšší verzi výbavy(cena kolem 3/4 milionu) za 9,000 měsíčně.Za Roomstra jsem před rokem platil 5.500,stačil by mi,vyhovoval mi automat ale strašně to žralo a poněvadž najezdím 5,000 km měsíčně připlatil jsem si na přece jen pohodlnějšího Passata.Ovšem na sněhu je ůplně na h...o
A90l11e47š 26J68a14n23á70č30e50k
Je v tom bordel. Jednak auta mají výrobní cenu směšnou takže je kam slevovat, snaží se vás pak natáhnout na servise třeba servis fiat mi doplnil kapalinu do ostřikovačů a naúčtoval 350,-- za litr, kdybych tušil, že to budou dolejvat tak si to doleju za deset korun sám. Další jsou slevy, v ceníku je auto za mega s DPH a když pak smlouváte, kouknete po netu tak se dostanete klidně na 550 litrů s DPH což mi příjde šílené, na co ty ceníky jsou když to pak ve skutečnosti prodají za půlku???? To mi hlava nebere.
V24l28a69d43i78m82í71r 73F24i17b34i63g71e15r
S tou kapalinou do ostřikovačů to znám, proto vždy když vezu auto do servisu doplním nádržku po okraj, ale se sazbou 350 za litr jsem se nesetkal většinou tak 60-70kč/l ale to se jimn povedlo jen poprvé. A stěrače to je taky síla, ty třeba až o tolik dražší být nemusí ale šokoval mě servisní poradce že mi ty stěrače vymění, řekl jsem si fajn služba navíc a na faktuře pak bylo 50kč za výměnu jednoho stěřače tedy 150 navíc(ě přední+zadní) To kdybych věděl tak si to vyměním sám i když to bylo na služební auto to je práce na minutu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha